wtorek, 26 stycznia 2016

zamsz

Dzisiejszy tytuł posta chyba powinien jednak brzmieć: puszczona z torbami:). Ale tak właśnie na ogół paraduję. Jedna torebka to dla mnie za mało, muszę mieć, gdzie schować komputer, kalendarz-terminarz, butelkę wody, drugie śniadanie... Tego naprawdę nie pomieściłaby zwykła damska torebka. Posiłkuję się na ogół jakąś ekotorbą, czarnym workiem z ekoskóry lub widoczną na zdjęciach torbą zakupową. W sumie to dziwię się, że do tej pory chyba na żadnym ze zdjęć nie zaprezentowałam Wam się ze zdublowaną torebką:).
Nowością na blogu jest karmelowy płaszcz, luźny, trochę w męskim stylu. Kupiony za kilkanaście złotych w lumpeksie. Ma porządny skład (100% wełny), ale przez to, że kosztował "grosze" to chyba traktuję go trochę po macoszemu. Noszę wtedy, gdy wiem, że mogę się wygnieść, przemykam między autami, siadam na murkach, rzucam na krzesło w przymierzalni. Chyba powinna go jednak traktować z większą troską:).
Debiutują też zamszowe spodnie, kupione w zeszłym roku, kiedy to moja waga wskazywała kilka kilo więcej. Wtedy były mocno na styk, pas dopinałam na wdechu. Za to świetnie układały się na nogach. A teraz? No cóż, coś za coś, w pasie super- pełen komfort, za to nie leżą już jak powinny. I teraz nie wiem, co z nimi zrobić, jakoś trzymanie ubrań "jak schudnę" idzie mi lepiej niż trzymanie tych "a jakbym znów przytyła", ale jak widać i pozbywanie się ich nie idzie mi najlepiej...











zdjęcia- Paula

płaszcz- c&a (sh)
spodnie- gipsy (sh)
torba- nn (sh)
medium brown bag- bloomingdale's (sh)
buty- spm (zalando)
marynarka- laurel (sh)
bluzka-only (sh)
szal- reserved
rękawiczki- prezent

A na koniec dodatek z cyklu syn mówi:
Powtarzamy z synem "magiczne" słowa.
Wojtusiu, a co się mówi, gdy wchodzimy do sklepu
Dzień dobry
A jak wychodzimy?
Do widzenia
A jak coś dostaniemy?
Dziękuję
A jak coś chcemy?
Mama!

49 komentarzy:

  1. Fajna torebka, tzn obie:).

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny płaszcz, bądź dobra dla niego ;-) Nawet tło zdjęć zgrałaś kolorystycznie :-) Co do spodni- jeśli wiesz, że warto (bo "wynosisz")- polecam krawcową /ah,jakie to musi być boskie uczucie:zwężać! zazdroszczę :-)/. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :). Tło to dzieło przypadku:).
      Za zamsz to obawiam się, że krawcowa sporo policzy, bo to nie lada wyzwanie:).

      Usuń
  3. świetnie się prezentujesz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Płaszcz jest świetny. Bardzo lubię ten kolor. Ja tak samo do pracy noszę drugą torbę/siatkę. Głównie na drugie śniadanie które mam w pudełkach więc trochę zajmuje. Ostatnio jednak moja babcia nie omieszkała zauważyć, że spora ta siatka :P Nie wiem jak miałam to rozumieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To właśnie kolor przede wszystkim zwrócił moją uwagę:).
      A i ja noszę często jedzenie w pudełkach:).

      Usuń
  5. Przesadzasz - gdybyś nie napisała, że coś z układaniem się tych spodni jest nie tak, to bym w ogóle im się nie przyglądała ;)
    Pewnie dlatego też, że na mnie każde spodnie wiszą (każde, które nie są rurkami) i jakoś tak już zakodowane mam, że spodnie muszą być luźniejsze ;P

    Poza tym teraz jest moda na luźne spodnie, także wiesz... ;P

    No i chciałabym umieć kupować takie ładne płaszcze za grosze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja odwrotnie- przyzwyczaiłam się, że prawie wszystko jest na mnie przyciasne:).
      Musisz Mar w takim razie zawitać do Kłobucka, tu dużo takich perełek.

      Usuń
  6. fajna stylizacja, wyglądasz genialnie !

    http://mrs-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. BARDZO PRZYPADŁA MI TWOJA STYLIZACJA.
    IDEALNIE APSUJE DO CIEBIE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Sylwia. W sumie trochę boho jest:).

      Usuń
  8. bardzo mi się podoba zabieg z nogawkami od spodni! świetnie wydłużają nogi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, takie nogawki "over boots" fajnie wydłużają sylwetkę. Dzięki!

