poniedziałek, 19 października 2015

szaro

Trendy nie są mi obce, ale też rzadko przekładam wiedzę o hitach sezonu na to, co noszę. Ale tym razem zrobiłam wyjątek. Wąskie szaliczki bardzo przypadły mi do gustu (choć absolutnie nie porzucam na ich korzyść moich ukochanych wielkich szali i mięsistych kominów). Te cieniutkie skrawki materiału traktuję bardziej jako biżuterię, dodatek, a nie w kategoriach zamiennika ciepłego otulacza.

A i tak główną rolę na zdjęciach gra mój, upolowany (a jakże) w lumpeksie, długi, szary sweter, który służy mi w cieplejsze jesienne dni za płaszcz. Wykonany w znacznej mierze z wełny, ciepły, a do tego, moim zdaniem, bardzo efektowny. Zresztą już od jakiegoś czasu poszukiwałam czegoś w tym stylu.

Jest jeszcze jeden element stroju, którego nie wypada przemilczeć. Pewnie zauważyłyście, że ja również przypuściłam szturm na Lidla w sobotni poranek. Choć akurat nie zrywałam się o 5 nad ranem, by zająć kolejkę pod drzwiami. Podjechałam przed 9 i jeszcze udało mi się dorwać pięknego shoppera. Póki co jestem zachwycona, mam nadzieję, że i za rok będę równie zadowolona z zakupu.

Na blogu debiutują również botki. Przy okazji któregoś z "misz-maszy" chwaliłam Wam się moim wyprzedażowym łupem z Zalando. Botki są super, skórzane, dobrej marki (Tamaris) i są wyjątkowo wygodne. Polecam letnie wyprzedaże na zakup jesiennych botków :D.

Baza zestawu za to pojawiała się już wielokrotnie. Spodnie mają już kilka lat, czarna bazowa bluzka również nie gości u mnie pierwszy sezon. Zza prostej bluzki wystaje za to koronkowy top- zabieg w pełni celowy- lubię taki kontrast koronki przy ciepłym, grubym splocie swetra.




 















zdjęcia- Paula

bluzka- only (sh)
top- biedronka
spodnie- stradivarius
sweter- avenue (sh)
torba- wittchen
buty- tamaris
szaliczek- nn
zegarek- timex
celebrytka- jubiton

55 komentarzy:

  1. Po pierwsze - gratuluję torebki ;P
    Ja byłam o 10 na moich zwyczajowych lidlowych zakupach i nawet śladu w postaci kosza/regału po nich nie było ;)

    jesteś farciarą!

    po drugie - tak, i dla mnie te cienkie szaliki to ciekawostka biżuteryjna, bo otulić się tym ciężko ;P
    świetnie u Ciebie wygląda!
    Bardzo ładna całość, piękna Ty, a ostatnie zdjęcie zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam parę minut przed dziewiątą, ale dosłownie 3-4 minuty później kosz był pusty, widać załapałam się na ostatnią falę:).

      A szaliczek, wbrew pozorom trochę ciepła daje- szczególnie jak jednak zapomni się go zdjąć w pomieszczeniu zamkniętym:).
      I dziękuję Ci Mar:).

      Usuń
  2. Ten zestaw jest świetny! Sweter z powodzeniem może zastąpić płaszcz w cieplejsze dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak go właśnie noszę- w zastępstwie płaszcza:). Dzięki Gosiu!

      Usuń
  3. Pięknie wyglądasz, wszystko idealnie dopasowane, cudna torba - uwielbiam takie.
    Szaliczek podoba mi się, dla mnie to też element biżuterii. Serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu w zeszłym roku zazdrościłam Wam tych toreb, teraz w końcu mam własną:).
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. ale łup ci sie trafił z tym swetrzyskiem, bo sweterkiem tego nazwac nie mozna - super duże swetrzycho, gdybys nie napisała to dałabym sb ręke uciac ze to płaszczyk :P i co ?? i nie miałabym ręki :D
    świetnie wyglądasz :)
    buziaczki, Monia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak, to zdecydowanie swetrzysko, a nie sweterek:).
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Ależ wysmakowany zestaw! Właściwie byłam pewna, że to płaszcz. W sumie wszystko jedno:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Errato ciekawa byłam Twojej opinii.W zeszłym roku pisałaś, ze nie chcesz powrotu długich płaszczy, a jakby nie patrzeć ten sweter się w takowy trend wpisuje:).
      Tym bardziej cieszę się, że Ci się podoba.

      Usuń
  6. To na Zalando można coś kupić tanio? ;-) Zaraz tam się udaję.
    Przyznaję, że nie lubię gdy coś mnie "dusi". ale dostałam kiedyś taki wąski pasiasty szaliczek i nawet mi się spodobał, więc może spróbuję go założyć, tak na próbę.
    Sweter-płaszcz świetny.
    A na torbę nie chciałabym polować, bo też ich ceny rosną proporcjonalnie do ilości szalejących polujących.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można można, choć wiadomo, że to nie ceny lumpeksowe:). Ale te skórzane botki kosztowały około 100- 120 zł, więc były w cenie ekoskóry.
      A ja się do "duszenia" przyzwyczaiłam, lubuję się teraz w golfach, więc i taki szaliczek mi nie straszny. Zresztą on mniej zawadza przy szyi niż golf właśnie.

      Usuń
  7. Sweter niesamowity, botki też ładne.

