poniedziałek, 7 grudnia 2015

tygodniowy przegląd


Dziś kolejny tygodniowy przegląd i kolejny bez jakiegoś motywu przewodniego. Wolę, kiedy każdy tydzień jest pod znakiem jakiegoś głównego nurtu, inspirowanego np kolorem lub wzorem czy jednym konkretnym ciuchem. Np żakiet w kilku odsłonach, czy jeans pod różną postacią. Postaram się w przyszłości ujednolicić wg konkretnego kryterium wrzucane przeglądy. Ale dziś jeszcze w "zwyczajnej" wersji. 
Poniedziałek
marynarka, bluzka, spodnie- sh
buty- tamaris
zegarek- timex

Wtorek
marynarka- zara (sh)
spodnie- acne (sh)
bluzka- mohito


Środa
sweter- only
jeansy -levis (sh)
buty- sh
zegarek- timex


Czwartek
sweter- only
jeansy -levis (sh)
buty- sh
zegarek- timex
koszula- sh


Piątek
spodnie- levis (sh)
buty, bluzka, sweter- sh
zegarek- timex


Sobota
sweter (jedwab)- calvin clein (sh)
spodnie- levis (sh)
buty- zalando
zegarek- timex

31 komentarzy:

  1. właściwie poza poniedziałkiem wszystko bardzo bardzo mi się podoba, wtorek najoryginalniejszy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mnie zaskoczyłaś, bo poniedziałek to chyba mój ulubieniec w tym tygodniu:).

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ta zarowa w kratę? Już jej nie mam, podarowałam mamie. To założenie było jej ostatnią szansa. Myślałam, że jak schudnę będzie lepiej leżeć, a leży gorzej...

      Usuń
  3. Mój faworyt to numer jeden <3
    Ale też ten szary sweterek jest spoko. Kupiłam ostatni prawie identyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To i mój nr 1.
      A sweter jest bardzo uniwersalny.

      Usuń
  4. Szary sweter - perfekcyjny! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój ulubiony to zestaw numer 1. Wiem, powtarzam się, ale nic nie poradzę na to, że Twoja camelkowa marynarka tak mi się podoba:-), pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Cieszę się, że ją kupiłam. A wcale nie byłam pewna na 100%, w końcu szafa i tak pęka w szwach.

      Usuń
    2. Ja staram się ograniczać w zakupach odkąd szyję, ale jak wpadam do sh to nie ma zmiłuj:-), nie potrafię się powstrzymać:-). Pisałam już na swoim blogu , ale u Ciebie też napiszę. Dziękuję Ci za miłe słowa:-), a co do tej opcji dot. niewyświetlania się mojego bloga w aktualizacjach to nie mam pojęcia dlaczego tak się dzieje. Ja mam podobną sytuację z kilkoma blogami. Pojęcia nie mam od czego to może zależeć. W tej sytuacji zapraszam Cię po prostu w odwiedziny do siebie kiedy tylko będziesz miała ochotę:-), ściskam.

      Usuń
  6. Bardzo fajne propozycję. Bardzo podoba mi się marynarka z pierwszego zdjęcia. Jest super:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wtorek Ewo dla mnie nr1.
    Pisałam Ci kiedyś, że podoba mi się Twój pomysł na tygodniowy przegląd. Zainspirowałaś mnie i też u mnie przygotowałam przegląd tygodnia. :)
    Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu piękny ten Twój przegląd, taki miodowo-słoneczny!
      Cieszę się, że posłużyłam za inspirację na pomysł na posta:).
      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. pierwsza najbardziej mi się podoba !
    zapraszam do mnie na facebooka dopiero zaczynam ale na blogspot juz jestem trochę
    https://www.facebook.com/hivivien/

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Zarówno szary jak i granatowy oczywiście z sh:).

      Usuń
  10. Stawiam na poniedziałek. Żółta marynarka to mój faworyt :-). Podoba mi się też czwartek Fajna koszula :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażynko chyba mamy różne ustawienia monitora, bo marynarka jest rudokarmelowa:). Ale dzięki:).

      Usuń
  11. Aaaaale mi się podoba cały tydzień!!! Bardzo zgrabnie, niby na luzie-ale nieprzypadkowo wszystko zgrane i kolory piękne! Zawęziłam szafę z kolorami (to jest dobre, owszem) ale jednak widzę, że pewne akcenty żywsze są potrzebne :-) Koszula wystająca spod swetra - do skopiowania :-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na co dzień też ograniczam kolory, uwielbiam czerń i szarość, ale i dawką mocniejszego koloru nie pogardzę:).
      Dzięki!

      Usuń
  12. Bardzo ciekawa kompozycja na piątek. Brakuje mi w tym wszystkim jednak trochę szaleństwa z Pani strony. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Wiem, że jest trochę zachowawczo, ale wolę skierować się w stronę bezpiecznych połączeń niż absurdalnych przebieranek.

      Usuń
  13. Podoba mi się Twój tygodniowy przegląd, mój faworyt - nr.1...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń