sobota, 2 stycznia 2016

tygodniowy przegląd 1/2016


 Jednogłośnie stwierdziłyście, że tygodniowe przeglądy Wam się podobają, więc cykl pozostaje na blogu. 
Zapraszam więc na kolejne tygodniowe podsumowanie. Zestawy oczywiście jeszcze zeszłoroczne, ale raczej drastycznej zmiany stylu w nadchodzącym roku nie planuję:).
Wracam natomiast do akcji denko, czyli wyciągania z szafy dawno nienoszonych ubrań i prób zaaranżowania ich w aktualnych stylizacjach. 


Poniedziałek
Tu właśnie pojawia się element akcji denko, tzn ażurowy, miękki pulower. Ciągle nie umiem się go pozbyć, mam go w szafie odkąd pamiętam, i żadna zasada (typu- oddaj nienoszone przez rok, oddaj za małe, oddaj niemodne) nie jest w stanie zmusić mnie do wyrzucenia go z szafy. Choć pewnie i na niego przyjdzie pora.
Zresztą mogę pod tę akcję podpiąć również spodnie. To jedna z tych, które oczekiwały na lepsze (szczuplejsze) czasy. I doczekały się!

sweter- nn
spodnie- reserved
pasek-sh



Wtorek
Koszula jest wprawdzie jedną z nowszych, ale też wpisuje się w "denko". Chyba odkąd ją kupiłam nie miałam na sobie, ale i na nią przyszła pora:).

koszula- sh
marynarka- InWear (sh)
spodnie- orsay


Środa

Klasyk w moim wykonaniu, to jeden z tych zestawów, które wkładam w ciemno:).
marynarka- bershka
top- sh
spodnie- orsay
pasek- biedronka


Czwartek

I debiut jedwabnej koszuli
koszula- sh
kamizelka- sh
spodnie- orsay
pasek- sh


Piątek

Tu z kolei debiutuje szal/kamizelka od Gosi Baczyńskiej. Oczywiście nosiłam ją wcześniej, ale jakoś nie załapała się na zdjęcia. 

szal/kamizelka- Gosia Baczyńska (rossmann)
spodnie- reserved
koszula- biedronka

46 komentarzy:

  1. Nie warto kupić normalnego, nie wyszczuplającego lustra?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moze warto jako postanowienie noworoczne byc mniej uszczypliwą ?!

      Usuń
    2. Trollu, powtarzasz się. Na ból dupy polecam dobry seks, albo butelkę wódki, albo naraz. Od razu będziesz szczęśliwsza i mniej zjadliwa :)

      Usuń
  2. Ja podziwiam cie za systematyczność :)
    Dziś wybieram środę !!!!!

    To moje pojęcie minimalizmu właśnie ! Bardzo skutecznego w moim przypadku !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie , pomyliłam sie - wybieram czwartek !!!

      Usuń
    2. Dzięki Aniu. Choć i u mnie z tą systematycznością różnie.

      Usuń
  3. Najbardziej podoba mi się wtorek :)) Pozdrawiam ciepło i życze naj najlepszego na Nowy 2016 Rok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Pozdrawiam również i życzę wielu radosnych chwil w 2016 roku.

      Usuń
  4. muszę sobie kupić takie wyszczuplające lustro
    :))
    mi najbardziej podoba się środa
    ja za to robię ostre porządki w szafie, ale mam też kilka takich rzeczy, których nie umiem się pozbyć...
    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio pozbyłam się naprawdę wielu ubrań, ale do niektorych nadal mam duży sentyment.
      Ps. Magiczne lustro i od razu + 10 do atrakcyjności:).

      Usuń
  5. O jaaa, czwartek jest cudowny, naprawdę super. Piękny pasek, kamizelka, koszula, spodnie, wszystko cudowne, a jeszcze jakby tego było mało masz spięte włosy, uwielbiam. Dla mnie ideał. Ewuniu, wszystkiego najlepszego w nowym roku, żeby inspirację można było znaleźć na każdym kroku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mario. I za te miłe słowa i za życzenia.
      Oczywiście Tobie również w Nowym Roku życzę wszystkiego, co najlepsze.
      Każda Twoja wizyta u mnie bardzo mnie cieszy:).

      Usuń
  6. A mi ostatni look przypadl do gustu! :)
    Happy New Year darling!
    Pearl in Fashion

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, piątek jest u mnie na równi z czwartkiem w tym tygodniu:).

      Usuń
  7. bardzo ciekawy cały przegląd :)
    Wszystkiego Dobrego na Nowy Rok ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! I również wszystkiego dobrego!

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Też lubię, choć trochę mi się znudziła.

      Usuń
  9. widze że upolowałaś coś od Gosi Baczyńskiej, ekstra!

    Pozdrawiam!
    mixfashionworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta marynarka z środy - najpeikniejsza ze wszystkich ubran <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pisałam powyżej, jedna z ulubionych, ale już długo mam ją w szafie i trochę mi spowszedniała.

      Usuń
  11. hej super przegląd, ta stylizacja z czerwona koszulą na plus. Pozdrawiam i zapraszam na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój numer jeden to czwartek - podoba mi się zestaw różnych odcieni szarości (spodnie,pasek,bluzka) z kontrastującą czernią.

    OdpowiedzUsuń
  13. Czwartek mi się spodobał...denko - to dobry pomysł, muszę też sięgnąć do rzeczy zapomnianych...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem we własnej szafie można znaleźć dawno nienoszone perełki.

      Usuń
  14. Środowa marynarka najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też uważam, że czwartkowy wygląd najlepszy. Sąsiadka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj czwartek to zdecydowanie mój faworyt, spodnie skradły mi serce !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnie "pożyczone" od teściowej:), całe szczęście na nią były za duże:).

      Usuń
  17. Na pierwszym miejscu stawiam czwartek, ale poniedziałek i piątek tez mi się podobają. Wersja z kamizelką/ kamizelkami jest super! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio kamizelki wróciły u mnie do łask, noszę je bardzo często:).
      Dziękuję.

      Usuń
  18. Środa i czwartek :-) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu!
      Wszystkiego, czego sobie zamarzysz w tym roku- niech się spełni:).

      Usuń
  19. Spróbuję tę akcję denko wprowadzić do mojej szafy. Miękki i ażurowy - no to musi zostać u Ciebie.
    Mój faworyt to środa - od dawna chodzi za mną połączenie szarości z pomarańczem.
    Widzę, że kluczyk masz ciągle przy sobie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mam ostatnio z biżuterią- jak już założę to długo nie mogę się z nią rozstać (aż strach mierzyć coś u jubilera:)).

      Usuń
  20. A dla mnie wtorek i piątek. W czerwieni bardzo Ci do twarzy.
    Pozdrowień moc. :)

    OdpowiedzUsuń