poniedziałek, 12 października 2015

naszyjnik

Dziś wpis poświęcony biżuterii. A konkretnie firmie Happiness Boutique. Kiedy dostałam propozycję wybrania sobie jakiegoś cuda z ich oferty byłam lekko sceptyczna- ostatnio noszę wyłącznie delikatne, złote dodatki. Jednak od razu przypomniała mi się sytuacja, gdy parę dni przed ślubem przyjaciółki na gwałt szukałam czegoś, co ożywi moją prostą kreację. Wtedy poratowała mnie Paula swoim pięknym naszyjnikiem (zdjęcia- TU). Pomyślałam, że jednak brakuje czegoś spektakularnego w mojej szafie. Tym bardziej, że okazało się, że paulinowe cudo również pochodzi z Happiness Boutique. Wiedziałam już, że naszyjnik będzie świetnie wykonany i solidny.
I przyszedł (a warto wspomnieć, że wysyłka jest darmowa) pięknie opakowany i tak bardzo strojny, że moje pierwsze skojarzenie było: mała czarna i on w roli głównej. Idealne rozwiązanie do ożywienia prostego stroju i zrobienia z niego kreacji na wielkie wyjście. Tylko właśnie... wielkich wyjść to u mnie raczej niewiele. Ostatnio dwa wesela były pierwszymi od 6 lat. Sylwestra wolę spędzić na domówce, a i karnawałowe bale raczej nie dla mnie. Na założenie tego cuda musiałabym w ten sposób czekać tygodniami. A absolutnie nie uśmiechało mi się, by naszyjnik leżał w szafie i się kurzył. Zadziałałam więc metodą kontrastu- piękna i strojna biżuteria z mocnym rockowym strojem?- Czemu nie!

A skoro mocne uderzenie, to jest skórzana ramoneska. Jeden z moich najdroższych lumpkowych zakupów, ale i tak zapłaciłam pewnie 10% oryginalnej ceny. I mocne, ciężkie buty, również z sh. Butami jestem zachwycona, tym bardziej, że od dłuższego czasu poszukiwałam podobnych. I jakby moich szczęśliwych ciucholandowych łupów było mało, to jeszcze nowiutkie levisy, które leżą jak ulał:).












naszyjnik- Happiness Boutiques- ten konkretny model pod linkiem, 
ale warto też przejrzeć kolczyki- TU
sweter- tally weijl
kurtka- sh
spodnie- levis (sh)
buty- dunsko (sh)
torba- h&m

61 komentarzy:

  1. No właśnie - wielkich wyjść bark, a na co dzień za biżuterią nie przepadam :). Za to za rockowym uderzeniem jak najbardziej, dlatego całość jak najbardziej wpada mi w oko :)! Eh, te Twoje perełki z sh :))).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja przez długie lata uwielbiałam sztuczną i drewnianą biżuterię, nosiłam namiętnie. Ale nastąpił przesyt i zwrot w kierunku minimalizmu w ozdobach. Ale właśnie taki jeden konkretny bardzo mi się przyda.

      Usuń
  2. Naszyjnik bardzo okazały :) Cała stylizacja bardzo mi się podoba, niby prosta, ale z pazurem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okazały! Tego słowa mi brakowało, jak pisałam ten post:).

      Usuń
  3. uwielbiam takie masywne naszyjniki! mam sporą kolekcje naszyjnikow, aż zazdroszcze takiego w swojej kolekcji. W ogóle mają swietne produkty do zaoferowania ;)
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybór mają ogromny, a zarówno naszyjniki jak i kolczyki piękne:).

      Usuń
  4. Trzeba im oddać to, że te ich naszyjniki są bardzo solidnie i porządnie wykonane!
    Byłam zaskoczona - ale z drugiej strony jak przeliczyć na złotówki cenę, to to nie są najtańsze rzeczy, więc być może nie powinno się być zdziwionym ;)

    Ładny ten Twój model, Ewo - widzę, że większość z nas zdecydowała się na te duże modele ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale przynajmniej w tym wypadku faktycznie płacimy za solidne wykonanie. W niejednym sklepie ceny podobne, a drobiazgi rozpadają się w rękach.
      A duże jest piękne! W każdym razie, jeśli chodzi o naszyjniki :P.

      Usuń
    2. Może słowo "drobiazgi" jest tu kluczem - zawsze miałam taką teorię, że to, co delikatne, to bardziej podatne na uszkodzenia ;P

      Usuń
  5. Hej! Świetny blog, polecam Wam ten artykuł http://sarafis.pl/sarafis-pl-radzi/chce-byc-modna-praktyczny-poradnik-o-tym-jak-zalozyc-bloga-modowego-czesc-1.html Znajdziecie tu kilka cennych wskazówek. Warto zajrzeć. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy naszyjnik...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  7. To właśnie jest najlepsze zastosowanie dla naszyjnika! Przepięknie i w twoim stylu. W moim zresztą też.
    Wiesz, że w takim wydaniu podobasz moi się najbardziej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo. Cieszę się, że Ci się podoba, bo w takim wydaniu czuję się, jak w drugiej skórze:).

      Usuń
  8. Tak tak tak, bosko wyglądasz!!!! Muszę tam do Ciebie na lumpki przyjechać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wygladasz dzis tak... ostro! nie wiem moze to kolor, moze to ten najszyjnik albo spojrzenie :) tak czy siak, podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo we mnie gdzieś tkwi ten pazur i czasem się ujawnia:). Dzięki Agatko!

