wtorek, 10 listopada 2015

tygodniowy przegląd

Choć uwielbiam jesień, ta nie chce odwzajemnić mego uczucia. Tradycyjnie już złapałam listopadowe przeziębienie. Paczka (i to nie ta, która zawiera 10 szt., a 100) chusteczek to mój aktualny modowy atrybut. Chyba powinnam przedstawić ją jako jesienny dodatek. Kto ma ochotę na trochę więcej tekstu, zapraszam do poprzedniego posta, bo dziś zmykam pod kołdrę licząc, że parskanie, prychanie i katar odejdą jutro jak ręką odjął. A dziś zostawiam Was z tygodniowym przeglądem.



Poniedziałek
jeansy- levis (sh)
bluzka- nn (sh)
wełniana marynarka - nn (sh)
zegarek- adriatica

Wtorek
bluzka- lindex (sh)
spodnie- h&m (sh)
sweter- ellos (sh)
zegarek- timex

Środa
marynarka- InWear (sh)
bluzka- orsay
spodnie- zara (sh)

Czwartek
marynarka - h&m (sh)
jedwabna bluzka- nn (sh)
woskowane spodnie- nn (sh)



Piątek
spodnie- acne (sh)
koszula- stradivarius
sweter- ellos (sh)
buty- gino rossi 
chusta- stradivarius
zegarek- timex


Sobota
koszula- zara (sh)
spodnie- mango
kamizelka- sh+DIY
buty- gino rossi
zegarek- timex

Niedziela
bluzka- nn (sh)
marynarka- h&m (sh)
spodnie- mango
buty- gino rossi

37 komentarzy:

  1. Wszystkie bardzo fajnie się prezentują, pełna elegancja :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrówka ! Ja też chyrlam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam chyba kryzys za sobą, ale nadal katar i kaszel trwają. Zdrówka!

      Usuń
  3. Ewuś łączę się w bólu, dziś kolejny dzień bólu gardła i kiepskiego samopoczucia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze się wyjazdem doprawiłaś, zdrówka!

      Usuń
  4. moje ulubione zestawy to sobota i niedziela :)
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. I ciągle tej kamizelki to krawca nie oddałam, a moja przeróbka mocno prowizoryczna jest...
      Dzięki Mar!

      Usuń
  6. środa :)
    polecam moczenie stóp z solą i musztardą oraz picie gorącego mleka z miodem czosnkiem i masłem. Okropność, ale działa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klasyczna elegancja:).
      A mleko z czosnkiem próbowałam, ale nie do wypicia jak dla mnie:).

      Usuń
  7. kapitalny ten sweter granatowy, dodaje luzu koszulom
    lubie twoje poukladanie ciuchowe

    a na pytania z poprzedniego postu chętnie popełnie posty :) bo to tematy warte dyskusji

    a i pięknie wyglądałaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sweter jest super, ale muszę uważać na co go zakładam, jest w znacznej mierze wełniany i mocno obłazi. Tę niebieską koszulę czyściłam chyba z godzinę po powrocie do domu.
      Dzięki!

      Usuń
  8. Wszystko bardzo na TAK!
    Kuruj się, zdrowia życzę...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zawsze elegancka kobieta z Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piąteczeka!!! Ten złoty zegarek super tam wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że zwróciłaś uwagę na ten detal, bo też mi się podoba:).

      Usuń
  11. Przede wszystkim zdrowia życzę. Niedziela, dla mnie nr 1.:)
    Moc pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne stylizacje. Klasyczna elegancja :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie świetne - wiadomo ;-) ale ponieważ lubię tę zabawę w ranking - w tym tygodniu urzekł mnie granatowy sweter, więc pierwsze miejsce dla wtorku i piątku. Reszta: drugie miejsce :-) Zdrówka!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu. Sweter oczywiście kupiłam w lumpeksie i możliwe, że nie zwróciłabym na niego uwagi, ale był wyeksponowany na manekinie, a do tego w tym dniu było -50%. No nie mogłam nie kupić:).

      Usuń
  14. Dziś naprawdę nie potrafię wybrać, każdy dzień jest ekstra. Ewciu, inspirujesz mnie strasznie tymi zdobyczami z sh, bo to najlepszy dowód na to ze można wyglądać świetnie nie przepłacając kroci. Mam w planie napisać o tym posta :). Supperrr!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od sh to chyba jestem uzależniona... serio tydzień bez wizyty w lumpeksie? Ciężka sprawa:).
      Ale za to właściwie w innych sklepach już nie bywam:).
      Dzięki wielkie!

      Usuń
  15. fiuuuu, dziś zwycięża zestaw z kamizelką! Super wygląda do niej ta dłuższa koszula!
    A życzę ci, by zamiast chusteczek znów królowały w Twym życiu chusty czyli w skrócie zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aguś!
      Z koszulą improwizowałam, cieszę się, że wyszło ok:).

      Usuń
  16. A mnie dopadło zapalenie pęcherza moczowego. Nie wyobrażalny ból ! ;)
    Ale jak przyszedł nagle i z podwojoną siłą, tak szybko sobie poszedł. Szkoda, że w pracy...
    Kochana zdrowia życzę.
    Jaka szkoda, że ten mój brak czasu, nie pozwala mi na częstsze wizyty u Ciebie ;(
    Wtorek i piątek - najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu współczuję! Miałam kiedyś pęcherzowy problem, masakra.
      Olu nic się nie przejmuj, wpadaj kiedy możesz. I tak CIę podziwiam, że dajesz radę wszystko ogarnąć. Pozdrawiam!

      Usuń