    OdpowiedzUsuń
  8. wow wow wow. Ewa ostatnio coraz bardziej mis ie podoba jak sie ubierasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko dzięki! I mogę to samo napisać o Tobie, jak wcześniej coś mi czasem zgrzytało, tak teraz każdy Twój zestaw mnie zachwyca- wszystko jest perfekcyjnie dobrane, a nadal z charakterem.

      Usuń
  9. Jestem pod wrażeniem. Świetnie, kobieco, z charakterem. Ale te torebki nie są według mnie warte bicia się w sklepie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu co do torebek to się zgadzam, tzn uważam, ze są super, ale chyba żaden ciuch czy dodatek nie jest dla mnie wart takich cyrków. Dlatego poszłam na spokojnie, już po największym szale. I udało się:).
      I dziękuję Ci bardzo, świetnie czułam się w tym zestawie:).

      Usuń
  10. Ewa wyglądasz cudnie <3 Sweter mega myślałam, że to płaszcz :) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam, jeden z Twoich ulubionych zestawów! Wszystko prefekcyjnie dopasowane!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie zdjęcia ładne:), chyba fotograf uzdolniony był:).
      Dzięki Słońce!

      Usuń
    2. Ciszę się, że Ci się podobają :)

      Usuń
  12. Dziś profesjonalna sesja ... Te obroty ;);) Ewa pieknie jest !!!! Plaszczoswetry lubie , a
    Teki szaliczek najlepiej z satyny mi sie marzy , tylko jakoś u nas nie widzę ... Nosilabym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten sweter najlepiej wygląda w ruchu, stąd obroty:).
      Dzięki!

      Usuń
  13. Prze, prze, przepięknie wyglądasz. Zestaw idealny! Sweter szalenie mi sie podoba, yech... Nie jestem tylko przekonana do tych szaliczków, bom ciepło lubna, ale potraktowane jako element biżuterii wyglądają rewelacyjnie. Torebkę fajną udało Ci się kupić, u nas bitwa była, nawet filmiki kręcono.... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu wielkie dzięki!
      Ja dlatego wybrałam się ciut później, nie chciałam uczestniczyć w tych "łowach".
      I cieszę się, że mimo to udało mi się kupić piękną torbę.

      Usuń
  14. świetnie wyglądasz:) podoba mi się Twój płaszcz:) no i oczywiście masz piękną torebkę:D

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny ten płaszcz! bardzo efektowny :) a torba robi szał! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciach to faktycznie wygląda zupełnie jak płaszcz, w realu widać, że to sweter, który za płaszcz może służyć:).

      Usuń
  16. Swietnie wyglądasz w tym zestawie i tej kolorystyce! :) Tak intrygująco!

    Ja nie wstałam w sobotę do Domu Mody Lidl, musiałam odespać miniony tydzień :) . Niech Ci torba długo służy :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie:).
      Dom mody Lidl- kradnę:). Określenie w punkt:).

      Usuń
  17. Pięknie Ci w tych kolorach :-) Kolejny zestaw ze smakiem, no i zdjęcia świetne! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paula ma rękę do zdjęć, zresztą jest perfekcjonistką w każdej dziedzinie, więc zdjęcia wyszły super. Dzięki Olu.

      Usuń
  18. Sweter jest obłędny , a kolor spodni , hit tego sezonu i mój ulubieniec ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnie noszę właśnie ze względu na kolor, bo ogólnie coś mi w nich wadzi, nie leżą najlepiej. Ale dzięki wielkie.

      Usuń
  19. Pięknie Ci w kolorze wina, nawet tylko w dodatkach no i płaszcz/sweter jest obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sweterzysko pierwsza klasa. Robi wrażenie i zdjęcia też :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grażynko. Trafił mi się łup, to prawda:).

      Usuń
  21. Ewunia, po prostu wygladasz rewelacyjnie! To Twoje kolory, sweter rewelacyjny, a szaliczek faktycznie "ozdobil" calosc! Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  22. U nas w Lidlu to nawet nie było śladu, ze była jakaś akcja. stanowczo za późno wstaje..a torba boska. strasznie ci zazdroszczę.
    Świetny jesienny look. i choć cienkie szaliczki to nie moja bajka, akurat tutaj komponują się genialnie..
    No i taka jakośc zdjęć...świetnie oddaje całą stylizację..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym przyszła 3 minuty później u też bym obeszła się smakiem. Równo ze mną weszły 3 babki i wzięłyśmy ostatnie sztuki:).
      Dzięki Gosiu:).

      Usuń
  23. O kurczę , jaką stylówkę przegapiłam <3
    Bordo + szary płaszcz (szukam swojego ideału również) + seksi botki <3 Widać, żeś matematyczny umysł, bo tworzysz super równania ubraniowe :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Aga czytanie Twoich komentarzy to sama przyjemność! Dzięki!

      Usuń
  24. Widziałam ten post już kilka dni wcześniej, ale dopiero teraz komentuję. A powód tego opóźnienia wyjaśniam...zajrzałam na telefonie nie miałam czasu na komentarz a stylówka jest godna obszernego wpisu.
    Piękna sesja, pełna ekspresji i Ty wyglądasz cudownie. Wirujący sweter, spodnie w kolorze wina, jestem pod wrażeniem...pięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!

      Co do komentowania- sama też tak mam, widzę super zestaw, ale na telefonie, więc obiecuję sobie wrócić do niego na komputerze. Tylko jest mały szkopuł- czasem po prostu zapominam wrócić...
      Także dziękuje Ci bardzo za te słowa!

      Usuń