czwartek, 22 października 2015

tygodniowy przegląd

Ten tydzień, jak widzicie na zdjęciach, było mocno stonowany, dominowały czerń i granat, z dodatkiem jeansu. I to kolejny przegląd, w którym mam na sobie wyłącznie ubrania z lumpeksu. Choć nie- płaszczyk z pierwszego zdjęcia pochodzi z sakolife, podobnie jak bluzka z ostatniego, a granatowy sweterek z bazaru. Powoli zakupy z ciucholandu wypierają inną zawartość mojej szafy. Ale dzięki temu sukcesywnie pozbywam się poliestru i akrylu na rzecz jedwabiu i wełny. I to niskim kosztem:). A ze względu na mój, hm...specyficzny gust, na ogół bez problemu znajduję w sh coś dla siebie, coś, co nikomu innemu nie wpadło w oko.  


Zestaw 1
spodnie- levis,sh
sweterek- h&m, sh
buty- dunes, sh
płaszczyk- sakolife



Zestaw 2
spodnie- levis, sh
bluzka- only, sh
zamszowa kamizelka- nn, sh
buty- zalando


Zestaw 3
spodnie- h&m,sh
bluzka- only, sh
marynarka- InWear, sh
chusta- nn, sh
torba- h&m



Zestaw 4
spodnie- zara, sh
bluzka- nn, sh
marynarka-nn, sh
skórzana kurtka- cubus, sh


Zestaw 5
spodnie- levis, sh
bluzka (założona tył na przód:))- sakolife
marynarka- nn, sh
swterek- bazar

41 komentarzy:

  1. Sh robi swoje. Większość z moich ulubionych rzeczy pochodzi właśnie z ciucholandu, są najtrwalsze i najwygodniejsze. Co do stylizacji - super, choć dla mnie trochę monotonnie. Przeplatałabym je kolorami, ale włożyłabym każdą z rzeczy, jakie na sobie masz. :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na swoją obronę dodam, że na ogół mam jakiś szal, chustę, a i dodatki typu torba robią dużo, a w większości zestawów nie mam już ich sobie i wychodzi smętnie:).

      Usuń
  2. Zestawy 3 i 4 najbardziej mi się spodobały. Ale pierwszy też niezły. :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale że niby czemu masz specyficzny gust?
    Często w lumpeksie przeszkadza mi w zakupach nie mój gust a rozmiar - zazwyczaj najładniejsze rzeczy są o wiele za duże albo za małe.
    Właśnie pozbyłam się kilku strzelających poliestrów z mojej szafy, ale nie bardzo idzie mi polowanie w tutejszych lumpeksach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do gustu wnioskuję po tym, ile perełek znajduję jeszcze ostatniego dnia w ciucholandzie, a przychodzę bliżej zamknięcia niż otwarcia sklepu. I zawsze nie dowierzam, że naprawdę NIKT tego nie chciał:).

      Usuń
  4. Zestaw nr 3 z szerokimi spodniami, kapitalną marynarką i chustą, extra. A że więcej granatu czy szarości to zrozumiałe, wszak ponura jesień za oknami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Joasiu:). Też mi sobie ciężko wyobrazić jesienną słotą pastele.

      Usuń
  5. Dziś w sh miałyśmy dużo szczęścia, zwłaszcza Ty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem Twoich szpileczek po renowacji:).

      Usuń
  6. Wszystkie zestawy trafiają w mój gust :) Szkoda, że nie mieszkam w Częstochowie, wtedy może udałoby mi się coś upolować w sh :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu a u CIebie nie żadnego fajnego ciucholandu?

      Usuń
  7. Super zestawy, dla mnie dzisiaj wygrywa pierwszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. 3 i 4 zajebiste są. Szaro-czarno-granatowo no i jeszcze beżobrązy - taka kolorystyczna sytuacja zawsze super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sivka, jak pisałam powyżej, to i moje typy:). Dzięki wielkie!