      Usuń
  10. Bardziej niż naszyjnika zazdroszczę Ci lumpeksowych łupów. Gdzie Ty masz takie lumpeksy? A może jakieś chody u właścicielki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Kłobucku jest kilka wartych uwagi lumpeksów, ale mam jeden ulubiony, w którym co tydzień jest całkowita wymiana towaru, a w każdy kolejny dzień jest coraz taniej, aż dzień przed dostawą "wszystko po 1zł". I mają prawdziwe perełki:). Nawet nie trzeba specjalnie wyszukiwać, raczej mam zawsze odwrotny problem, bo jest tam tyle ubrań wartych uwagi, że nie wiem, co odłożyć, a co zostawić:).

      Usuń
    2. W Kłobucku! W moją stronę! Podaj mi dokładną lokalizację i dzień dostawy - a nuż podjadę te parędziesiąt kilometrów :-)

      Usuń
    3. Sklep dukat (nad delikatesami CENTRUM), ulica to chyba długosza, ale pewności nie mam.

      Usuń
  11. Naszyjnik robi wrażenie.Wyrazisty i świetnie się komponuje ze stylizacją;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Naszyjnik robi wrażenie i dobrane towarzystwo do niego dobrałaś- mam na myśli rzeczy, bo całość w mocnym tonie, wygląda rewelacyjnie! Całość chetnie bym widziała u siebie w szafie, szkoda tylko, że u mnie takich lumpków brak. Czadersko wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu dziękuję Ci bardzo. Lubię ciężkie granie, więc czasem mój strój to odzwierciedla:).

      Usuń
  13. Jest super, młodzieżowo, a naszyjnik pięknie się tutaj wkomponował.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny naszyjnik, cały zestaw super ;)
    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie Ewa <3
    A naszyjnik dla mnie pierwsza klasa - wiesz, że lubię błyskotki, a ta jest rockowa, mocna, z temperamentem (w sumie dzięki Tobie, bo przecież sama się tam nie wprosiła).
    Wpadając do Ciebie zawsze wiem, że będzie ciekawie, inaczej, inspirująco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga Twoje komentarze zawsze mnie zawstydzają, nie dorastam nawet w połowie do tego, co o mnie piszesz. Ale jest mi bardzo miło:) i cieszę jak dziecko, gdy to wszystko czytam:).

      Usuń
  16. No to już teraz nie wiem, czego mam Ci bardziej zazdrościć: urody czy lumpeksowych łowów?! Super to skomponowałaś! Powtórzę się, ale kolejny raz stwierdzam, że w tworzeniu stylizacji weszłaś na kolejny poziom - to już nie jest "zwykłe" dobieranie elementów stroju - to już gra konwencjami i nadawanie zestawom charakteru! I jak fajnie się to ogląda! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu Kochana! Dziękuję!
      To nadal jest zwyczajne, ale może wyrobiłam się w mojej zwyczajności:). Teraz zdecydowanie większą uwagę zwracam na jakość ubrań:).
      Buziaki!

      Usuń
  17. Ależ fantastycznie to wszystko wygląda. Świetny, mocny look z pazurem. Dobrze, że naszyjnik nie czekał na małą czarną, bo tutaj pasuje rewelacyjnie. A kwestię perełek z sh przemilczę, bo musiałabym okazać swoją PRZEOGROMNĄ zazdrość! Wrrrr :[ :p :p :p
    Pięknościowo Ewciu! :) Pięknościowo :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko masz teraz poważny powód, by odwiedzić Częstochowę i okolicę:), ja i "moje" lumpeksy zapraszamy!
      Dzięki wielkie za tyle miłych słów:).

      Usuń
  18. Ten naszyjnik jest świetny. A poza tym firmę znam i bardzo bardzo lubię, mają sliczną biżuerie ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten naszyjnik stworzony jest do takiej rockowej stylizacji. Fajnie go wyeksponowałaś , gra pierwsze skrzypce a chyba o to właśnie chodziło. Jest młodzieżowo, rockowo, mnie się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam podkręcić jego charakter i nie przyćmić równocześnie, także cieszę się, że się to udało:).
      Dzięki!

      Usuń
  20. Śliczny ten naszyjnik, cały zestaw bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  21. W tej stylizacji wyglądasz cudownie !
    I moim zdaniem o wiele korzystniej wyglądasz w rurkowych dżinsach niż dzwonach- te dzwony to cos do tej mody wchodzą i wejść nie mogą:-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.
      Ale z dzwonów nie zrezygnuję:). Lubię ten fason, ale jak widać i rurkami nie pogardzę:).

      Usuń
  22. Naszyjniki mają wspaniałe. Sama jestem posiadaczką cuda od nich!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia właśnie u Ciebie pierwszy raz się zachwyciłam naszyjnikiem od nich (jeszcze nie wiedziałam, że ten od Pauli był stamtąd). Piękna jest biżuteria.

      Usuń
  23. bardzo ładny naszyjnik, a że sroka jestem to z przyjemnością bym Ci go porwała ;D

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Naszyjnik genialny. Całość świetnie wyszła,codzienna ale z charakterem!

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie wyglądasz , świetny naszyjnik :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie wyglądasz , świetny naszyjnik :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajnie wyglądasz , świetny naszyjnik :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń