wtorek, 2 lutego 2016

róż i panterka

Uwielbiam smakować życie. I to w przenośni i dosłownie. Dobra książka, fajny film, świeżo zaparzona kawa, smaczny posiłek, laurka od dziecka, kwiatek od męża. 
To drobiazgi, ale to z nich składa się życie. To z nich składa się szczęście. I szukam w codziennej rutynie tych małych promyków. I cieszę się z rzeczy małych, bo o w oczekiwaniu na wielkie może nam umknąć życie.
Wiem, że dla niektórych zabrzmi to jak banał, ale co w złego jest w banałach i frazesach, jeśli niosą nam szczęście:)?

Dziś tytuł posta przewrotny, bo i róż i panterka pojawia się jedynie w postaci maleńkich akcentów- szminki i cienkiego szaliczka. Ale czasem to właśnie drobiazgi (i w życiu i w stroju) dopełniają, tworzą i stanowią kwintesencję całości.
Dużo w poniższej stylizacji nowości. W lumpeksie upolowałam hit tego sezonu, płaszczyk o militarnym kroju. Nowy z metkami, 100% wełniany, renomowanej firmy, istna perełka. Wart pewnie pięćdziesięciokrotność kwoty, którą za niego zapłaciłam. Polubiłam go od razu i chodzę w nim właściwie non-stop. Debiutują również dodatki- wełniany kapelusz i szalik. Kapelusze podobały mi się od dawna, ogólnie uwielbiam wszelkie nakrycia głowy. Nie byłam jednak przekonana, czy będę się w nich dobrze czuła, nie chciałam więc wydawać na nie fortuny. Na przeciw moim rozterkom wyszła wyprzedażowa oferta w h&m- od razu kupiłam dwa- ten, który dziś oglądacie oraz bardziej ekstrawagancki, z szerokim rondem.
Cienki szalik to z kolei wyprzedażowy zakup ze stradivariusa. Motyw panterki lubię, ale właśnie w postaci drobnych akcentów, mały szaliczek sprawdza się w tej roli idealnie.














zdjęcia- Paula

płaszcz-busnel
bluzka- nn (sh)
marynarka- mango (sh)
spodnie- nn (sh)
buty- spn (zalando)
torba- bershka
kapelusz- h&m
szaliczek- stradivarius
zegarek- timex
pasek- sh

63 komentarze:

  1. Stylizacja genialna no i piękna figura :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Drobnostki, szczegóły - bo wiadomo - 'diabeł tkwi w szczegółach' :). Fantastycznie!!! Kapelusz, płaszczyk, buty, całość! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Pati! Tak- diabeł tkwi w szczegółach:).

      Usuń
  3. Kochana wyglądasz przepięknie
    bardzo pasuje Ci ten kapelusz ;)
    Pozdrawiam MARCELKA Fashion♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie, zgadzam się; takie drobnostki są najpiękniejsze. Ważne, żeby je zauważyć i docenić to, co mamy.
    Ewcia, wygladasz świetnie! Płaszczyk niesamowity. muszę się wreszcie wybrać do Cz. do Waszych sh. Super foty, brawo Paula!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo z tego właśnie bierze się zadowolenie na co dzień:).

      Dziękuję Soniu!

      Usuń
  5. Bardzo fajny look.
    podobasz mi się w takim wydaniu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz i muszę przyznać, że ten mały panterkowy szaliczek dodaje szyku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu. Szaliczek niepozorny, ale jednak jest:).

      Usuń
  7. patrzę na stylizacje i szukam tej panterki ... o jest! :) i jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest, jest, choć w detalu:).
      Dziękuję!

      Usuń
  8. Zgadzam się ze wszystkim, co napisałaś - jak wiesz :-) Podobasz mi się w tym zestawie, wszystko tu "gra"! A w łupach cudów z lumpexu jesteś niekwestionowaną Mistrzynią!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu lubię lumpeksy, mam chyba niezłe oko, ale przede wszystkim mamy dobrze zaopatrzone sh, a to podstawa:).
      Dzięki!

      Usuń
  9. Twoj zgryzliwy, anonimowy komentator od wyszczuplajacego lustra zzielenieje albo zzolknie z rozczarowania
    to juz nie efekty specjalne
    figurka fiu fiu
    lubie cie ogladac wlasnie w takich styloweczkach
    luz ale wyrafinowany

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu. Póki co waga stanęła w miejscu i w sumie to chyba nie czuje potrzeby więcej chudnąć, no może jeszcze ze 3 kg:) do równej dyszki:).

      Usuń
    2. madrosc ciala jest wielka, zbijanie wagi dla wagi jest bez sensu, efekt jojo mniej wskazany
      bo wizualnie jest cud miod i maliny
      a to w koncu najwazniejsze !!!!!

