poniedziałek, 28 grudnia 2015

poświątecznie

Muszę napisać uczciwie- zamęczę Was dziś zdjęciami, więc jeśli ktoś wpadł tu na chwilę, tylko zerknąć, to uprzedzam zdjęć jest 60! Tak, dokładnie sześćdziesiąt. Dla tych, którzy Świąt nie lubią, mają przesyt Bożonarodzeniowych podsumowań i chcą zapomnieć o nich aż do następnego roku, wpis będzie pewnie męczarnią, więc lojalnie uprzedzam ten post Was zanudzi:). Ale mam nadzieję, że znajdą się tu fanatycy Świąt, z równym mojemu zamiłowaniu do tych paru grudniowych dni. Post jest dla tych, którzy, jak ja, chcą jeszcze choć na chwilę przedłużyć atmosferę, którą roztacza ubrana choinka i zapach pieczonych pierników.

Zdjęcia mniej więcej w kolejności chronologicznej, od przygotowań, przystrajania stołu, pakowania prezentów, po wieczór wigilijny i dwa kolejne Świąteczne dni.

WIGILIA


















(stylizacja: sukienka- f&f, kupiona u Ani, buty- Anna FIeld, Zalando)








 



PIERWSZY DZIEŃ ŚWIĄT









(stylizacja: sweter- sh, spódnica- targ)








DRUGI DZIEŃ ŚWIĄT



(stylizacja: sweter- sh, spódnica- new look, sh)



 PREZENTY!







 A tu jeszcze faza przygotowawcza zawartości drobnych dodatków do prezentów








Mam nadzieję, że Wasze Święta były równie udane, jak moje! Ja już nie mogę się doczekać kolejnych:). 
Jeżeli również przygotowaliście poświąteczne posty podajcie w komentarzach linki, chętnie zajrzę:).





27 komentarzy:

  1. I ja tam byłam i kawę piłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewa jak patrzę to widzę prawdziwą magię świąt, cudowna rodzinna atmosfera i te roześmiane buźki dzieci, aż patrzę z największą przyjemnością. Muszę przyznać, że moje święta też były udane, mniej tłumnie niż zazwyczaj, ale tego mi trzeba było :) Za to Sylwester szykuje się przebojowy ;) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, spełnienia marzeń i mnóstwa radosnych chwil, buźki :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. ale mi sie buzia cieszy do tych zdjec, ale klimat, ale aura! I jak cudownie przyozdobiony stol ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe zdjęcia. Piękny stół, ciepła atmosfera, bardzo miło się oglądało. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna zastawa i ozdoba stołu :)
    A no i zupełnie zapomniałam sie upewnić że sukienka doszła. Nie poznałam jej, pięknie w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne, rodzinne i ciepłe Święta. Prawdziwa magia, aż miło popatrzeć! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Magia świąt:)))Piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post, ile cudownych zdjęć, świetnie oddają klimat świąt
    chyba byłaś grzeczna ;)
    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia, klimat świąteczny magiczny! Świetnie się ogląda takie zdjęcia! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze zdjęcia, pełne ciepła i miłości :) Bardzo ładnie przystrojony stół na Wigilię. Fajne prezenty, Gwiazdka rozpieściła Cię książkami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 60 zdjec? Wydawalo mi sie, ze 5 zaledwie... Wspaniale swieta, klimatyczne i rodzinne, a Ty wygladalas jak zawsze z klasa. Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne, świąteczne zdjęcia oraz dekoracje ;) przyjemnie sie ogladalo :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia, prezenty i przepięknie udekorowany stół :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej, uwielbiam klimat świateczny, piękne zdjęcia które zostaną na wieki. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie sie oglada takie zdjecia, widac klimat Swiat i ciepla rodzinna atmosfere.

    OdpowiedzUsuń
  16. o już koniec!? a miało być dużo zdjęć? może i było ich 60 ale takie fajne, że spokojnie mogłoby być ich więcej! świetne miałaś święta ... i Paulinkę:)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wcale mnie nie zanudziłaś. Gorzej, gdyby to był taki długi opis ;-)
    Miło się ogląda świąteczne zdjęcia, a i z ciekawością patrzę, że Mikołaj był dla Ciebie wyjątkowo łaskawy. Musiałaś być bardzo grzeczna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałaś wspaniałe święta. Piękne dekoracje, mili goście, urocze dzieciaki i cudna psia mordka. Ciasteczka mniam, mniam...buziaki...
    Szczęśliwego Nowego 2016 Roku...

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia Ewo i z przyjemnością przeczytałam/obejrzałam ten post. Uwielbiam świąteczny klimat, a Twoje zdjęcia wspaniale go oddają. Pięknie Ci w czerwieni, ale to już chyba kiedyś pisałam:-). Ja zamierzam właśnie zamówić czerwony materiał i uszyć sobie sukienkę. Wszystkiego dobrego dla Ciebie i Twoich bliskich w Nowym Roku, buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam Święta:) Masz śliczne dzieci:)I narobiłaś mi apetytu, uwielbiam wigilijne potrawy;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo klimatycznie :):)
    Ja nie obchodzę świąt , co nie znaczy , że nie było rodzinnie i ciekawie :)
    Nieco po francusku , przy fois gras , buche De Noel, fondue ;) i ostrygach , tak sobie wymyśliliśmy bo spędzaliśmy święta we Francji ;) ale najważniejsze ze rodzinnie i w gronie przyjaciół !
    Za książki musze sie zabrać , bo ostatnio praca zdominowała moje życie !
    Ewunia pozdrawiam i życzę cudownego 2016 !

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne atmosfera. Ciepła i pełna miłości. :)
    Tobie i Twoim bliskim życzę DO SIEGO ROKU!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak przyjemnie ogląda się takie rodzinne, ciepłe zdjęcia.
    Fajne masz te pociechy ;)
    Wszystkiego dobrego na Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ewo, wspaniałe zdjęcia, wspaniała Ty (Wy), wspaniałe prezenty, wspaniały klimat! <3

    OdpowiedzUsuń