środa, 30 września 2015

wycieczka

I mój wakacyjny mundurek, czyli zestaw w lekko marynarskim stylu. Luźne, białe spodnie są idealne na upały i dają szereg możliwości stylizacyjnych. Chyba, że już pierwszego dnia wyląduje na nich obiad. I kaszka. I lody. Wtedy już prezentują się ciut mniej okazale. 
Ta plażowa torba, która służy mi już kolejny sezon, jest świetnym rozwiązaniem. Jest na tyle uniwersalna, że mogę ją spokojnie nosić również do niekoniecznie plażowych, wakacyjnych strojów.

Zdjęcia, które oglądacie powstały w przepięknym miasteczku- Trogirze. Wąskie uliczki, przepiękna zabudowa. Polecam bliżej zaznajomić się z tym cudnym zakątkiem, bo u mnie na zdjęciach tylko schody:). 






zdjęcia- Olcia

top- cubus
spodnie- nn
torba-nn
buty- biedronka
koszula- sh

46 komentarzy:

  1. W 100% i moj wakacyjny mundurek , takie l inne białe spodnie :)
    Szcześliwie nie ładuje już na nich nic ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja sama jestem tak niezdarna, że nawet jak skończą się dziecięce "wpadki", to obawiam się, że i tak dłużej niż jeden dzień czyste nie będą.

      Usuń
  2. Przepiękne miasto. Nie spodziewałam sie tak wielkomiejskich budowli w 11 tysięcznej miejscowości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe centrum jest przepiękne! Błądzi się tym labiryntem uliczek, ale wcale nie chce się z niego wychodzić.

      Usuń
  3. Ja piękne wakacyjne fotki ;)
    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion and LIFESTYLE BLOG
    ♡ ♥ ♡ ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobry mundurek, dzięki koszuli przewiązanej w pasie i torbie nabrał charakteru. Nadal zazdroszczę wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszula byłą w użyciu, bo na łódce, która do miasta nas dowiozła chwilami mocno zawiewało:).
      To co za rok jedziesz z nami:)?

      Usuń
  5. Cudne zdjęcia!!!!! Powalają kolorystyką, klimatem...aż mi się zachciało tej Chorwacji- tu i teraz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! A tak serio to i nawet teraz warto tam jechać, tam nadal względnie ciepło:).

      Usuń
  6. świetne miejsce na zdjęcia, super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba znowu chcę na urlop ;P teraz! zaraz!

    widzisz, Ewo? przez Ciebie pójdę na lewe l4 ;P

    fajny ten zestaw - luźny, na wakacje odpowiedni :)
    i bardzo stylowy, choć prosty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co- należy Ci się! W końcu licencjat ukończony, trzeba by to jakoś uczcić:).

      Usuń
  8. Wakacyjny zestaw idealny, zawsze podziwiam kobiety, które potrafią tak pięknie skomponować zestaw z białymi spodniami.
    Zastanawiam się nad Twoimi zdjęciami, bo wychodzą tak pięknie, że to słońce, pomarańcz i żółć wprowadzają niesamowita atmosferę i ciekawa jestem czy to efekt obróbki czy faktycznie w powietrzu unosiła się taka poświata safari.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu i to i to:). Jest tu filtr, który nadaje takiego trochę sepii klimatu, ale i słońce w Chorwacji otula mury promieniami.
      I dziękuję za miłe słowa Pozdrawiam!

      Usuń
  9. PIEKNA TY I KRAJOBRAZ CIEBIE OTACZAJACY

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne klimatyczne miejsce i Ty Ewo przeuroczo wyglądasz. "Mundurek wakacyjny" w moim guście, ale ja ciągle podziwiam Twoją urodę i tajemniczy uśmiech.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu bardzo to miłe, dziękuję!
      Pozdrawiam:).

      Usuń
  11. Stęskniłam się za tobą! Wyglądasz pięknie, tak... ekologicznie :) plus ta sceneria... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga ja też:)! Zaglądam do Ciebie, czytam, ale na komentarz na ogół już brakuje mi czasu. Przy tak mądrych, przemyślanych tekstach jakie tworzysz i komentarz nie może być bylejaki, a ja ostatnio weny nie mam zupełnie.
      Pozdrawiam CIę bardzo gorąco!

      Usuń
  12. świetny look:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia cudowne i bardzo urokliwe :)
    Zestaw idealny na wakacje, tym bardziej na wycieczkę :) Prosty, wygodny, ale z nuta elegancji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Byłam już kilka razy w Trogirze, zawsze na nowo mnie zachwyca:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niesamowite miejsce, chętnie tam wrócę:).

      Usuń
  15. Uwielbiam takie luźne, niezobowiązujące wakacyjne zestawy :). Co tu dużo pisać! Całość adoptuję, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne zdjęcia, idealnie pasujesz do klimatu :) Albo klimat do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja, pomijając moją ogromną niechęć do upałów, to na południu powinnam się urodzić:).
      Buziaki!

      Usuń
  17. ciekawy wpis - gratulujemy ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: STEEZYOFF

    WAŻNY NA CAŁY ASORTYMENT (10 % zniżki)

    OdpowiedzUsuń
  18. i to się nazywa fajna, konkretna stylizacja! buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń