czwartek, 3 grudnia 2015

uniwersalny strój na lata?

Mój styl jest mocno eklektyczny, pisałam zresztą o tym nie raz. Trochę w nim hippie, trochę boho, czasem trochę studenckiego luzu z elementami grunge, a czasem klasyki z nutą sztywnej, nauczycielskiej elegancji. Jednak gdybym musiała wybierać tylko jeden nurt w moim ubieraniu i trzymać się już wyłącznie jego, to byłaby to prostota i to nie w ujęciu tak modnego minimalizmu (proste cięcia, duże formy, geometria), a zwykłych, klasycznych fasonów. Oczywiście, na dłuższą metę brakowałoby mi jakiś modowych szaleństw, ale takie zestawy są uniwersalne i to daje im dużą przewagę nad innymi nurtami w mojej szafie. Spokojnie mogę założyć takie połączenie do pracy, po pracy, wieczorem, na zakupy czy spacer z dziećmi. I zawsze będzie na miejscu. Może i nikt nie zwróci na mnie szczególnej uwagi, może nie usłyszę za plecami: Ale wystrzałowa kurtka/bluzka/czapka!, ale będę się czuć pewnie i bezpiecznie.
Nie bez znaczenia w doborze ubrań o prostych fasonach jest ich jakość, długa droga przede mną, ale i tak w tym aspekcie zrobiłam w ostatnich latach ogromny postęp. Przykładem może być dzisiejszy płaszcz, kiedyś kwotę, którą w ramach 30 urodzin zaproponowała mi moja mama, przeznaczyłabym na szereg pierdół, kilka wypadów do galerii i zakup 30 poliestrowych bluzek. Tym razem postawiłam jednak na jeden, ale konkretny prezent, a mianowicie płaszcz Kors'a. I nie żałuję! Jest pięknie wykończony, ciepły i świetnie odszyty. I myślę, że wart swojej ceny.












zdjęcia- Paula

płaszcz- Michael Kors
golf - sh (100% kaszmir)
spodnie- mango
buty- tamaris (zalando)
torebka- nn (targ)
zegarek- timex

47 komentarzy:

  1. Czy ja Ci KOchanie muszę pisać, jak płaszcza zazdroszczę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że się do mojej decyzji o jego kupnie przyczynilaś:).

      Usuń
  2. bardzo podobają mi się płaszcz i spodnie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Płaszcz pięknie się prezentuje. Dobry jakościowo klasyczny zestaw zawsze robi wrażenie przynajmniej na mnie! Świetnie wyglądasz. Czasami warto zainwestować w rzeczy ponadczasowe! Ja mam zimowy MK, na pewno się pochwalę (: POZDRAWIAM,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! O ile może jakości samej w sobie na zdjęciach nie widać, to odwrotnie- niską jakość widać od razu. Bardzo jestem ciekawa Twojego płaszcza.

      Usuń
  4. a ja uważam, że klasyka wydobywa z kobiety wszystko co najlepsze, najbardziej szlachetne i wdzięczne. Dlatego ją kocham :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, nie tylko podkreśla, ale potrafi dodać stylu i szyku.

      Usuń
  5. no to uważaj, oto głos za Twoimi plecami : ale super płaszcz, a ta torebka - rewelka, ale laska! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam klasyke w dobrej jakosci, a jesli jeszcze z nutka meskiej elegancji, to kupuje w ciemno! Swietny plaszcz, jakosc zawsze ma swoja cene - i to widac nawet na zdjeciach. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Nikki! Oczywiście szczytem radości byłoby upolowanie takiego cuda w sh:).

      Usuń
  7. och Ewa Ewa.... nic dodać nic ująć :)
    i pod tekstem i pod stylizacją

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie, kobieco, klasycznie:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny płaszcz! Rewelacyjnie w nim wyglądasz. Ja oczywiście go nie zazdroszczę, ponieważ to nie "mój" fason. Lecz z drugiej strony... zazdroszczę sylwetki, na której rzeczony fason tak pięknie się prezentuje:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Errato czasem warto mierzyć nawet teoretycznie "nieswoje" fasony, bo można się miło zaskoczyć:).
      Dziękuję!

      Usuń
  10. pŁASZCZA NIE JEDNA ZAZDROŚCI. SAMA BYM SOBIE SPRAWIŁA TAKI PREZZENT!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :). Okrągłe urodziny mają swoje plusy.

      Usuń
  11. Przepiękny ten płaszcz, bardzo fajny krój i fason. Właśnie o podobnym marzyłam, tylko nie z Korsa rzecz jasna :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu paradoksalnie był tańszy niz niektóre z sieciowek, jak z zary czy mango.

