sobota, 9 stycznia 2016

tygodniowy przegląd 2/2016

Tym razem wspólnym mianownikiem mijającego tygodnia był golf. Ponoć golfy właśnie wracają do łask. Ja akurat lubię i noszę co roku bez względu na modę. A i znam takich, którzy choćby nie wiem co, golfu nie założą. Dla mnie zimą, gdy przyjdą srogie mrozy, fason ten jest niezastąpiony. Inna sprawa, że teoretycznie nie jest to krój, który mi sprzyja, przy szerokich ramionach, niemałym biuście, golf jeszcze bardziej dodaje ciężkości "górze". Ale ratuje mnie wyjątkowo długa szyja, dzięki niej golfy nie zaburzają proporcji. Dodatkowo myślę, że każdy ciuch odpowiednio zestawiano da się uratować (choć na białe brokatowe kozaczki nie miałabym chyba pomysłu ;)). W każdym razie staram nie zamykać na żadne fasony, a że z różnym skutkiem to już inna historia.



Poniedziałek
spodnie- zara (sh)
golf- (sh)
buty- zalando
sweter-(sh)
zegarek- timex



Wtorek
spodnie- zara (sh)
golf- (sh)
buty- zalando
kamizelka- Gosia Baczyńska (rossmann)
zegarek- timex


Środa
spódnica- targ
golf- (sh)
buty- zalando
kamizelka- (sh)
pasek- biedronka
zegarek- timex


Czwartek
spodnie- lidl
golf- cubus
buty- biedronka
kamizelka- Gosia Baczyńska (rossmann)
pasek- (sh)
zegarek- timex


Piątek
spodnie- lidl
golf- cubus
buty- biedronka
marynarka- (sh)
zegarek- timex

41 komentarzy:

  1. Ja tam się w golfach lubuję:)! Bardzo fajnie, że ten cykliczny tygodniowy przegląd został! :) poniedziałek i środa - piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Został, bo i Wy opowiedziałyście się za i ja też lubię te podsumowania:).

      Usuń
  2. Najbardziej podobają mi się ostatnie trzy zestawy
    ale środa wygrywa ;)
    Pięknie Ci w szarosciach
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Golf i u mnie wrócił do łask :)fajny ten rudy? golfik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zimą to jednak niezastąpiona "góra".

      Usuń
  4. Wtorek, środa i czwartek najbardziej mi się podobają. Ze spódnicą najnajnaj, fajna jest tak w ogóle. Ale i ta kamizela Baczyńskiej wpada mi w oko. :) Golfy spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tę spódnicę uwielbiam, mam do niej duży sentyment, ale myślałam, że już nigdy się w nią nie wcisnę, a tu proszę:).

      Usuń
  5. zestaw nr 4 bardzo przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piątek :)
    nie wyobrażam sobie życia bez golfów. kolekcjonuję od lat, białych mam najwięcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, ja białego jeszcze nie mam, a przydałby mi się, przydał:).

      Usuń
  7. Wszystkie zestawy z tego tygodnia trafiają w mój gust :) Golfy mi się podobają, ale sama się w nich duszę...

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo gustowne stylizacje. Kamizelka od Gosi Baczyńskiej - prześliczna :)
    Serdecznie zapraszam do mnie http://voguejournalist-wannabe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. A kamizelka to był jednak dobry zakup.

      Usuń
  9. Golfy uwielbiam, nosze od lat niezmiennie bez wzgledu na obowiazujace trendy!!! Dla mnie moda bez golfow moglaby nie istniec! Takze ten, ja wszystkie Twoje golfowe zestawy biore jak swoje:)
    Pozdrawiam Ewunia!
    Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Anka!
      Ja golfy noszę jednak przede wszystkim zimą, a teraz kusi mnie, by kupić jakiś cieniutki, przy ciele, taki wiosenny bardziej.

      Usuń
  10. Właśnie ostatnio zaczęłam żałować, że nie mam zwykłego czarnego golfu. Czas to zmienić :)
    A z zestawów podoba mi się najbardziej ze spódnicą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja z kolei postanowiłam częściej chodzić w spódnicach:).

      Usuń
  11. A ja myślę, że takim wspólnym mianownikiem jest jeszcze kamizelka, no oprócz piątku ;) zestaw pierwszy i drugi dla mnie idealne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poniedziałek to sweter, ale faktycznie podobnie:).
      Dzięki!

      Usuń
  12. Tym razem środa jest moim ulubionym zestawem. Spódnica sama w sobie jest ciekawa, ma fajne zakładki. Podoba mi się połączenie jej z kamizelką i skontrastowanie tego z czernią. Uwielbiam te dwa kolory. A co do golfu to mam wrażenie, że moda na niego będzie zawsze powracać. Dla mnie to taki klasyk. Nie posiadam czarnego i zamierzam kupić sobie taki bezszwowy z Gatty, czytałam o nim dobre opinie. Mam nadzieję, że za jakiś czas znajdzie się w mojej szafie:-). Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spódnicę kupiłam lata temu i pamiętam moje wyrzuty sumienia, bo wydawała mi się strasznie droga:).
      Te z gatty też mnie właśnie kuszą- jako warstwa "pod".
      Pozdrawiam!

      Usuń
  13. Właśnie sobie zamówiłam beżowy, a jutro mam zamiar założyć do pracy fioletowy. Więcej nie posiadam, ale masz rację - długie szyje potrzebują czasem dogrzania :-)
    Mój faworyt - ostatni zestaw, ale to może dzięki wdzięcznemu warkoczowi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio staram się unikać beżu bezpośrednio przy twarzy, mam wrażenie, że bardzo przy nim blednę, więc golf w tym kolorze by mi się nie przysłużył:).

      Usuń
  14. jak dla mnie ostatnia najlepsza;)

    ________________________
    blog.justynapolska.com
    MODA & MAKEUP

    OdpowiedzUsuń
  15. Golf zawsze znajdzie miejsce w mojej szafie. Lubię ciepełko wokół szyi:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Chyba muszę częściej stawiać na spódniczki.

      Usuń
  17. Uwielbiam golfy, bardzo bardzo! :)
    Ja jestem za środą, świetny zestaw!! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny pomysł na tygodniowe zestawienia ubrań :)! I widzę, że koleżanka szatniarka też poluje w SH! Przybij wirtualną piątkę (klap) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. klap:).
      Już właściwie nigdzie indziej nie robię ciuchowych zakupów:).

      Usuń
  19. golfy są super, chociaż nie dla każdego ;) jak dla mnie to środa i czwartek :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że dobrze zestawiony obroni się na wielu sylwetkach:).

      Usuń
  20. Środa rządzi Ewciu!! Hmmm... białe brokatowe kozaczki mówisz? Hahaha ;-) No też bym się nie odważyła :p Buźka :*

    OdpowiedzUsuń