poniedziałek, 23 listopada 2015

magia


Choć zestaw jest praktycznie identyczny jak ostatnio, nie mogłam nie pokazać Wam tych zdjęć. Klimat tego parku w Suchej Beskidzkiej zachwyca mnie za każdym razem, kiedy odwiedzamy to miasto. Dawno temu pokazywałam Wam zdjęcia z tego miejsca zimową aurą (o TU)
Okazało się, że w jesiennej scenerii prezentuje się jeszcze piękniej!
Co się zresztą będę rozpisywać, zobaczcie sami!

Co do zestawu, to w tym zestawie odczarowuję połączenie koszuli i swetra. Dla wielu to zestawienie mocno konserwatywne, kojarzące się ze szkolnymi mundurkami. Myślę jednak, że umiejętne zagranie pozostałymi elementami stroju sprawi, że nie będzie to szkolne połączenie.





















zdjęcia- M.

spodnie- mango (sh)
koszula- reserved
sweter- sh (wełna z merynosów)
buty- gino rossi
torba- sh
chusta- reserved
kurtka- cubus (sh)

51 komentarzy:

  1. Ale nawet jeśli jest to szkolne połączenie, to ten nieco preppy urok zestawienia koszuli i swetra ma klasę ;)
    Ja tam często tak się noszę - to dobry pomysł, gdy chce się wyglądać nieco bardziej formalnie, ale nie sztywno ;P
    Ot, bierzesz ładną koszule, jakiś bardziej wyjściowy sweter, eleganckie spodnie i masz look gotowy ;)

    Podobasz mi się taka!
    I torebkę masz super!

    A te plenery piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rzadko zapinam koszulę po ostatni guzik, a to właśnie tak zapięta wygląda najlepiej, jeśli chcemy przyodziać na nią sweter. Ale cieszę się, że wyszło bez nadęcia.
      Dzięki!

      Usuń
  2. Dzięki za te piękne zdjęcia natury! Jest się faktycznie czym zachwycać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo naprawdę ma to miejsce niezwykły urok.

      Usuń
  3. Zdjęcia boskie :)Ty też cudna. Warstwy wszelakie uwielbiam i nawet te z szkolnym wydźwiękiem, choć Twoja wersja z pazurem raczej jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Cieszę się, że ten pazur widoczny:).

      Usuń
  4. Genialny ten park!!!! Uwielbiam takie miejsca. A zestaw jest świetny, wcale nie mundurek

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie miejsce genialne i bardzo klimatyczne :) Super zestaw, wcale nie mundurkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Nad ramoneską długo się wahałam, bo choć z sh, to kosztowała niemało.
      Ale cieszę się, że się skusiłam.

      Usuń
  7. fantastycznie wyglądasz a zdjęcia przepiękne;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. To prawda!! sceneria jest prze cudowna <3 <3
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  9. :) znam park i zamek i nie raz w czasach studenckim piwko w nim piłam ;) hahaha nieopodal mieszkała moja przyjaciółka , a właściwie jej rodzice ;) piękny , Zwłaszcza jesienią !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ten Świat mały:).
      Ja piwka tam wprawdzie nie piłam, ale może jeszcze kiedyś będzie okazja:).

      Usuń
    2. Ja tez nie pije piwa ;) ale w czasach studenckich ?! Próbowało sie niejednego ;) alkoholu .

      Usuń
  10. Jaka piękna jesienna aura wokół tych zdjęć!

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: jesienna, klasyczna, MĘSKA stylizacja - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:). Cieszę się, że udało mi uchwycić choć w małym stopniu niezwykły klimat tego miejsca.

      Usuń
  11. Rety jak cudnie, masz rację, MAGICZNE miejsce. Zestaw ciekawy, że nie ma w nim sztywniactwa, koszula i sweter, ale bez zadęcia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już kiedyś, zimą, zrobiło to miejsce na mnie wrażenie, ale tym razem- powaliło swoim klimatem:).

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie mam tego parku "rzut beretem":).

      Usuń
  13. Klimat zdjęć jest faktycznie niezwykły :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mundurek ;)? Gdzie tam mundurek, to chyba od uczennicy buntowniczki, fanki klimatu grunge ;). Jeśli o mnie chodzi, to może być zestawów w tyk klimacie więcej :) !

    Jak tam pięknie!! Plenery jak z obrazka :)!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uczennicy-buntowniczki? Pasuje!
      Dzięki wielkie:).

      Usuń
  15. Zdjęcia M A G I C Z N E!!!! A na nich piękna Ewa! Jak w bajce :-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu, a tam na żywo klimat naprawdę bajkowy:).

      Usuń
  16. Widoki zachwycają, mam też ciekawy park ale jakoś trudno mi się tam wybrać na sesję zdjęciową.
    Przepięknie wyglądasz, zdjęcia takie klimatyczne...pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu mam nadzieje, że kiedyś jednak nam pokażesz swój piękny park:).
      Dziękuję!

      Usuń
  17. Krajobrazy rzeczywiscie fantastyczne!
    Ja jakos nigdy nie potrafilam nosic koszul i swetrow naraz...chyba przez to, ze nie przepadam za kolnierzykami..Ale Ty poradzilas sobie z tym zestawieniem rewelacyjnie - nie jest tu ani odrobine "po szkolnemu", wrecz przeciwnie - jest moc i pazur!
    Pozdrawiam Ewunia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei nigdy nie lubiłam zapinać koszuli pod szyję, zawsze nosiłam porozpinane guziki - tak, że dekolt bywał na granicy przyzwoitości. Takie podpięcie na ostatni guzik to dla mnie nowość:).
      Dzięki!

      Usuń
  18. Jestem bardzo, bardzo na tak! Swietne krajobrazy, a Twoj ucmiech powala ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko. Jakbyś była w okolicach Suchej Beskidzkiej to warto odwiedzić ten park:).

      Usuń
  19. piękne i bardzo klimatyczne zdjęcia<3

    OdpowiedzUsuń
  20. Faktycznie magiczne miejsce i zdjęcia. Ty także Ewo wyglądasz uroczo!
    Moc pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja bardzo lubię to zestawienie:) Zwłaszcza gdy towarzyszą mu jeansy:) Piękne zdjęcia!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ja się ostatnio też przekonuję do tego połączenia:).

      Usuń
  22. Ooo, tak! Znam to miejsce, jest cudne i klimatyczne, a te figury - no, robią wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem muszę się tam wybrać letnią lub wiosenną porą:).

      Usuń
  23. zdjęcia wyszły świetnie! Ten park jest piękny, ogólnie cale miasteczko bardzo klimatyczne.
    A ty bardzo korzystnie wyglądasz w tego typu zestawie

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdjęcia naprawdę świetne. Taki trochę baśniowy klimat ;)
    Też lubię takie zestawy, niby klasyczne, ale przełamane mocnymi, rockowymi dodatkami mają już zupełnie inny wymiar. Taki zadzior :)

    Pozdrawiam Ewcia,
    Elwira

    OdpowiedzUsuń