      Usuń
  12. Lepszy jeden porządny, ogrzewający, niż 10 "bele jakich" ;) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej jeśli już się ma te 10 byle jakich:).

      Usuń
    2. A że ja jeszcze tych dziesięciu nie mam, to trochę czasu upłynie, zanim się zdecyduję na ten jeden porządny. Myślę, że jeszcze nie dojrzałam do takowego, bo ciągle mi się wszystko nudzi i gdybym wydała majątek na takie okrycie, plułabym sobie w brodę po maksymalnie 2 sezonach noszenia. Dlatego jeszcze poczekam.

      Usuń
    3. Do majątku to mu jednak (całe szczęście) brakuje. W sumie był tańszy niż niejeden w zarze czy mango.

      Usuń
  13. Pięknie wyglądasz :) świetny outfit :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten plaszczyk posluzy Ci napewno przez wiele sezonow.. I zawsze bedzie modny i bedziesz w nim swietnie wygladac! Takie ciuchy uwielbiam!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję. Póki co nosi się świetnie:). Pozdrowiam.

      Usuń
  15. Płaszcz jest wspaniały, zdecydowanie lepiej kupić czasem jedną, a droższą i porządną rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, choć musiałam dojrzeć do tego podejscia.

      Usuń
  16. Coś takiego uniwersalnego to podstawa w szafie. Cos, co bez wzgledu na trendy - zawsze mozna zalozyc ;) piekny look ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Właśnie dzięki temu, że nie jest super modny,bedzie mi służył dluzej:).

      Usuń
  17. Świetny płaszcz: kolor, krój, długość, wszystko idealne 😃

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana, wyglądasz pięknie. Zestaw który prezentujesz przygarnęłabym w całości:-). Płaszcz przepiękny, rewelacyjnie odszyty, z dbałością o każdy detal. Spodnie również w moim guście. Ja też uwielbiam prostotę i w niej czuję się najlepiej, choć lubię podrasować ją dodatkami. Ostatnio jednak mój domowy strój jest tak prosty i monotematyczny (urlop macierzyński), że powoli nie mogę już na niego spoglądać:-). Podobnie jak Ty jestem na etapie wybierania lepszych jakościowo rzeczy, nawet jeśli są droższe. Choć lepsze jakościowo wcale nie muszą oznaczać droższe, np. wszystkie sweterki z kaszmiru i wełny mam z sh. Zauważyłam, że Ty również dużo fajnych i dobrych jakościowo ubrań znajdujesz w sh. To potwierdza moją teorię, że nie trzeba wydawać fortuny, by wyglądać dobrze. Fajnie jest też z drugiej strony czasem móc kupić sobie jakąś fajną rzecz dobrej marki, tak jak Twój płaszczyk:-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi właśnie macierzyński urlop pozwolił sprecyzować swój styl. Bo choć musiało być wygodnie, to zrozumiałam, że dresy i legginsy nie są dla mnie. Szukałam prostych, wygodnych, ale nie rozlazlych strojów.
      A sh uwielbiam, sama wiesz:).
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  19. aaaaaale pięęęęękny :)
    Żałuję, że nie mam w sobie takiego podejścia do sprawy, bo dzięki temu nie głowiłabym się co sezon jakiego rodzaju płaszcza brakuje mi w szafie.
    Ale chyba zainwestuję, bo patrzy się na Ciebie ogromnie miło! Sama bym chciała tak wyglądać i czuć się tak właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Płaszcz Korsa był bardzo dobrym wyborem! Taka jakość i klasyczny, ponadczasowy fason posłuży Ci wiele lat!! Ojj tak, doskonale to rozumiem, że jednak jakość a nie ilość, a od kiedy mam bloga, to tylko coraz bardziej się w tym utwierdzam!!! :)

    U mnie jest hmm, na pewno boho nutą przewodnią, trochę hipsterstwa, trochę minimalizmu, ale gdybym musiła zostać na bezludnej wyspie to bym wybrała: jeansy, adidasy i biały t-shirt ;)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniała stylizacja :) Co to za buciki ?

    OdpowiedzUsuń
  22. Płaszczyk to zakup na lata o prezencji i elegancji nie wspomnę ;) Świetnie wyglądasz, do tego kolor spodni i fason podbił moje serce, kwintesencja stylu i kobiecości :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. mi takie zestawy również podobają się najbardziej i do tego minimalizmu kiedyś chce dojrzeć ;) tak sobie wyobrażam siebie za xxx lat ;d;d
    Przepiękna kolorystyka, piękna Ty! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Klasyka zawsze się obroni, a klasyka w takiej jakości to mistrzostwo! nic więcej nie potrzeba :-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny, casualowy styl :) Podoba mi się na Tobie!

    OdpowiedzUsuń