czwartek, 8 października 2015

kobalt


Kobalt to jeden z tych kolorów, w których czuję się wyjątkowo dobrze. Właściwie, obok czerwieni, to z "mocnych" barw właśnie on jest mi pisany. Wyobraźcie sobie więc moją radość, gdy w ciucholandzie dostrzegłam tę koszulę. I podwójny uśmiech, gdy okazało się, że koszula jest jedwabna. Ja naprawdę mam szczęście jeżeli chodzi o lumpeksowe łupy. Dzięki nim moja szafa wzbogaciła się o prawdziwe perełki, na które normalnie nie mogłabym sobie pozwolić, jak spodnie z wełny dziewiczej, jedwabne koszule i kaszmirowe swetry, czy chociażby jeansy Levis, Acne czy Lee. Ciucholandy pozwalają mi połączyć małe możliwości finansowe i moją miłość do naturalnych tkanin i dobrego wykonania.
Spodnie również pochodzą z sh, woskowane jeansy siedziały mi w głowie już od dawna, ale za każdym razem próba zakupu (w czasie wyprzedaży) kończyła się fiaskiem. A w moim ulubionym lumpeksie wisiały dwie, nowe pary w moim rozmiarze. Po moim wyjściu ostała się już jedna:).
Płaszczyk znacie, bo to już trzeci post z jego udziałem. 
Debiutuje kopertówka, nie muszę chyba wspominać, że to te urocze chwosty przekonały mnie do zakupu?
A skoro dziś jestem tak drobiazgowa, jeśli chodzi o elementy stroju, nie mogę pominąć zegarka. Piękny, klasyczny, w męskim stylu- taki cudny prezent dostałam od moich przyjaciół- Olu, wiem, że czytasz- jeszcze raz wielkie dzięki!










zdjęcia- M. 

spodnie- sh
koszula (jedwab)- sh
buty- auchan
torebka- mohito
płaszcz- SakoLife
zegarek- adriatica (prezent)

53 komentarze:

  1. Kobalt też mi się podoba, koszulę masz świetną, fajny cały zestaw, super wyglądasz...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu, kobalt to chyba ogólnie bardzo twarzowy kolor.

      Usuń
  2. Lubię te kolory, lubię CIebie w nich. A zegarek genialny! Żałuję, że w końcu nie kupiłam tej torebki, świetna jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Paula. Zegarek jest przepiękny, naprawdę strzał w 10:).
      A z torebki jestem zadowolona, jak na kopertówę jest dość pojemna.

      Usuń
  3. Fantastyczna koszula, pięknie Ci w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten "męski zegarek" jest trafiony w dziesiątkę, ciekawy kontrast z elegancką kopertówką ;) mega ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ta koszula, też bym taką chciała, mój ulubiony kolor. Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ucieszyłam się jak dziecko, gdy ją dojrzałam:). Dzięki!

      Usuń
  6. Fakt, w kobalcie Ci niesamowicie do twarzy! :) Też lubię polować w lumpkach, ale mnie się oryginalne jeansy jeszcze nigdy nie trafiły. No przynajmniej w moim rozmiarze nigdy ;p Koszula jest świetna i torebka tez mi się bardzo podoba :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inka jak odwiedzisz rodziców to już do Kłobucka masz blisko, a tu najlepsze lumpki:).
      Ja na levisy w dobrym rozmiarze trafiam przynajmniej raz w miesiącu:).
      Dzięki!

      Usuń
  7. Cudowne te zdjęcia, a ponieważ ciągnie mnie często do lasu i jakoś w tym roku nie miałam okazji pospacerować w znanych mi miejscach, to patrząc na te bale drewna od razu wspomnienia mnie nachodzą.
    Piękna koszula, spodnie też fajnie wyglądają, chociaż woskowane nie były nigdy moimi ulubionymi.
    Lumpki jak widac górą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja las mam tuż pod nosem, ale z wózkiem i tak się nie zapędzam. A drewno służy celom użytkowym- nasze źródło ciepła w zimie:). Ale w roli tła się sprawdza:).

