środa, 20 stycznia 2016

kożuch

Styl boho zdecydowanie kojarzy mi się bardziej z letnią porą- opalona skóra, festiwale, beztroski czas wakacji. Okazuje się jednak, że drobne akcenty boho/hippie dobrze się mają również w mroźne, zimowe dni. Naturalny zamsz, futrzane wstawki, frędzle, chwosty, spodnie z rozszerzanymi nogawkami i nawiązanie do boho staje się oczywiste. Ale, mimo tego, zestaw jest prosty i nieprzeładowany. A to za sprawą stonowanej i jednolitej kolorystyki. 
Kożuch to mój najnowszy nabytek, oczywiście znaleziony w lumpeksie. Podobają mi się w nim detale- piękny kołnierz, rzemykowe wiązania. Dzięki tym drobiazgom jest nietuzinkowy. Tego samego dnia (i w tym samym miejscu) kupiłam również ten zamszowy worek. Połączenie tych rzeczy razem wydawało się oczywistym posunięciem:). Rudy zamsz moim zdaniem świetnie komponuje się z jeansem, stąd jeansowe dzwony. 












zdjęcia- Paula

kożuch- sh
torba- sh
spodnie- h&m (sh)
buty- reserved
golf- cubus

65 komentarzy:

  1. Ale świetny zestaw. Kożuch, torba, spodnie - wszystko mi się podoba. I bardzo udane zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidio. Tak sobie myślę, że i Tobie, by bardzo takie połączenie pasowało:).

      Usuń
  2. Udane zakupy, świetnie wyglądają w połączeniu z dżinsem

    OdpowiedzUsuń
  3. Udane zakupy, świetnie wyglądają w połączeniu z dżinsem

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja lubię boho cały rok. W twoim wydaniu także! Świetny kożuch i worek. Do tego dzwony i jest idealnie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię, choć skojarzenia z nim mam raczej wakacyjne.
      Dzięki!

      Usuń
  5. Moda jak 40 lat wstecz, ale takie retro wymaga odwagi. Brawa za nią. Przynajmniej nie jest nudno jak np. na blogu panny Tusk. Olga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię czasem poeksperymentować (z różnym skutkiem). Dzięki:).

      Usuń
  6. No tak, ten kozuszek jest naprawde genialny! Stworzylas swietny zestaw! ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Miałam opory przed zakupem, bo ubrań wierzchnich u mnie nie brakuje.

      Usuń
  7. Świetny zestaw, lata 70 są teraz mega modne i udało CI się oddać klimat! Na żywo wyglądałaś jeszcze piękniej!

    OdpowiedzUsuń
  8. nie przepadam za dżinsem, ale przyznać muszę, że z zamszem tworzy interesujący duet. bardzo przyjemny zestaw i mimo, że kolory nie moje, to całość przyciąga mój wzrok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tym bardziej mi miło, że doceniasz, skoro to nie Twoja estetyka:).

      Usuń
  9. Rudy, rudy...kożuch :-)). Jest idealnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. widze, że moda na kożuchy na blogach trwa w najlepsze. ślicznie w nim wyglądasz. bombowy (bohowy) klimat stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu. Szczerze mówiąc nie widuję za wiele kożuchów na blogach, ale ostatnio coraz mniej mnie w blogosferze.

      Usuń
  11. Rudości moje ukochane ! Dziś jestem w nie wystrojona od stóp do głów i jest mi w nich prawie tak dobrze jak Tobie ;) Doskonała całość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że udokumentowałaś swój strój na zdjęciach:), ciekawa jestem Twojej interpretacji rudości:). I jestem pewna, że super wyglądasz.

      Usuń
  12. Ja kocham jeans, w zasadzie to codziennie noszę tylko dżinsy :) Bardzo mi się podoba to zestawienie,dzwony, styl boho i połączenie kolorów :) Pięknie. O wiele lepiej niż to co widzimy na ulicach, kobiety klony ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja ostatnio coraz mniej, mam tyle fajnych spodni, że nie nadążam z ich noszeniem:).
      Dziękuję!

      Usuń
  13. Uwielbiam styl boho, stylizacja prezentuje się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Łał, piękne łupy! Jak widze u Ciebie takie perełki, to mam ochotę wybrać się do lumpeksów chociażby w odległym mieście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas jutro nowa dostawa:), także przyjeżdżaj:).

      Usuń
  15. uwielbiam kożuchy:) pięknie wyglądasz w tym zestawie;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam !!!!
    Nie więcej nie napisze , bo wiesz dlaczego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dzięki Aniu! I widzę Cię w tym, w całości:).