      Usuń
    3. Nie no pewnie, że dla samej cyfry to bez sensu:).
      Dzięki Aniu!

      Usuń
  10. Piękny ten płaszczyk, cudownie w nim wyglądasz! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Torebka wpadła mi w oko :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  12. genialna stylizacja, płaszczyk i kapelusz rewelacja !
    http://mrs-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewcia, super, że zdecydowałaś się na kapelusz - ożywia każdą stylizację, dodaje uroku nawet bardzo prostym zestawom! I do niemal każdej pasuje ;)

    Chwalę zakup, chwalę!

    OdpowiedzUsuń
  14. cudownie się prezentujesz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny zestaw, chyba muszę wziąść korki u Ciebie jak łączyć materiały. Olga

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna stylizacja, płaszczyk genialny, uwielbiam militarny styl. Bardzo podoba mi się tez pasek. Wyglądasz cudnie!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Jako jedyna zwróciłaś uwagę na pasek, a też jest takim "drobiazgiem", który dopełnia zestaw:). I też upolowany w sh. Dziękuję! Pozdrawiam:).

      Usuń
  17. Ale pięknie wyglądałaś Słońce, kobieco, sexy i z pazurem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Paulinko! Ale efekt końcowy zdjęć, to również Twoja zasługa:).

      Usuń
  18. Bardzo fajnie - klasycznie i stylowo! :)

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Na takie połączenie różu i panterki mogę się śmiało zgodzić :) Świetne dodatki!

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Połączenie różu i panterki brzmi groźnie, ale nie taki diabeł straszny:).
      Pozdrawiam!

      Usuń
  20. W życiu piękne są tylko chwile...:)są jak małe, maluteńkie perełki na wielkiej atłasowej sukni- bez nich suknia byłaby nijaka...
    Panterka to chyba jedyny wzór, którego nie cierpię. Ale taki malutki akcent do tej fantastycznej stylówki da się przełknąć:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne porównanie z tą suknią:).
      A ja ogólnie lubię wzory zwierzęce, ale łatwo o tandetny i kiczowaty wygląd, gdy występują w nadmiarze.

      Usuń
  21. To wlasnie te drobne akcenty sprawiaja, ze stylizaca jest ciekawa i oryginalna. No i jeszcze ten kapelusik! Wygladasz przepiekie Ewuniu!!!
    I masz racje - na codzien trzeba sie cieszyc z drobiazgow, bo to wlasnie one (tak jak te akcenty w doborze stroju) - tworza smak zycia...
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anka dziękuję!
      Co do małych rzeczy to mam wrażenie, że większość ludzi ciągle goni za czymś wielkim... I nie mam tu na myśli zdrowej ambicji, ani marzeń.

      Usuń
  22. Ulala, jaka stylowa kobieta!

    OdpowiedzUsuń
  23. Kapelutkowa nie jestem, ale całość robi wrażenie. Kurtała zacna, spoglądam pożądliwym okiem ;) A diabeł tkwi w szczegółach, jak mawiają :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja ogólnie lubię nakrycia głowy, ale do kapelusza podchodziłam trochę jak pies do jeża.
      Dzięki Joasiu!

      Usuń
  24. Tytuł rzeczywiście przewrotny - można się wystraszyć, że będzie bazarowo ;) Ja znam Ciebie z wyczucia stylu, więc mnie nie nabrałaś ! Prezentujesz się znakomicie - czerń i złote dodatki bardzo mnie kręcą !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madgi dzięki za słowa o wyczuciu stylu, miło mi bardzo:).

      Usuń
  25. Witaj kochana :) jak zawsze gustownie u ciebie. Również wolę panterkę w dodatkach,a ten zestaw przemawia do mnie totalnie! I ten kapelusz...no ja nie mogę, wyglądasz rewelacyjnie!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      I bardzo się cieszę, że wracasz do blogowania!

      Usuń
  26. Rewelacyjny płaszczyk, ogólnie całą stylizacja wyszła wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczna marynarka <3

    _____________________
    www.justynapolska.com
    Fashion & Beauty

    OdpowiedzUsuń
  28. ten szaliczek dodaje uroku i przyciągnął mój wzrok :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Płaszcz genialny tworzy zestaw!Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajnie wyglądasz, płaszczyk jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo twarzowy kapelusz:)całość super:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Czytając tytuł trochę się zaniepokoiłam :)
    Na szczęście okazało się, że niepotrzebnie, a twój zestaw jest jak zwykle dobrze przemyślany. Zazdroszczę płaszczyka, świetny łup! No i kapelusz. Też ostatnio kupiłam, ale jeszcze nie oderwałam metki bo nie mogę się przekonać czy takie nakrycie głowy to na pewno dla mnie.

    OdpowiedzUsuń