      Usuń
  8. Ale niesamowita jakośc zdjęc...sesja wyszła przepięknie...ale taką modelką nie dziwota :)
    Dobrze Ci w wyrazistym kolorze...pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu kombinuję z obróbką zdjęć, wiec cieszę się, że efekt się podoba:).
      Dzięki wielkie. Pozdrawiam!

      Usuń
  9. koszula swietna, i sesja rowniez, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izabello dziękuję! I cieszę się, że wróciłaś. Pisałam Ci komentarz na blogu, ale ciągle przy publikacji wyskakiwał jakiś błąd.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  10. Pierwsze zdjęcie jest niesamowite :). Wyglądasz na nim przepięknie, nie mogę się napatrzeć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Tym bardziej, że też je lubię:).

      Usuń
  11. Czasem słyszę, że mam szczęście do łupów sh, ale Ciebie z pewnością nie przebiję!
    Woskowane gatki miał też ostatnio Lidl, kupiłam (o rety) pomarańczowe.
    Cały Twój zestaw mi się podoba i każda rzecz osobno też.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy po prostu świetny sh:). Czasem z żalem odkładam naprawdę super rzeczy, bo wiem, że nie mam, gdzie ich trzymać.
      Ciekawa jestem tych pomarańczowych spodni:).

      Usuń
  12. Masz racje Ewuniu, w kobalcie jest Ci przepieknie! Ojej, naprawde jestes szczesciara, ze w sh znajdujesz takie piekne rzeczy - koszula jest fantastyczna! Wogole dzis zdjecia sa jakies takie...no piekne, a Ty na nich wygladasz zjawiskowo! Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zasadzałam się, pamiętam, wiosną na tę torebkę - i zapomniałam o niej ;)
    Widzę, że Ty ją dorwałaś - pięknie Ci z nią u boku :)

    A i w kobalcie Ci wspaniale, Ewo!
    Rzeczywiście, to "Twój" kolor!
    Cudownie gra z odcieniem Twojej cery!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja trafiłam na nią na wyprzedaży za 35 zł:).
      Dzięki!

      Usuń
  15. Bardzo ładny zestaw, podoba mi się torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie w niej wyglądasz, i do tego jeszcze taka dobra jakość ! Bradzo klimatyczne foty. Zgadzam się co do sh i też jestem w nich coraz częściej :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja już właściwie nigdzie indziej nie robię zakupów.
      Dzięki za miłe słowo!

      Usuń
  17. Świetnie wyglądasz - pod każdym względem! Umiesz się nosić i w sumie to decyduje o wysokiej jakości Twojego bloga! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku Aga dzięki! Choć akurat nigdy nie myślałam o swoim blogu w kwestii jakości:).

      Usuń
  18. O tak w sh zawsze znajdę prędzej czy później to co sobie umyslilam:)

    Koszule bym Twa z chęcią przygarnęła - cudna jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że z najmodniejszymi fasonami jest gorzej, ale porządne klasyki zawsze się tam znajdzie:).

      Usuń
  19. Świetne łupy! Do twarzy ci w takim "mocnym" zestawieniu.

    OdpowiedzUsuń
  20. O tak, kobalt to piękny kolor. A Tobie baaardzo w nim do twarzy.
    Świetny zestaw na pięknej kobiecie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. To prawda, kobalt to zdecydowanie Twój kolor.Całość bardzo spojna i fajnie się prezentujesz.

    OdpowiedzUsuń
  22. To prawda, kobalt to zdecydowanie Twój kolor.Całość bardzo spojna i fajnie się prezentujesz.

    OdpowiedzUsuń
  23. To prawda, kobalt to zdecydowanie Twój kolor.Całość bardzo spojna i fajnie się prezentujesz.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie dość, że znów pięknie wyglądasz, to jeszcze zdjęcia są magiczne :-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  25. Cool bag! i love it. nice outfit too.

    OdpowiedzUsuń
  26. Koszula piękna, ale najbardziej zachwyciła mnie torebka

    OdpowiedzUsuń