piątek, 18 grudnia 2015

tygodniowy przegląd

Obiecałam spójność tygodniowych przeglądów- oto jest! Ale przy okazji również straszna monotonia, coś za coś:). Cały tydzień zdominowany przez szarość z dodatkiem czerni i czerwieni. Niestety na tych niewyraźnych zdjęciach nie widać, jak ładnie na tle szarości wygląda złota biżuteria- uwielbiam to połączenie. Nie jest tak oczywiste jak szary+srebrny. Niestety te słabe jakościowo zdjęcia to duży minus moich tygodniowych przeglądów. Jednak od początku taki był zamysł tych postów, by zdjęcia robić szybko, przy okazji, by stanowiły tylko przekrój mojego stylu na co dzień. Kończy się rok i to dobra pora na podsumowanie i zmiany. Czy chcecie, by tego typu posty nadal się pojawiały, czy też zrezygnować z nich ze względu na właśnie słabą jakość i brak wyraźnych szczegółów i detali stylizacji?


Poniedziałek
Golf- bon prix
spodnie- stradivarius
kozaki- sh

Wtorek
bluzka- sh (1zł)
spodnie- stradivarius
marynarka- mango (sh)
buty- tamaris (zalando)

Środa
golf- bon prix
spodnie- acne (sh)
buty- zalando

Czwartek
sukienka- mango
żakiet- InWear (sh)
buty- tamaris (zalando)

Piątek
bluzka- sh (1zł)
spodnie- acne (sh)
marynarka- mango (sh)
buty- zalando

25 komentarzy:

  1. Podoba mi się ostatnie zestawienie kolorów.
    A posty tego typu bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu.
      A sukienka dziś dotarła. Trochę jest za obcisła, ale będę miała motywację, by się nie przejeść w Święta.

      Usuń
  2. pasuje Ci szarość,
    poniedziałek i czwartek to moi ulubieńcy
    pozdrawiam
    Marcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda - często strój robią smaczki w postaci dodatków i aparat nie uchwyci ich, ale żeby od razu rezygnować z tego rodzaju postów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa byłam Waszej opinii. Ja te posty bardzo lubię, ale nie chciałam nic robić na siłę.

      Usuń
  4. Dzisiaj nie potrafię się zdecydować, bo ubrałabym każdy zestaw. Lubię szarosci, a połączenie z czerwienią intensywną jest tak nieoczywiste, zachwycające. Lubię Twoje przeglądy tygodniowe, jestem za opcją pozostawienia ich :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Joasiu. Ja właśnie z mocnymi kolorami lubię łączyć szarość, stanowi idealne tło dla czerwieni, żółci i kobaltu.

      Usuń
  5. Zestaw z sukienką the best!
    Idea takich szybkich zdjęć, bez pieszczenia się z pokazywaniem detali i jakością zdjęć, bardzo mi się podoba. Kojarzy mi się z pierwszymi szafiarkami. I prawdziwą ideą szafiarstwa ;) Sama tak chcę robić, ale nie mogę się zebrać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Mi się właśnie kojarzy z moimi początkami na szafa.pl i szybkimi zdjęciami z lustra.

      Usuń
  6. Ja bardzo lubię te tygodniowe podsumowania, fajnie gdyby zostały

    OdpowiedzUsuń
  7. Podsumowania tygodnia mają zupełnie inny charakter niż te Twoje profesjonalne (tak,tak!) sesje (wtedy delektuję się zdjęciami). Ja przeglądy bardzo lubię, to trochę tak,jakbyśmy się widywały codziennie :-) I szarość - taka niby niepozorna i nijaka- w tych zestawieniach i na dobrych gatunkowo materiałach - zawsze wygrywa! Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu, choć oczywiście wnoszę skromny protest, że jednak do profesjonalnych sesji to u mnie długa droga. Ale miło mi bardzo.

      Usuń
  8. Czwartek!!!!
    aśka zazdrośnica :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, czwartek najlepszy i kobiecy. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dobrze Ci w szarościach ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój numer jeden to czwartek - sukienka:-). Nie rezygnuj z tygodniowych zestawień, bardzo je lubię:-), buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne, więc przeglądy zostają.

      Usuń
  12. dla mnie szarośc jest alternatywą dla czerni , której nie lubię. Czwartkowa sukienka bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obok granatu i brązu to faktycznie jeden z bazowych kolorów mogących zastąpić czerń.

      Usuń
  13. Ewo czwartek - nr 1. Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń