niedziela, 4 października 2015

jedwab

Gdy wyciągnęłam spódnicę z walizki, pomyślałam, że jedwab to jednak nie najlepszy pomysł na wakacje. Ilość zagnieceń na cm kwadratowy zdecydowanie ponad normę. Ale zdanie zmieniłam, jak tylko w upalny dzień założyłam ją na siebie. Nie ma porównania z poliestrowymi "zwiewnymi" kieckami.
Coś nie rozpieszczam Was tekstami. Miało być dużo opowieści o Chorwacji, wakacyjnych wspominek, ale czuje ewidentne zmęczenie materiału, próbuję na nowo wdrążyć się w codzienny "kierat". 






  zdjęcia- M.

spódnica- sh
bluzka- h&m (sh)
klapki- Biedronka
torebka- sh

43 komentarze:

  1. Rasowa blogerka , kilka torebek i żelazko w walizce ;)
    Nie podejrzewałam ze zieleń tak ładnie współbrzmi z zielenią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co w tym dziwnego? CHyba nikt nie chce wyglądać jak pognieciony lump :)

      Usuń
    2. Nie wiem co Ty Paulina nasz do mnie , ale ..
      Nie pisze o kolorach .
      Ja nie wożę na urlop żelazka ...

      Usuń
    3. Mam takie mini turystyczne żelazko i czasem je ze sobą zabieram (na służbowe wyjazdy np, gdzie nienaganny ubiór jest jednak wymagany), ale tym razem "uprasowałam" parą łazienkową:).
      A na torebki na wyjeździe mam patent- po prostu się w nie pakuję. W tą plażową spakowałam kosmetyki, w tę dzisiejszą- drobiazgi- okulary, paski. Dzięki temu torebki mają zadanie specjalne i nie są zawartością bagażu a jego częścią:).

      Usuń
  2. Piękne! :) i bardzo dobrze, że zabrałaś tę spódnicę, bo raz, jak napisałaś, wygoda a dwa - fantastycznie w niej wygladasz. I jak pasuje do tła! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Inka! I też nie żałowałam:).

      Usuń
  3. Prawdziwy, mięsisty jedwab! To rozumiem. Gdyby to był ten cieniutki, typu nasz Milanówek, zwinąłby się wokół nóg jak nędzna szmatka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, jest super, taki właśnie mięsisty. Nie pamiętam teraz nazwy firmy, ale to jakaś specjalizująca się w wyrobach jedwabnych.

      Usuń
  4. Mieć jedwabną spódnicę na lato, to prawie to samo, co wygrać latem życie ;P

    Piękna jest, w dodatku.

    Zazdro!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że ją wzięłaś - mimo gniecenia się, jest piękna i przewiewna ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! A i jest jeszcze wygodna- żadnych zamków, guzików, tylko gumka w pasie:).
      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Oj tak, nie ma to jak letnie ubranie zrobione z natularnego, "oddychającego" materiału. Różnica jest ogromna i warta 15 minut spędzonych z żelazkiem:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego lata udało mi upolować w ciucholandzie sporo ubrań z jedwabiu i lnu- zupełnie inny komfort noszenia:).

      Usuń
  7. Ale ta spódnica to skarb! I niech się gniecie, jej prawo, nie zmienia to faktu, że wygląda fantastycznie, a Ty rozkwtłaś na tym urlopie. Bogini! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku Joasiu dziękuję! Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  8. KOchamy jedwabie obie, to kolejna rzecz, która nas łączy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A trochę się już tych rzeczy uzbierało:).

      Usuń
  9. przepiękne połaczenie, zieleń i paski <3 Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! I też lubię to połączenie, nie jest takie oczywiste.

      Usuń
  10. Spódnica jest miodzio:) I rozumiem brak energii, po wakacjach szara rzeczywistość jest jeszcze bardziej szara niż zwykle:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest, choć ja akurat nawet lubię taką "szarą" codzienność. Daje mi poczucie bezpieczeństwa.

      Usuń
  11. Ale piękna spódnica, oczywiście ze względu na kolor i materiał, bo wiesz, że z taką długością (czy to spódnicy czy spodni) nie jestem jeszcze ostatecznie pogodzona:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wolałabym by była np dłuższa, ale i tak nie mogłam się jej oprzeć:).

      Usuń
  12. Ja wożę na urlop żelazko ;-) czasami się przydaje na wakacjach. Sprawdziłam też inny sposób na brak zagnieceń a mianowicie rolowanie ubrań , polecam.
    A co do stylizacji to wyglądasz świetnie, wakacyjnie i letnio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z rolowaniem muszę spróbować:). A żelazko wożę, kiedy wiem, że będzie ode mnie wymagany nienaganny strój.
      Dziękuję za miłe słowa.

      Usuń
  13. na sam dźwięk słowa 'jewab' robi mi się błogo, czuję 'oczami wyobraźni' ten miły dotyk na nogach ;)
    jedwab to taki brylant wśród materiałów.
    (ja też wożę małe żelazko;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny zestaw, idealny na wakacje :) Spódnica bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na upały doskonała! I ładnie się zgrała z topem!. A torebkę bym Ci podkradła :-) Buźka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torebkę kupiłam jeszcze zanim worki triumfalnie powróciły:). Buziaki!

      Usuń
  16. Piękna spódnica, super wyglądasz ;)
    Śliczne wakacyjne fotki
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  17. Przewiewny jedwab to jest coś :). Daje uczucie komfortu i do tego tak elegancko się prezentuje :)!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny kolor ma ta spódnica i w dodatku jedwab....marzenie :). Gdzie Ty zdobywasz te skarby?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w moim miasteczku świetny ciucholand:).

      Usuń
  19. Piękny kolor spódnicy i... tło :) Ja zawsze mam problem z tym co spakować za urlop bo wszystko mi się gniecie :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Łał, spódnica jest śliczna. Kolejna rewelacyjna wakacyjna propozycja i Twój zniewalajacy uśmiech. :)

    OdpowiedzUsuń