poniedziałek, 21 grudnia 2015

czerń na kilka sposobów

Choć uwielbiam klasykę, a czerń zdecydowanie wiedzie prym wśród klasycznych i ponadczasowych kolorów, to akurat tego koloru nie darzę największym uczuciem. Kojarzy mi się ze smutkiem i powagą. Ale czy w odcieniach czerni zawsze trzeba wyglądać smętnie i nudno?
Myślę, że odpowiednia zabawa fakturami i krojami zapobiega takiemu efektowi.
I na taką grę tłoczeń i ściegów dziś postawiła. Sukienka w wytłaczane paski, dzianinowa kamizelka, wełniany płaszcz, skórzane buty to wszystko tworzy spory misz-masz fakturowy, ale ożywia czerń i nadaje jej trójwymiarowość. 

płaszcz








zdjęcia- M.

 sukienka- h&m
kamizela- sh
płaszcz- michael kors
buty- tamaris (zalando)
torba- nn
naszyjnik- jubitom
zegarek- timex








42 komentarze:

  1. Pięknie! Zestaw robi wrażenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewo - posągowa piękności, bardzo podoba mi się ten zestaw. Zdjęcia - cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu. Zdjęcia to zasługa mojego męża:).

      Usuń
  3. kochana wyglądasz cudnie
    powinnaś częściej sięgać po takie zestawy, bo zachwycasz !!!
    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :_)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Marysiu.
      Sukienki to jednak prawie zawsze dla mnie opcja "od Święta". Na co dzień wolę spodnie.

      Usuń
  4. Ale cudnie wyglądasz, idealnie wygladają tutaj te zabawy formą i fakturą w szlachetnej czerni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Paulinko. Wiesz, że Twoje zdanie jest dla mnie ważne.

      Usuń
  5. Ja też nie przepadam za czernią, chociaż to kolor elegancji. Podobnie jak Ty ożywiam go np. biżuterią. Podoba mi się Twoja zabawa fakturą, fajnie, że założyłaś cienkie rajstopy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad rajstopami się zastanawiałam, ponoć cienkie są passe, ale ja i tak lubię:).
      Dzięki!

      Usuń
  6. Elegancko, pięknie...no i TE nogi! Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale mi się podoba, bardzo seksownie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz, kwitniesz kochana:-). Bardzo podoba mi się Twoje zestawienie i ta zabawa fakturą oraz krojem, jest bardzo kobieco, ciekawie, tak niebanalnie:-). Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Cieszę się, że efekt niebanalności osiągnięty:).

      Usuń
  9. Wow! Połączenie sukienki i kamizelki miażdży! Jesteś piękna!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że lepiej wyglądać poważnie, niż śmiesznie ;P
    Powaga to coś, co inni mogą w nas podziwiać - nie sztuka ubrać się kolorowo jak choinka, a z klasą ;)
    Ciemne, stonowane barwy w tym pomagają :)

    To taka uwaga ode mnie ;)

    Moim zdaniem powinnaś polubić się z czernią, bo bledziochem nie jesteś, jak śmierć na chorągwi w czerni nie wyglądasz (choć ja wyglądam, a i tak ją lubię)a ładnie z nią kontrastujesz :)

    A kamizelkę, to masz zacną, oj, zacną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale z drugiej strony to czasem lepiej być trochę śmiesznym, ale z odwagą i wyobraźnią, niż smętnie nudnym:).
      Dzięki!

      Usuń
  11. O rety.. Ewuś zachwycam się Tobą dzisiaj! Czerń w Twoim wydaniu jest dla mnie rewelacyjna. Wspaniale wyglądasz, kamizelka tak ubrana, no kochana, podkradnę pomysł, świetny! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpięłam kamizelkę paskiem, bo wystawała mi spod płaszcza i tak mi się ten efekt spodobał, że oczywiście nawet po zdjęciu płaszcza pozostała podpięta:).
      Dzięki Joasiu!

      Usuń
  12. Wyglądasz fenomenalnie, jestem zachwycona :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz Kochana, lubię taki styl :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fantastycznie wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię czerń a Twoje zestawienie bardzo mi się podoba :)Szczególnie zwróciłam uwagę na kamizelkę i płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewcia, też uwielbiam czerń uważam, że jest jest bardziej wymagająca niż inne kolory.
    POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, jest wymagająca i mało komu pasuje.

      Usuń
  17. Ja kocham czern na wszystkie mozliwe sposoby:) Swietna sukienka! Wygladasz pieknie Ewuniu.. Wesolych Swiat zycze Tobie i Twojej calej Rodzinie!
    Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dzięki wielkie. Dla Ciebie i Twoich bliskich samych miłych chwil w te Święta.

      Usuń
  18. do czerni mam podobny jak ty stosunek; choc akurat Ty lepiej w niej wygladasz ode mnie
    o tej porze roku zaczynam wygladac jak zombi w czerni
    zacnie wyglasz, idealna wysokosc obcasa; bo nogi jak marzenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysokość mają super i są bardzo wygodne, ale mają ogromny feler- obcas ściera się do białego plastyku i wygląda to nieciekawie...
      Dzięki wielkie!

      Usuń
  19. jak ładnie, lubię takie klasyczne stylizacje, a czerń zawsze dobrze wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kobieta w czerni, jak pięknie, stylowo!!! :)

    To moja ostatnia wizyta w tym roku, więc życzę Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja, bardzo wielkomiejska :) Masz obłędne nogi!

    OdpowiedzUsuń