      Usuń
  9. Czemu robisz zdjęcia w lustrze? Nie masz samowyzwalacza? Poza tym robisz z takiej perspektyw, że wyglądasz szczuplej niż na normalnych zdjęciach. po co się oszukiwać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia robię w lustrze, gdyż na inne nie mam czasu. Ustawianie samowyzwalacza, znajdowanie odpowiedniego miejsca itd...gdybym miała na to możliwości robiłabym normalne zdjęcia na bloga, a nie w ramach tygodniowego przeglądu. On właśnie wziął się z braku innych opcji. I od początku taki właśnie był jego zamysł.
      Co do drugiej części komentarza to nawet nie wiem, jak się do niego odnieść. Nigdy nie zaniżałam swojego rozmiaru, nigdzie na jego temat nie kłamałam, i Ci co zaglądają na bloga doskonale wiedzą, że do szuplaczków nie należę- nie wysmuklam się w fotoshopie itd, więc gdzie tu oszustwo?
      Perspektywa zdjęcia ma na celu "złapanie" jak największej części sylwetki i tyle. Nie ma tu żadnej "oszukańczej" filozofii.

      Usuń
    2. Ty to dopiero anonimie nie masz co robić... Stek bzdur z gatunku "czepiam się żeby się tylko przyczepić". Zastanów się nad sobą, po co się oszukiwać?

      Usuń
  10. Wszystkie są świetne! Wydaje mi się, że dobra jakość ubrań (nie oszukujmy się - prawdziwe perły łowisz w tych lumpeksach!) wpływa na klasę całości - zestawy stonowane kolorystycznie, klasyka w formie (marynarki, skóra, paski)... to wszystko sprawia, że stylizacje są wysmakowane i - moim zdaniem- zawsze się obronią :-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Olu. Mam też wrażenie, że świadomość, jak "fajne" ciuchy mam na sobie powoduje, że czuję się bardziej pewna, a to wpływa na odbiór całości.

      Usuń
  11. Dziś jedynka i czwórka wpadły mi w oko. Zazdroszczę ci tych spodni Levisa, a raczej tego jak świetnie w nich wyglądasz!! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko fajne, ale najlepsza dla mnie 1 i 4 :D. Powiem Ci, że odkąd otworzyli super sh na osiedlu u moich Rodziców, to coraz częściej tam buszuję, a coraz mniej w sieciówkach. W ogóle to postanowiałm sobie na początku października, że w sieciówce będę kupować 1 rzecz w miesiącu. Reszta w sh, i co najlepsze ostatni koleżanki częściej niz kiedyś pytają skąd mam taką fajna bluzkę czy koszulę :))). "Z sh - za 13 zł"... o wow - a wyglada jakby z jednym zerem na końcu więcej :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nawet nie pamiętam, kiedy byłam w galerii,. chyba pod koniec wyprzedaży. Wszystkie ciuchowe zakupy robię ostatnio w lumpeksie:).

      Usuń
  13. Jak dla mnie zestaw 3 i 4, masz oko do szperania w lumpeksach:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się zestaw z kraciastą chustą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak szczerze to większość była z tą chustą, ale w budynku po prostu ją na ogół ściągam.

      Usuń
  15. Jak dla mnie dzisiaj wygrywa nr.3, w oko wpadła mi ciekawa chusta...masz szczęście do zakupów...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  16. również w mojej szafie dominują lumpeksowe łupy. Świetne stylizacje i zazdroszczę lustra do robienia takich zdjęć :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Zestaw drugi i te rozpuszczone włosy bardzo korzystnie ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. Mam taki fajny lumpeks, ze nawet specjalnie szperać nie trzeba- wszystko na wieszaczkach:).

      Usuń
  19. Wszystkie mi się podobają, serio!!! Ale numer 3 jest wyjątkowo piękny.

    OdpowiedzUsuń