sobota, 16 stycznia 2016

tygodniowy przegląd 3/2016


Postaram się, by te tygodniowe przeglądy pojawiały się zawsze w sobotę. Mam nadzieję, że uda mi się utrzymać jakąś regularność tych postów. W tym tygodniu rządziła przede wszystkim biała koszula- zestawiona na kilka sposobów.


Poniedziałek
i bardzo grzeczne zestawienie, czyli koszula z kołnierzykiem wystającym spod swetra.
koszula- esprit (sh)
spodnie- esmara (lidl)
buty- biedronka
sweter- sh (merino wool)
zegarek- adriatica


Wtorek 
i akcja denko, czyli marynarka wyciągnięta z czeluści szafy
 marynarka- h&m
koszula- esprit (sh)
spodnie- lidl
buty- biedronka
zegarek- timex



Środa
i kolejne denko- sweter
sweter- sh
spodnie- sh (wełna)
buty- biedronka
koszula- sh (len)


Czwartek
i prościej się nie da:)
spodnie- sh (wełna)
golf- sh (wełna)
buty- zalando
zegarek- timex



Piątek
koszula- biedronka
spodnie- lidl
buty- zalando
sweter- pepco

i taki mały gratis- prezentacja nowych łupów z lumpa- spódnicy i topu.

33 komentarze:

  1. wtorek i środa cudne - świetna jest ta akcja denko z szafy - musze nad tym pomyśleć, chociaż po porządkach nie mam aż tak wielu rzeczy, których nie nosze..
    mój sposób jest taki, że np. koszule, które mam na wieszakach - po praniu odwieszam na koniec - wtedy te rzadziej używane przesuwają się w centrum szafy :)
    świetne lumpeksowe łupy :)

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny sposób na koszule:), choć ja mam ułożone kolorystycznie i lubię ten system:).

      Usuń
  2. Wtorek, środa i piątek jak dla mnie super.

    OdpowiedzUsuń
  3. O poniedziałek grzeczny , jest prześliczny . Bardzo mi sie podoba . Hmmmm taki sweterek chetnie kupiłabym .
    Łup w postaci spódnicy przedni :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Sweter jest super- bardzo cieniutki, ale ciepły.

      Usuń
  4. Chudzina! :) Wtorek mnie zachwyca, za sprawą marynarki, cudo! Też taką chce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słońce do chudziny to mi jeszcze z 15 kg na minusie brakuje:).

      Usuń
  5. Środa i piątek przemawiają do mnie najbardziej. Ewuś, no,no, aleś się "wylaszczyła". Czytałam, że ćwiczysz z Ewką, pochwal się ile razy i po jakim czasie efekty osiągnęłaś. Nie jestem pewna, ale po wyglądzie sądzę, że minimum 5 kg masz na minusie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu dziękuję:), cieszę się, że widać różnicę. Póki co schudłam 6-7 kg. Ćwiczę od ponad 3 miesięcy, trochę zmieniłam dietę, ale bez szaleństw- nadal lubię pojeść. Ćwiczę 4-6 razy w tygodniu i póki co tylko z Ewą Chodakowską i tylko te bardziej lajtowe treningi (na zmianę skalpel, sekret i sukces (ale bez kardio)). Teraz przymierzam się do jakiejś dodatkowej aktywności, chciałabym wygospodarować czas na basen lub fitnes raz w tygodniu. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  6. Ta spódnica z sh - genialna!
    A piątek zdecydowanie najlepszy. :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Poniedziałek i piątek dla mnie NAJ!
    W sh można czasami fajne rzeczy wyszukać,,,serdecznie pozdrawiam,,,

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnia jest bombowa - super pasuje Ci ta spodnica ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aga. Spódnica jest fajna, ale trudna- plisy i długość midi to mocne wyzwanie:).

      Usuń
  9. Bardzo fajne zestawy z koszulą! Ostatni też bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatni zestaw - cudny!!! Spódnica rewelacyjna.
    A z poprzednich - środa. :)
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie kupuję, ale ten gratis to prawdziwa GRATKA!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Wybieram środę i piątek :-) A spódnica PRZECUDNA!!!! Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewunia, ten tydzień był rewelacyjny, wszystkie dni bardzo mi się podobają, i ta ruda marynarka i środowy długi sweter i pewnie Cie zaskoczę ale czwartek najbardziej! :) a gratisik rewelka!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne stylizacje :) Zapraszam na kanał : https://www.youtube.com/watch?v=8I2T3a9mbqY

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie będę oryginalna, wtorek NAJLEPSZY ! Pięknie Ci w tym pomarańczowym.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  16. No proszę..od grzecznej uczennicy po rockową nastolatkę :). jest pazur :)

    OdpowiedzUsuń
  17. czwartek -> lubię minimalizm :)

    _____________________
    www.justynapolska.com
    Fashion & Makeup

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnia stylizacja mnie zachwyciła! Zapraszam na nowy post i konkurs - melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe stylizacje ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: STEEZYOFF

    WAŻNY NA ZEGARKI I BIŻUTERIĘ (10 % zniżki)

    Pozdrawiamy

    --
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń