wtorek, 12 stycznia 2016

futro

Ostatnio modne (na blogach i serwisach społecznościowych) są hasła w stylu: "Jest zbyt zimno, by ładnie wyglądać". Ale czy na pewno? Czy nie da się ubrać i ciepło i stylowo?
Nie jestem przekonana, czy mój dzisiejszy zestaw niesie odpowiedź na to pytanie, ale starałam się, by komfort cieplny był zachowany i by nie wyglądać, jak opatulona śpiworem.
Jaki jest mój przepis na zimę? Warstwy! 
Sztuczne furto nie grzeje może tak jak naturalne, ale dla mnie wybór jest oczywisty. Tym bardziej, że to moje jest naprawdę milutkie. Pod spodem dwie dodatkowe warstwy- bawełna przy ciele i wełna na wierzch, czyli koszula i sweter. Gdy całość uzupełnimy ciepłymi dodatkami- wełnianą czapą, ciepłym szalem i kozakami, które pomieszczą grube skarpety to zima nam nie straszna. 

Jeżeli chodzi o cały dzisiejszy zestaw to debiutują dwie rzeczy- kozaki i czapka.
Buty kupiłam w biedronce za zawrotną kwotę 25zł- nastał tam czas wyprzedaży i można dorwać parę ciekawych rzeczy. Miałam się skupić na porządnych, wieloletnich i przemyślanych zakupach, ale 25 złotych za kozaki? I to takie fajne? No nie mogłam nie kupić. Tym bardziej, że chodniki toną w soli i piasku i żal by mi było wystawiać na takie warunki buty za kilkaset złotych.
Czapa to prezent od przyjaciółki, ciepła wełna z domieszkami, polska, ręczna robota. Jak dla mnie super.












Zdjęcia- Paula

futerko- sh
sweter- sh
szal- gosia baczyńska (rossmann)
buty- biedronka
torba- mogato
czapka- gałgan (prezent)

53 komentarze:

  1. Przepięknie wyglądasz, a zestaw bardzo zimowy i stylowy :) Cudowne futerko, piękna czapka i żałuję, że nie spotkałam tych kozaków w Biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je pamiętam z biedronki w regularnej cenie, już wtedy mnie kusiły, ale zdrowy rozsądek zwyciężył. Wtedy, bo za 25zł już nie mogłam nie kupić.

      Usuń
    2. Dopiero teraz zauważyłam, że ta czapka to Gałgan. Nie poznałam, bo nie ma wielkiej metki :)

      Usuń
  2. Śliczne futerko. Super wyglądasz! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ten zestaw i rzeczywiście jest bardzo twarzowy. W Biedronce można spotkać całkiem ciekawe rzeczy. Pozdrawiam serdecznie.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Opinia z ust specjalistki jest tym cenniejsza:). Pozdrawiam.

      Usuń
  4. świetnie wyglądasz:) cudowne masz futerko:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka zadziorna dziewuszka tu z CIebie - lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę pazura od czasu do czasu nie zaszkodzi. :)

      Usuń
  6. O każdej porze roku, dnia czy nocy- można wyglądać pięknie:) Ja to nawet przysłowiowe śmieci wyrzucam w pomalowanych ustach, a co!, więc tak trzymaj:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim podejściu widzę bardziej apoteozę życia i jego piękna:).
      Pozdrawiam:).

      Usuń
  7. Piękne futerko i do tego z sh. Świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba widziałam te kozaki w Biedronce, ale tradycyjnie już nie było mojego rozmiaru ;P
    Super, że udało Ci się je upolować, bo ładne są!

    Futerko też zacne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie był tylko mój rozmiar:). Zalety posiadania duuużej stopy.

      Usuń
  9. Udało Ci się wyglądać stylowo i zatrzymać ciepło. Chociaż zależy od okoliczności - Twój strój nie nadawałby się na Śnieżkę, gdzie ostatnio walczyłam z zimnem i wyglądałam nieszczególnie.
    Nie biegam po sklepach ale jak juz zajrzę, to szukam właśnie przecenionych ubrań z wełną. Ostatnio zainteresował mnie sweter-sukienka z Diverse, patrze na metkę - 3% wełny :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no pewnie:), pisałam o miejskich warunkach. W góry to tylko w odpowiednich butach i kurtce. W ogóle z odpowiednim przygotowaniem.
      Ja w sieciówkach nie byłam od miesięcy, sh wystarczają mi w zupełności.

      Usuń
  10. Rety, Ewuś mistrzyni łowów z Ciebie, wszystko piękne, nawet buty są ładne, chociaż do dyskontow to ja sceptyczna jestem. Futerko mnie powaliło na łopatki. Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Joasiu. Nie ukrywam, ze specjalnie po ciuchy do dyskontów bym nie gnała, ale skoro raz w tygodniu robię tam "spożywkę" to i tekstylia obejrzałam:).

      Usuń
  11. trudno wyglądać ladnie i ciepło! Tobie się udało. Torba jest idealna, oddaj mi ją natychmiast! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że osiągnęłam zamierzony efekt. A torba jest świetna, ale widzę, że już niedostępna.

      Usuń
  12. U mnie na blogu było, nie wiedziałam, że jest modne ;)
    Opatulenie śpiworem jest...słodkie :D
    Ale futro sztuczne, to mam podobne jak Ty tu, tylko moje bez kaptura i z zepsutym zapięciem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj było, było, nawet u Kasi Tusk, także modne:).
      I kojarzę Twoje futerko, nawet Ci kiedyś pisałam, że chyba mam podobne:).

      Usuń
  13. Zestaw cudny kolorystycznie, warstwowo, fakturowo, stylowo... Tez nastawiam się ostatnio na przemyślane zakupy (czyli lepiej drożej, ale za to wysoka jakość), ale mam kozaki z chińskiego sklepu (kupione specjalnie na jedną okazję, żeby nie było żal, bo "nie wynoszę"), które już trzeci sezon wykorzystuję właśnie na chlapę i deszcz..i nadal dobrze wyglądają - szok :-) A przy tym mi ich nie żal, he he! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że nie zawsze jednak drożej=lepiej. Mnie ratują sh:).
      I znam takie niezniszczalne sztuki:).

      Usuń
  14. Czapula jest piękna, i pewnie bardzo cieplutka!! :), To prawda - soli tyle, że patrzę na buty z niepokojem, czy aby przetrwają.

    Futrzaka mam podobnego, tylko szarego - jak mysz :).

    Mimo zimna wyglądasz pięknie :) Można? - można.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciepła i miła, super jest:).
      Czekam na Twoją stylizację z futrzakiem:).

      Usuń
  15. Świetnie wyglądasz w tym zestawieniu :]

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdecydowanie udowodniłaś że można wyglądać świetnie, nawet gdy na dworze mróz :)
    Też miałam stawiać na rzadsze zakupy, ale porządniejsze rzeczy, ale mi nie wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu. A "łowczynię" okazji ciężko przestawić na inne tory:), wiem coś o tym:).

      Usuń
  17. zgadzam się, że mróz to nie znaczy że można sobie modowo odpuszczać, tyle ,że wtedy trudniej zrobić zdjęcia na bloga :)
    Na mróz mam pucówkę z pierza i kożuszek :) ale u nas ciągle nie ma zimy by to wszystko nosić
    i tak leje, że nie mam jak pocwalić się kożuszkiem :)

    Sliczności śliczności kolor futerka i czapucha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nadal nie znalazłam puchówki dla siebie, choć może po prostu nie szukałam:).
      Dzięki Aniu!

      Usuń
  18. Super stylizacja. Rewelacyjnie wyglądasz:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. 1. Da się ubrać ciepło i stylowo i jesteś idealnym tego przykładem. Zestaw - rewelacja!!!
    2. Kozaki za 25 zł? No fakt - nie mogłaś nie kupić :-)
    3. Już myślałam, że jestem sknerą, kiedy myślę, że szkoda by mi było kaloszy za kilka stów na takie chlapy. Ale wychodzi na to, że to nie skąpstwo - to zdrowy rozsądek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha Anetko, uspokoiłaś moje sumienie z tymi kozakami:). No nie mogłam, no:).

      Usuń
  20. Ewcia, futerka bardzo twarzowe. Kozaki szok. nie widziałam ani razu. Pewnie poszły jak ciepłe bułeczki. jak kulki cotton balls, hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Gosiu, ja je pamiętam z gazetki w regularnej cenie, ale wtedy nawet się specjalnie za nimi nie rozglądałam, ale jakoś wyprzedaże mnie przyciągają magiczną mocą:).

      Usuń
  21. Bardzo fajnie wyglądasz, futrzak jest rewelacyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Naprawde buty za 25 zł z Biedro :D? O jaaaa mega sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesteś świetnym przykładem że się da ubrać stylowo i modnie mimo takiej aury :)

    OdpowiedzUsuń
  24. rewelacyjna stylizacja, wszystko genialnie dobrane, pasuje do Ciebie :)

    zapraszam do siebie www.mrs-caroline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie rozumie dlaczego jak zimno mamy źle wyglądać? Ty jesteś przykładem, że może być inaczej, osobiście nie lubię zimy i warstw ale jakoś daje radę. Super wyglądasz...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  26. Ewo - piękny zestaw, Ty w nim ślicznaś.
    Już Ci pisałam sto razy, powtórzę 101- uwielbiam Twój tajemniczy uśmiech. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super od czubka głowy, po kozaki. Szewc bez (nomen omen) butów chodzi - siedzę w ich reklamach, a nie poszłam po takie stylowe bucisze..... :)

    OdpowiedzUsuń