sobota, 27 lutego 2016

tygodniowy przegląd 7/2016


Kolejny tydzień za nami, więc zapraszam na tygodniowy przegląd. 


Poniedziałek
bluzka- mohito - 35 zł
spodnie- h&m (sh)- 1 zł
sweter- pepco- 35 zł
zegarek- timex- prezent


Wtorek
sweter- pepco - 35 zł
spodnie- targ- 60 zł
buty- spm (zalando)- 110 zł
koszula- sh - 1 zł


Środa
koszula- sh- 15 zł
spodnie- h&m (sh) - 1 zł


Czwartek
Wełniany sweter- riley (sh)- 20 zł
spodnie- stradivarius %- 36 zł
koszula jedwabna- sh- 8 zł
zegarek- timex- prezent


Piątek
sweter- sh - 20 zł
spodnie- stradivarius %- 36 zł
bluzka- only (sh) - 12 zł 


Sobota
bluzka- h&m (sh) - 1zł
spodnie- stradivarius %- 36 zł
zegarek- timex- prezent

26 komentarzy:

  1. Kopertową bluzkę ze środy już chwaliłam na blogu, dzisiaj wpadł mi w oko sweter z piątku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sweter to jedna z "nowości". Taki wielki, oversizowy. Można się w nim zanurzyć:).

      Usuń
  2. Ten tydzień podoba mi się cały!!! Kopertowa bluzka cudo!

    blog minimalissmo

    OdpowiedzUsuń
  3. Kopertowa bluzka rewelacyjna ;)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę brakuje mi koloru, ale wtorkowa koszula - świetna!

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da się ukryć, z szaleństwem kolorystycznym u mnie słabo:).

      Usuń
  5. Poniedziałek i czwartek :) - dzwony, ah te dzwony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ten tydzień prawie cały dzwonowaty:).

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. A ja nie jestem przekonana do tego koloru dla mnie, chyba trochę blado wyglądam.

      Usuń
  7. bardzo ładny tydzień! :) środa fantastyczne ale pozostałe dni równie udane! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja podziwiam spodnie najbardziej ;);)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna bluzka z soboty, każdy dzień świetny...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj widać, że lubisz poszerzane spodnie, tzw. dzwony :) fajne zestawy :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, szerokie nogawki są chyba moimi ulubionymi:). Dzięki!

      Usuń
  11. ja się jeszcze nie mogę przyzwyczaić do dzwonów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piątek, piąteczek jak dla mnie najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Klasyka i elegancja, świetnie wyglądasz w spodniach z szeroką nogawką.

    OdpowiedzUsuń
  14. Poniedziałek
    Sobota
    Świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo udane zestawy. Slicznie wygladasz. Mam tylko jeden maly zarzut: mam wrazenie ze od pewnego czasu wiekszosc ubran jest na Ciebie za duza. Oczywiscie nie chodzi o to ze teraz powinnas ubierac sie tylko i wylacznie w dopasowane ubrania ale ubrania sprzed zrzucenia wagi nie do konca ladnie sie ukladaja. Nie chce Cie krytykowac ani narzucac swojego zdania- to tylko moja subiektywna opinia.

    OdpowiedzUsuń