      Usuń
  17. Jak Ci się to wszystko razem ładnie udało skomponować!
    Lubię bardzo takie zestawy, w których całość naprawdę do siebie pasuje - wiesz, że to mój taki mały fijoł ;)

    Ogólnie rzecz biorąc, to worka Ci jak diabli zazdroszczę ;)
    chętnie bym sama taki nosiła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też musiałam mieć wszystko dobrane, jakoś teraz pozwalam sobie na mniejsze dopasowanie, choć w sumie nadal uwielbiam zasadę- max trzy kolory w zestawie:).
      Dzięki Mar!

      Usuń
  18. świetny zestaw kochana
    - pasują Ci brązy i taka stylistyka :)
    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  19. kożucha to jeszcze w szafie nie mam , a nie powiem, przydałby się :P


    _________________________
    www.justynapolska.com
    Fashion & Makeup

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam już jeden- sztuczny. I kupując ten postanowiłam poprzedni wyrzucić, ale na postanowieniu się skończyło:).

      Usuń
  20. podoba mi sie ten braz, ma sliczny delikatny odcien. Chyba ze nalozylas jakies filtry na zdjecia?

    odnosnie Twojego koemntarza u mnie - pisze w dwoch jezykach... w menu na gorze po prawej stronie jest zmiana na polski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko nałożyłam filtr porta:) i później trochę odbarwiłam zdjęcia, ale kolor na żywo w sumie wygląda podobnie:).

      Usuń
  21. Kurcze, ale pięknie... jak to miło patrzeć, kiedy ubiór tworzy harmonijną całość z posiadaczem :) I zdjęcia wyszły świetne. Kapitalnie.
    Ps. podziwiam za treningi, mnie ledwo starcza czasu na jeden w tygodniu. I trzymam kciuki za obrany cel :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Joasiu, zdjęcia są zasługą Pauli:).
      Co do treningów to dlatego ćwiczę w domu, gdybym miała gdzieś wychodzić, na fitnes, czy siłownie, to góra raz w tygodniu by mi się udało.

      Usuń
  22. Bardzo ładny kolor ma ten kożuch, taki i w takiej długości mi się marzy. Podoba mi się, ze połączyłaś go z jeansami. Jesteś oprócz Ani Słomki następną osobą, która dobrze wyglada w spodniach o takim kroju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:). Lubię ten krój spodni, wydłuża nogi:).

      Usuń
  23. Piękne te rudości :-) Zestaw kojarzy mi się z Ali McGraw i latami 70-tymi, bez wątpienia ma swój urok, bo te akcenty boho przenoszą go w teraźniejszość :-) Za każdym razem, kiedy prezentujesz się w jakimś nieoczywistym "eksperymencie modowym" (czyli oryginalnym i pomysłowym w porównaniu z tym, co można na większości blogów zobaczyć) mam wrażenie, że czegokolwiek byś nie założyła - zawsze będziesz wyglądać świetnie! Zrób eksperyment z workiem pokutnym i zobaczymy ;-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu może zabrzmi to nieskromnie, ale myślę, że to zasługa tego, że dobrze się czuję w tych zestawach. I choć bywają stylowo od sasa do lasa, to nigdy nie czuję się przebrana i może przenosi się to na zdjęcia:).
      Dzięki wielkie!

      Usuń
  24. Świetny zestaw Ewo. Kożuszek - cudny! Twój usmiech - boski!
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz Basiu zauważyłam ostatnio tendencję na blogach, że coraz mniej dziewczyn się na zdjęciach uśmiecha... Czyżby uśmiech był niemodny? Jakoś to smutne...
      Dziękuję Ci za miłe słowa.

      Usuń
  25. To zdecydowanie Twoje klimaty, od razu widać, że się NOSZĄ na Tobie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aga! Twoje komentarze zawsze poprawiają mi humor:).

      Usuń
  26. Piękne zdjęcia! Slicznie wyglądasz w brązach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu, bardzo lubię brązy, choć teraz szukam czegoś w odcieniu czekolady.

      Usuń
  27. Zdecydowanie zimowe boho:) I pewnie w takim kożuszku żadna zima nie straszna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Górę grzeje super, ale żeby było to okrycie na syberyjską zimę to trzeba by go przedłużyć o 30 cm:).

      Usuń
  28. Ewunia, Ty to masz rękę do sh ;D zawsze coś ciekawego znajdziesz! a takie zimowe boho idealnie pasuje do Ciebie:)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Magdo. Mamy w miasteczku naprawdę super sh:).

      Usuń
  29. Ten styl bardzo do Ciebie pasuje. Kożuch super, bardzo mi się podoba ...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne są te zdjęcia i Twoja stylizacja, aż mi cieplej :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie! Jestem zachwycona. Też ostatnio wróciłam do dzwonów. Podoba mi się faktura materiału tych twoich. No i połączenie z brązem naturalnie.

    OdpowiedzUsuń