czwartek, 18 lutego 2016

tygodniowy przegląd 6/2016



Prosto z odrobiną elegancji, a może za skromnie?
Zapraszam na kolejny tygodniowy przegląd.


Poniedziałek 
sweter z wełny merynosów- riley (sh)- 20 zł
spodnie- stradivarius %- 36 zł
buty- spn (zalando)- 110 zł
zegarek- adritica- prezent
naszyjnik, bransoletka- h&m 1 zł


Wtorek 
sweter z wełny merynosów- riley (sh)- 20 zł
koszula- reserved %- 35 zł
spodnie- stradivarius %- 36 zł
buty- spn (zalando)- 110 zł
zegarek- adritica- prezent
naszyjnik, bransoletka- h&m 1 zł


Środa 
koszula- reserved %- 35 zł
spodnie- nn (sh) - 12 zł
buty- biedronka- 25 zł
skórzany pasek- sh - 1 zł
zegarek- timex-  prezent



Czwartek
sukienka- h&m (sh)- 22 zł
marynarka- InWear (sh)- 15 zł
buty- spn (zalando)- 110 zł



Czwartek 
spódnica- targ-  50 zł
jedwabna koszula- sh- 1 zł
marynarka- InWear (sh)- 15 zł
pasek- 1 zł
buty- spn (zalando)- 110 zł


Piątek
spodnie- h&m (sh) -1 zł
koszula- cubus (sh)- 12 zł
skórzany pasek- biedronka % - 8 zł
zegarek- timex- prezent
buty- spn (zalando)- 110 zł


podane ceny są orientacyjne (czasem nie pamiętam, czy coś kosztowało 12 czy 14 zł) ale +/- się zgadzają

23 komentarze:

  1. Bardzo ładny tydzien ! Właściwe miałam pisać wtorek , potem pomyślana ze czarna sukienka i szara marynarka , potem kolejny koszulkowy dzień i na koniec świątynie spodnie . Nie wie potrafiłabym dziś wybrać faworyta

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwona koszula wygrala. Pieknie w niej wygladasz ;) no tak, to kolor kazdej kobiety :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piątek i wtorek to moim ulubieńcy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piatek jak dla mnie najlepszy

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuniu, to bardzo udany tydzień! dla mnie środa the best! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie piątek najlepszy, jeśli mam wybierać. Piękna figura...:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. W którym sh w Czewie takie perełki po parę zł można wyhaczyć? Na Wilsona przestałam chodzić, bo owszem, rzeczy fajne, ale jak na sh ceny dość wysokie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaraszam na okrzei :) w górkę od lidla po prawej stronie.

      Usuń
    2. Bardzo Ci dziękuję :):):) Nie zapędzałam się aż tam nigdy, ale z taką rekomendacją to się skuszę :D

      Usuń
    3. Ja z kolei rzadko odwiedzam częstochowskie lumpeksy, jeśli już do zapędzam się do Jolteksu, alebo do małego sh na Armii Krajowej. Za to uzależniłam się od lumpeksów w Kłobucku:).

      Usuń
  8. Ostatnia stylizacja najlepsza dla mnie. Śliczny kolor koszuli.

    OdpowiedzUsuń
  9. marynarka okazała się świetną bazą do kilku zestawów :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie, że w wielu zestawach pojawiła się ta sama marynarka. Dla mnie zdecydowanie najlepsza środa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie zestaw z sukienka jest moim ulubionym. Choc uwagę zwraca tez ostatni z piękną koszulą.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oba zestawy czwartkowe i piątek to moi faworyci :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. choć jestem fanką Twoich stylizacji z sukienkami i spódniczkami,
    to w tym tygodniu wygrywa dla mnie ostatni zestaw - pięknie w nim wyglądasz
    pozdrawiam MARCELKA :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygrywają: czwartek i piątek:-). Ewo, piękna figura, ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta jedwabna koszula za złotówkę powala na kolana.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piątek i środa dla mnie naj! Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję Wam za wszystkie komentarze i miłe słowa:).

    OdpowiedzUsuń
  19. marynarki są dla Ciebie stworzone!! ;)

    OdpowiedzUsuń