piątek, 16 października 2015

tygodniowy przegląd


W tym przeglądzie, jak widzicie, są i totalnie luźne połączenia, jak prawie galowe. Za to wszystkie ubrania pochodzą z lumpeksu:).
Które Wam bardziej przypadły do gustu?



Zestaw 1
koszula- h&m (sh)
marynarka c&a (sh)
spodnie- h&m (sh)
zegarek- adriatica


Zestaw 2
zamszowa katana- sh
spodnie- levis (sh)
koszula- h&m (sh)
zegarek- timex


Zestaw 3
koszula- h&m (sh)
katana- next (sh)
spodnie- h&m (sh)
zegarek- timex


Zestaw 4
Sukienka- h&m (sh)
marynarka- sh (wełna)
buty- anna field (zalando)
zegarek- timex



Zestaw 5
marynarka- sh
spodnie- zara (sh)
koszula- esprit (sh)
torba- h&m

Zestaw 6
ponczo- h&m (sh)
spodnie- zara (sh)
buty- tamaris (zalando)
zegarek - timex

28 komentarzy:

  1. Zestawy 3, 4 i 5 najbardziej mi się spodobały. Świetne zdobycze z sh. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi najbardziej podoba się nr 5 i 6 :)))
    swietne zdobycze
    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestawy z małymi kurteczkami i ponczem wymiatają!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo sukienkę widzę! Najbardziej mi się podoba ten zestaw bo to taka odmiana. Ale też ostatnia bluzeczka luźna fajna i zamszowa kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za każdym razem mówię sobie, że będę częściej sięgać po sukienki. Ale przychodzi zabiegany tydzień i odruchowo zakładam spodnie,
      Dzięki!

      Usuń
  5. Wow naprawdę wszystkie ubrania pochodzą z lumpeksu? Odkąd przeglądam posty ze stylizacjami z sh mam ochotę robić zakupy tylko tam, ubrania są naprawdę oryginalne i wyglądają na dobrej jakości, na pewno nie ustępują w niczym tym z sieciówki :) Najbardziej przypadł mi do gustu zestaw 4, lubię takie eleganckie stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi już trudno zrobić zakupy w zwykłej sieciówce:). Zakupy w lumpeksie uzależniają:).

      Usuń
  6. Ładna Rwo twoja codzienność , mój Typ to sukienka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu. O to mi właśnie chodzi- nie sztuką jest wystylizować się na sesję w najnowsze modowe hiciory.

      Usuń
  7. Dzisiaj stawiam na elegancję, dlatego zestaw nr 1, 4 i 5 są na pierwszym miejscu, ale to kimono też ma charakterek ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna kurteczka jeans'owa z zestawu 3! Oj ja też zaczynam uzależniać się od lumpeksów. Niesamowite jest to jakie można tam wyłowić perełki! :) Pozdrawiam i zapraszam też do mnie: http://anulapl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś królową marynarek! :P :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. stawiam na 6-steczkę! super masz tą bluzkę :) bardzo oryginalna :)
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  11. Nr.3 i 6 to dla mnie faworyci...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń