piątek, 18 września 2015

tygodniowy przegląd



Po raz pierwszy ustawiłam automatyczne dodanie posta i nie wiem, czy to wypali. Sama wybrałam się na wyczekiwane wakacje i wraz z rodzinką cieszę się widokami w słonecznej Chorwacji.
A mijający tydzień minął już pod znakiem jesiennych stylizacji (w końcu!). Zalatuje tu wprawdzie nudą bo pięć z sześciu zestawów jako bazę ma czarne spodnie, ale starałam się urozmaicić górę.


Zestaw 1
I jedna z trzech części wspomnianego poprzednio garnituru (tam mogłyście oglądać kurtko-marynarkę)
Lubię ją ze względu na kieszenie, nadają lekkiego luzu dość formalnemu krojowi.

spódnica- sh
bluzka- szafa.pl
marynarka -mango (sh)
buty- anna field (zalando)


Zestaw 2
I ponczo w roli głównej. Kupione kilka lat temu w h&m, teraz znów świeci triumfy.

ponczo- h&m
koszula- biedronka
spodnie- sh
buty- deichmann



Zestaw 3
I mocne uderzenie koloru.

koszula- sh
spodnie-sh
kurtka- new yorker



Zestaw 4
Klasyka

koszula- biedronka
spodnie- sh
kurtka- new yorker


Zestaw 5
Czerń przełamana pasiakiem

bluzka- reserved
top- ebutik
spodnie- zara (sh)
buty- auchan


Zestaw 6
Bliźniaczy do 5, ale zamiast pasiaka katana
bluzka- ebutik
katana- sh
spodnie- zara (sh)
okulary - adidas


46 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mój też! Zresztą podobny zestaw lada dzień pojawi się na blogu w pełnej okazałości:).

      Usuń
  2. Nuda pani.....baw się dobrze, automat wypalił dobrze

    Faworyt...hmmm ostatni zestaw...sama nie wiem dlaczego
    A 1 tez... fajna spodnica, ale marynarka ja za bardzo formalizuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu , pytałaś tez o to co na wesele wymyśliłam ... Dziś był post . To jak wrócisz opalona i zrelaksowana sobie zajrzyj ;)

      Usuń
    2. Aniu ostatni pewnie przez katanę:), bo lubisz:).
      A jak się ogarnę do zajrzę na pewno.
      Buziaki!

      Usuń
  3. Taka szczupłość skutkuje chyba zniżką rozmiaru poniżej 40, prawda?
    Miłego urlopu, bez zbytniego wychudzenia:)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha:P dzięki! Co do kg to niestety ani przed wyjazdem, ani tym bardziej po, nie odnotowałam spadku. Widać moje lustro w pracy działa cuda:). Bo ja nadal 40/42.

      Usuń
  4. Każdy z tych zestawów chętnie bym założyła :) Ale spódnica najlepsza :)

    Życzę Ci udanych wakacji i zazdroszczę Chorwacji :) Czekam na jakieś zdjęcia z wyjazdu, mam nadzieję, że pokażesz nam coś na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Gosiu. A zdjęcia oczywiście będą, muszę tylko wszystko ogarnąć:).

      Usuń
  5. Ostatni...ale to przez..okulary...chciałabym cię zobaczyć w innej fryzurze :)
    może koczek, a'la samuraj ? :PP
    pzdr ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu szczerze nie cierpię tych koczków, ani tych kopuł na pół głowy. Mało komu w tym dobrze (choć znam wyjątki) i nie chcę ryzykować. I choć w stroju mogę czasem zaszaleć, to jakoś moje włosy mnie w pełni definiują i nie umiem się przełamać.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Wypoczywajcie na maxa i bawcie się dobrze! 3,4,5,6 są super- podkreślają figurkę, mają nowoczesny "smaczek", sama chętnie bym się tak ubrała :-) Pierwsze dwa też ok, ale takie bardziej "zachowawcze" i poważne...no, tak to widzę :-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu na wyjeździe było super, choć z wypoczynkiem niewiele miało to wspólnego:).
      Buziaki!

      Usuń
  7. Napiszę krótko - WSZYSTKIE <3

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja lubię takie zwykłe zestawy ;) Udanych wakacji :) U nas też gorąco jak w Chorwacji, cały tydzień był cudny :) szkoda,że to koniec lata, a nie jego początek..... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Dika!
      A ja akurat na jesień się cieszę, moja ulubiona:).

      Usuń
  9. Mnie też do wszystkiego pasują czarne spodnie :-)
    Owocnego odpoczynku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak się do tego ma 10 par czarnych gaci w szafie, to można nosić non-stop:).

      Usuń
  10. Podobają mi się wszystkie! :)
    A po powrocie koniecznie napisz gdzie byliście i jak było bo w przyszłym roku też się wybieram :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu było super, byliśmy w rejonie Dalmacji, więcej napiszę w osobnym poście.

      Usuń
  11. fajne kreacje, aż trudno wybrać faworyta:)

    Udanych wakacji:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pasiaki jak dla mnie, spódnica i bluzka z zestawu 5, moi faworyci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A miałam ją już wywalić, ale cieszę się, że coś mnie powstrzymało.

      Usuń
  13. dla mnie wcale nudą nie zalatuje! :)
    świetne zestawienia! udanego wypoczynku! zazdrooo :)
    buziaczki, Monia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, staram się jakoś urozmaicać te moje zestawy do pracy. Z różnym skutkiem.
      Buziaki!

      Usuń
  14. Fajne, nudy wcale nie ma :-) proste zestawy są najlepsze :-) udanych wakacji :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prostotę lubię najbardziej. Dzięki!

      Usuń
  15. Wszystkie zestawy ciekawe, mój faworyt to nr.5
    Udanych wakacji...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny pomysł, bardzo fajna kurtka jeansowa :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam u Ciebie te tygodniowe przeglądy, są fantastyczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję. Wiem, że zdjęcia z przeglądów są ogólnie kiepskiej jakości, ale sama też lubię te posty, więc cieszę się, że ktoś je docenia:).

      Usuń
  18. kochana co tam szmaty - ta chorwacja! zabirz mnie ze soba, bedziecie po drodze przejezdzac :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz Agatko, ze przejeżdżając przez Austrię myślałam o Tobie:)?

      Usuń
  19. Zestaw nr 3 - piekny!!!
    Ewo miłego urlopu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dz8iękuję BAsiu! Już niedługo koszula w pełnej okazałości:).

      Usuń
  20. Odpowiedzi
    1. Pasiak niezależnie od formy się obroni:).

      Usuń
  21. Dla mnie w tym zestawieniu wygrywa zestaw drugi z ponczem :) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń