niedziela, 25 października 2015

fuksja

Dzisiejsze zdjęcia powstały błyskawicznie, zaraz po pracy. Spotkałyśmy się z Paulą i zrobiłyśmy szybkie fotki. Wybaczcie więc trochę pognieciony płaszcz czy ogólnie lekko zmierzwiony wygląd, ale po kilku godzinach pracy nie wyglądam już jak spod igły:).
Zresztą i zestaw miał wyglądać trochę inaczej. Miały być tu zwężane spodnie, ale jak się ubiera człowiek po omacku, to, jak widać, zdarzają się pewne przeoczenia:). Torba natomiast jest tu trochę "od czapy", ale jak zobaczyłam jak smutno i czarno dziś wyglądam, to chciałam dodać jakiś mocny kolorystyczny akcent. Padło na torbę- wyprzedażowy nabytek z biedronki.
Płaszcz podobał mi się już w h&m jakieś dwa sezony temu, ale ostatecznie go wtedy nie kupiłam. Jak jednak znalazłam swój rozmiar w moim ulubionym lumpeksie, to wzięłam od razu.
Bluzka to natomiast kolejna o kopertowym kroju w mojej szafie. Bardzo dobrze się czuję w tym fasonie:).









zdjęcia- Paula

płaszcz- h&m (sh)
spodnie- zaraz (sh)
bluzka- next (sh)
buty- tamaris (zalando.pl)
torba- biedronka
zegarek- timex

39 komentarzy:

  1. Ewciu, wyglądałaś bardzo dobrze, ta torba rozświetliła całość. I przepraszam za nieostre zdjęcia, jednak chyba muszę kupić nowy obiektyw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie to najbardziej zszokowała różnica barw na moich i Twoich zdjęciach:).
      Dzięki!

      Usuń
  2. Fajnie, że dodałaś kolorowy akcent w postaci torby. Co do spodni to dobrze ci w takim fasonie i całość bardzo mi się podoba. Stonowana ale nie nudna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Wiem, że bez torby byłoby smętnie, ale teraz widzę, że mogłam postawić chociaż na taki sam kolor szminki.

      Usuń
    2. A wiesz, ze pomyslałam tak samo, potem powiększyłam Twoje zdjęcie ( no tak jestem czepliwa babą) i doszłam do wniosku, ze jednak nie. Fuksja na ustach moglaby dodać ci lat i sprawić ze wyglądałabys na zmęczoną.

      Usuń
  3. ależ jestem jak najbardziej na tak ! i na spodnie niezwężąne i torbę z biedronki w pieknym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu w tych spodniach chodzę bardzo często, ale akurat tego dnia miałam w planach inne:).

      Usuń
  4. Fajnie że dodałaś fuksjową torbę, bo rewelacyjnie ożywia całość. Jestem pełna podziwu dla Twoich lumpeksowych zdobyczy. Płaszczyk skradł mi serducho. Jak patrzę na Twoje perełki z sh to już sama nie mogę doczekać się kiedy odwiedzę mój ulubiony lumpeks. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Zawsze lubiłam szperać w lumpeksach, ale odkąd mam swój ulubiony, tak świetnie zaopatrzony to już się chyba od ciucholandów uzależniłam:).

      Usuń
  5. dobrze, że nie ma tu zwężanych spodni, te wyglądają tu idealnie. Dobrze czułabym się w takim zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Czasem omyłka wychodzi nam na dobre:).q

      Usuń
  6. Świetnie wyglądasz!
    Bluzkę bym kradła, bo też lubię takie ich kroje!
    A co do torby, to bardzo dobrze, że właśnie ją wybrałaś - bardzo rozwesela całość!
    I dodaje kolorów tej jesieni, która kolorową jest tylko w wybrane (nieliczne w dodatku) dni!

    P.S. Cudownie było Cię wczoraj widzieć! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mar też się bardzo cieszę, że miałyśmy okazję znowu się spotkać! Szkoda tylko, że byłam taka padnięta po pracy i chyba przez to jakąś mało towarzyska.

      Usuń
  7. Świetny akcent w postaci tej torebki, zdjęcia bardzo klimatyczne, super się prezentujesz :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka bardzo tu pasuje nie tylko kolorystycznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie fajnie, że szersze spodnie są. Bardzo ładny zestaw. Ty zawsze tak ładnie pozujesz i wychodzisz fajnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie wiem, że szarsze mi służą, bo poprawiają proporcje, ale i zwężane lubię:).
      I dzięki wielkie! Z tym pozowaniem to różnie bywa:), ale cieszę się, że nie jest źle:).

      Usuń
  10. A właśnie, że to ta torebka dodała smaczku całości, dobrze pomyślałaś, że ją zabrałaś. I spodnie, zdecydowanie lepiej w kantkę ( chociaż sama nie noszę, ale docieniam każdego kto tak elegancko się ubiera). A bluzkę na zakładkę to bym Ci podkradła :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te zwężane też miły być na kant, dlatego na wieszaku mi się pomyliły:).
      Dzięki Joasiu!

      Usuń
  11. ta cudowna torebka ożywia cały zestaw:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Przede wszystkim piekne zdjęcia w klimacie jesiennym :)
    Strój bardzo mi się podoba, fajna bluzka i płaszcz. A torba rozświetliła i ożywiła cały zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu udało się nam uchwycić trochę tej pięknej, polskiej jesieni:).

      Usuń
  13. i właśnie bardzo dobrze, że jest akcent różowej torebki, bo ożywia cały look! :)
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cieszę się, że się podoba:).
      Buziaki!

      Usuń
  14. Torebka idealnie dopełnia całość!

    OdpowiedzUsuń
  15. Torebka to kropka nad i!!!!Bosko

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna torebka, świetnie ozywia cały zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnie zdjęcie cudne, jak z magazynu o modzie!!! Fuksja tu nie jest "od czapy" - wg mnie to właśnie kropka nad "i" tego stonowanego zestawu! Bluzki Ci baardzo zazdroszczę :-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Olu! Bluzki w tym fasonie lubię bardzo, tuszują co trzeba:).

      Usuń
  18. Świetne połączenie! Ta torebka dodaje świetnego kontrastu całości! Mega mi się podoba stylizacja :)
    __
    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Torebka pięknie ożywiła zestaw!

    OdpowiedzUsuń