piątek, 6 listopada 2015

granatowy na co dzień

Dzisiaj prezentuję Wam mój codzienny strój, taki "zwyklak". Zestawy tego pokroju sprawdzają się w sytuacjach, kiedy nie wiem, co na siebie włożyć. 
Ten granatowy płaszczyk wyszperałam oczywiście w lumpeksie, ma 70% wełny a kosztował kilkanaście złotych. Spodnie już Wam znane. 
Debiutują botki, które kupiłam przy okazji letniej (?) wyprzedaży w Zalando. Skórzane, stabilne, wygodne.
By nie zostawiać Was jedynie z opisem ciuchów, parę kwiatków z cyklu Syn mówi.

Zabawa w zwierzątka.
W: Jestem pieskiem, Misia kotkiem
J: A mama?
W: Też kotkiem.
J: A babcia?
W: Dinozaurem!

Mamusiu czemu masz taki duży brzuch?
J (oburzona:) ): mama ma duży brzuch?
W: yyy ...no i plecki też!
Kurtyna

Rozmowa Wojtka z Babcią (Teściową).
W: Babciu, a na jaki kolor masz pomalowane paznokcie?
B: Niebieski.
W: Babciu a na jaki kolor masz pomalowane usta?
B: Nie mam pomalowanych
W: To Ty się lepiej maluj Babciu.
...




  




zdjęcia- M.

płaszczyk- sh
spodnie- levis (sh)
buty- zalando
torba- h&m
chusta- stradivarius

43 komentarze:

  1. Ja bardzo lubię kolor granatowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, stanowi fajną bazę, lżejszą od czerni.

      Usuń
  2. Patrzę: cudowne spodnie, no idealne... przewijam, przewijam... zonk:(

    Farciara:)

    Pięknie wyglądasz Ewuniu... ale spodni zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonka u mnie z 90% prawdopodobieństwem możesz założyć, że dana rzecz będzie z lumpeksu:).
      Dzięki!

      Usuń
  3. Gdyby nie moje przekonania, to granatowy byłby moim przyjacielem. Długo kojarzył sie tylko ze szkolnym mundurkiem, jednak od kilku sezonów bardzo mi się podoba. Twój zestaw bardzo mi sie podoba przez to, że jest taki spokojny.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Soniu jestem pewna, ze w granacie byś wyglądała świetnie. Może kiedyś Cię jednak w nim zobaczę:).

      Usuń
  4. Super!!! :) Bardzo fajny zwyklak! :) A smyk nieźle dogryza :D hehe

    OdpowiedzUsuń
  5. Super masz syna!
    Poczucie humoru i umiejętność tworzenia dobrych ripost są w cenie, zobaczysz, zostanie sławnym youtuberem :D

    Ty to masz oko!
    Ja na Zalando zerkam niemal codziennie a takie fajne rzeczy mi zawsze umykają :(
    Te buty są super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam Mar, będzie prezydentem:).
      Co do butów to szczęście w nieszczęściu noszenia takiego rozmiaru. Często się ostaje:).

      Usuń
  6. Ha, ha - dialogi syna genialne.
    Mam bardzo podobną kurteczkę, tylko czerwoną. ;)
    Super buty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz tylko czekam na wymianę zdań syna z córą:).

      Usuń
  7. lubię kolor granatowy :) płaszcz pięknie współgra z szalem! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój zwyklak wyróżnia się właśnie kolorem. I jakością :) Chusta ładnie komponuje się z resztą.
    Czekam na "kwiatki" mojego syna i ciekawa jestem czy mnie przeczucia nie zawiodą, że będzie wesoło, już jest chociaż mówi wyłączniekilka słów w Jemu znanym języku :)
    Całuj syna, jest bezpośredni, a to mija z wiekiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu jeszcze nie nadążysz notować takich "kwiatków", a rób to koniecznie, bo szybko umykają:).

      Usuń
  9. świetny zestaw:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie dalej jak wczoraj oglądałam podobną kurtkę w Benettonie , bardzo mi sie spodobała . W wersji z modelką , jak Tutaj , widzę ze swietnie sie prezentuje .... Moze jak beda wyprzedaże .... Pozdrawiam
    Normalność cenie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu cieszę się, że Ci się podoba:). Ciekawa jestem tej "benettońskiej" wersji. Mam nadzieję, że kupisz i się pochwalisz.

      Usuń
  11. płaszczyk z sh ? no jestem pod wrażeniem ;) super jest!
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny płaszczyk chociaż ja osobiście wolę trochę dłuższe

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się Twój zwyklak, a ten płaszczyk jest rewelacyjny i w dodatku w moim ukochanym granacie. Jego skład też godny pozazdroszczenia. Teksty Twojego Synka pierwsza klasa, fajnie zapisywać sobie to, bo potem umyka, a pamiątka wspaniała. Mój trzylatek też zaczyna być na etapie formułowania ciekawych ripost:-), pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, trzeba zapisywać:). Już mi sporo się zapomniało:), ale pewnie jeszcze dużo przed nami:).

      Usuń
  14. Świetny płaszcz. Podoba mi się polaczenie guzików z kolorem. I to ze jest krótki wlasnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjny płaszcz, granatowy mega Ci pasuje ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. granat to Twój kolor, zdecydowanie.
    hahaha, wspaniałego masz synka ☻

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu:).
      I wiem, najlepszy:).

      Usuń
  17. Lubie blogi, gdzie mozna znalezc " zwyklaki" a nie tylko stylizacje " do zdjecia" .
    Tez lubie granat , Twoj plaszczyk podoba mi sie , te guziki sa tutaj ozdoba. Zastanawiam sie, gdzie ty " wygrzebujesz" takie fajne ubrania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      A co do moich łupów to znasz Kłobuck, prawda? Więc na ogół w Dukacie, ale i w tym na przeciw rossmanna, a i w koronie czasem coś znajdę:).

      Usuń
  18. bardzo ładny, twarzowy płaszczyk i chusta- bardzo mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odpisałam Ci u mnie, jak masz chwilkę to zobacz, nic takiego ale rozumiem Cie :)

      Usuń
    2. Lauro przede wszystkim dzięki.

      A żeby nie było już tak smutno to powiem Ci, że czekam z niecierpliwoscią aż będę z dzieciakami bawić się w halloween:).

      Usuń
  19. Pięknie Ci w takich nasyconych kolorach! Teksty Małego - jedyne :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. He he, dobrze mały kombinuje :))) !!!

    Swietny ten zestaw, chętnie bym go sama przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolor granatowy to ja lubię i to od zawsze /z małymi przerwami/...buziaki...świetna kurtka...

    OdpowiedzUsuń