      Usuń
  9. Ewo wyglądasz cudownie, kolor płaszczyka oszałamiający, nawet torba świetnie wpisuje się do zestawu. Ja taką dodatkową na dokumenty też mam, torebka to jednak za mało ;). I nic zdrożnego nie widzę w luźnych nogawkach, może musisz się przyzwyczaić? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie lubię luźne nogawki, ale wtedy, gdy fason spodni ich luz zakłada:).
      Dziękuję Joasiu.

      Usuń
  10. Wiadomo, że mama dobra na wszystko 💜.
    Mój syn mnie kiedyś BARDZO o coś prosił, a ja odpowiedzialam, że też go rano o cos prosliam i nie posluchal, a on ODP: ,,ale Ty mnie prosilas ZWYCZAJNIE, a ją Cię proszę bardzo". 😃
    Dziś podoba mi się płaszcz i torba zakupowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki "gadki" to trzeba skrzętnie zapisywać, bo może się uzbierać fajny zbiór:).

      Usuń
    2. Dokładnie, bo pamięć bywa ulotna.

      Usuń
  11. ja dlatego nosze ogromne torby, by wszystko pomieścić
    ale nie noszę laptopa :)
    Ja koniecznie muszę znaleźć czas na wyprzedaże, bo karmelowy, może nieco dłuższy płaszcz bardzo chciałabym mieć....na kilkanaście złoty ...ból... na taką cenę nie mam najmniejszych szans :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nawet ogromna torba w pojedynkę rzadko kiedy daje radę:).
      Aniu musisz się obkupić w lumpeksach, jak będziesz w Polsce:).

      Usuń
  12. Wygladasz jak zawsze pieknie,
    pomimo to jednak nie gniewaj sie na mnie i wywal te spodnie,
    masz calkowita racje, nie leza odpowiednio.
    Pearl in Fashion

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) nie gniewam się, w końcu sama to widzę:). Ale jakoś wywalić mi żal.

      Usuń
  13. Ojj tak, ja też często bywam 'Panią Kangurową' z torbami: na komputer, na śniadanie , na rzeczy podręczne itp :). 100% wełny - no niezły łup, jak zwykle :).

    Piękny zestaw, spodnie dobrze leżą !! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak mi do tego dochodzi jeszcze aparat w futerale to już w ogóle wyglądam jak tragarz:).

      Usuń
  14. Podoba mi się Twój karmelowy płaszcz, jest rewelacyjny i bardzo Ci w nim do twarzy. Uwielbiam ten kolor, choć sama bym w nim chyba zbyt dobrze nie wyglądała. To chyba nie jest kolor dla zim:-). Ja też nosiłam do pracy często wielkie torby, bo zawsze jakieś jedzonko, kalendarz itp. musiałam zabrać. A że lubię zjeść, to tego jedzonka zawsze sporo woziłam:-). Twoim wpisem o dużych torbach przypomniałaś mi sytuacje z czasów liceum, kiedy koleżanki śmiały się ze mnie, ponieważ bardzo często oprócz plecaka woziłam osobną reklamówkę, a w niej stos bułek:-))).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten odcień może faktycznie nie dla zim, ale taki już ciut chłodniejszy beż (bez żółci) odcień chyba byłby fajny.
      I ze mnie też zawsze był głodomór:).

      Usuń
  15. świetna kolorystyka :) w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj mnie tez by się przydał jakiś "bag". Ja codziennie oprócz personalnej torebki dźwigam reklamówki ze śniadaniówkami do pracy.
    ps. Moja też w takich sytuacjach mówi "mama", próbuje ją nakierunkować na "tata", może się uda :PP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się z reklamówek wyleczyłam- mam tyle fajnych ekotoreb, czy toreb po prostu, że rzadko kiedy sięgam po reklamówki (choć i mi się czasem zdarzy).

      Usuń
  17. O! ja też mam zazwyczaj dwie torby, w tej drugiej śniadanie, przekąski, kosmetyczka, a potem zrobione po drodze zakupy. Ach, matki polki...:)
    Ja się nie przejmuję za dużymi rzeczami, mam ich trochę, tak jak i takich na wdechu. Wszystkie je potrzebuję:)
    Piękne zdjęcia, takie słoneczne, wspaniale podkreślają twój uśmiech:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie znów zaczęła przytłaczać moja szafa- znów mam za dużo. Za dużo za dużych, za duzo nadal za małych i pewnie za dużo w sam raz:).
      Dzięki!

      Usuń
  18. Świetny płaszczyk , uwielbiam karmelowy kolor :)
    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialny zestaw, kolorystyka jak najbardziej na tak :) Super pomysł z dwiema torebkami :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak pięknie! Uwielbiam takie tonacje.

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się płaszczyk, ma fajny fason, taki lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny look, płaszczyk ponownie super, torby rewelacyjne. Ważne jest nie tylko co się nosi, ale i JAK. Ty nosisz tak jak lubię najbardziej - z lekkością, klasą i pewnością siebie.

    OdpowiedzUsuń