wtorek, 29 września 2015

piaskowy

Ogarnęłam zdjęcia z wyjazdu, więc przez parę dni pomęczę Was moimi wyjazdowymi zestawami. Choć zestawy to chyba szumnie powiedziane, bo jest skromnie do granic możliwości. Myślę, że posty z Chorwacji będę Wam serwować codziennie przez tydzień. Nie ma co rozwlekać w czasie pokazywania iście wakacyjnych połączeń, gdy za oknem już jesień w pełni. A wiadomo, wakacje rządzą się swoimi prawami- delikatny make-up, często mokre włosy, a zamiast bielizny kostium kąpielowy- takie cuda będą u mnie gościć w najbliższym czasie. Praktycznie cały wyjazd przechodziłam w gumowych japonkach, które widzicie na zdjęciach poniżej- takie łupy za 8 zł z Biedronki:). Z dodatkami też nie szalałam, choć dzisiejszy post akurat stanowi wyjątek, bo pojawia się gościnni piękna kopertówka z Kazara.
Na uwagę zasługłuje też spódniczka- najmodniejszy fason aktualnego sezonu- trapez zapinany na całej długości na guziki. Kupiony, a jakże, w sh.












zdjęcia- Adam

spódnica- sh
top- cubus
torebka- kazar
buty- biedronka
okulary- adidas


51 komentarzy:

  1. Piękny zestaw a'la safari :). Miło jest chwycić ostatnie promyki lata, gdy za oknem jesień :). Tak to jest, że nabierze się ubrań, butów a ostatecznie chodzi w tych najwygodniejszych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziwo wcale za dużo niezabralam. Została mi jedna czysta bluzka i nienoszony sweter:).

      Usuń
  2. Super klimat. Lubię połączenie beżu z granatem. Świetna spódnica

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia :) Beże do Ciebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesienna ta Chorwacja , ale mam nadzieje ze tylko w dzisiejszym poscie . Beze i brazy to ja Love , co z reszta wiesz :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anka japonki, mini i odkryte ramiona jesienne:)?

      Usuń
    2. tonacja...i ciuchów i słońca

      Usuń
  5. Oooo, kolorki boskie! :) Super wyglądasz Kochana! :)
    Ja tam takie proste zestawy baardzo lubię :) Czekam więc na kolejne skoro będziesz nas nimi raczyć :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pewnie już jutro kolejny, więc zapraszam:). Buziaki!

      Usuń
  6. super, super!
    Spódniczka jest fantastyczna!
    Bardzo dobrze wyglądasz w takiej długości - szczerze zazdroszczę :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Mar! Spódniczka wygląda jeszcze lepiej, gdy nie wygląda jak psu z gardła. No ale taki urok wyciągniętych z walizki ciuchów.

      Usuń
  7. zapowiada się ciekawie :)
    pisz dużo o tej Chorwacji, ciekawa jestem jak wygląda tam urlop. Ja jeszcze tam nie byłam. Ale jak spytałam znajomego, który stamtąd wrócił w lipcu, czy podobało mu się, to machnął ręką i powiedział tylko "wszędzie Polacy", chyba chciał biedak od nas odpocząć, a tu psikus ;)
    ja wiem, że tam jest pięknie, tylko zbieram recenzje o miejscach, które ludzie polecają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chorwacja zachwyca, polecam gorąco. jednak nie jestem najlepszym ambasadorem wakacji tam, gdyż z dzieciakami niestety nie ma mowy o zwiedzaniu, baaa nawet o pobieżnym oglądaniu przepięknych miasteczek. Większość czasu spędziliśmy na plaży, lub w towarzystwie znajomych w obrębie ośrodka, w którym byliśmy.
      A Polaków u nas akurat mało:).
      Byliśmy między Splitem a Trogirem- cudne rejony.

      Usuń
  8. Spódnica bardzo mi się podoba i torebka obłędna. Zdjęcia faktycznie w klimacie safari, pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny zestaw, bardzo ładnie Ci w beżach. Uwielbiam Chorwację, byłam tam kilka lat temu i zakochałam się w tym miejscu na ziemi:-). Czekam z zaciekawieniem na kolejne posty:-), pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      A w Chorwacji naprawdę można się zakochać:).

      Usuń
  10. Świetne połączenie kolorów:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam beż z granatem :-) Takie spódnice zawsze mi się podobały, a teraz podobno znów są na topie. Już się cieszę na Twoje wakacyjne (jeszcze) posty- przedłużymy sobie letnie klimaty :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz w każdej sieciówce widziałam ten typ spódnic, więc chyba na dobre wracają:).

      Usuń
  12. Ale czadowa spódnica, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny look:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładnie wygladasz, tak wakacyjnie! :0

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo w końcu się na te wyczekane wakacje wybrałam:). Dzięki!

      Usuń
  15. Śliczne połączenie, bardzo Tobie pasuje ta kolorystyka:) No i torebka oraz spódniczka najprawdziwsze cudeńka <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny, wakacyjny zestaw, torebka mi dzisiaj wpadła w oko...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torebka to własność przyjaciółki. Piękna jest:)- zresztą i torebka i przyjaciółka.

      Usuń
  17. Przede wszytskim świetny klimat zdjęć. Spódniczka fantastyczna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chorwacki klimat służy zdjęciom:). A tak na serio, to filtry dużo robią.

      Usuń
  18. Beże u mnie zaraz po szarościach (a może nawet na równi). Chorwację przejechałam w tym roku. Jest pięknie i czysto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak! A do tego ludzie fajni.

      Usuń
  19. Pięknie Pani wygląda. Z narzutką o wiele lepiej, bo nad ramionami powinna Pani troche popracować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.
      I w ogóle to nie tylko nad ramionami. W końcu wzięłam się za siebie i pierwszy raz od chyba 10 lat zaczęłam ćwiczyć:). A zmobilizowały mnie do tego właśnie m.in. zdjęcia z wakacji. Na plaży wyglądam jak wieloryb wyrzucony na brzeg.

      Usuń
  20. Ewo - 4 zdjęcie - mistrzostwo. Wyglądasz bosko. Nie słodzę, jestem fanką Twojej urody.
    Zestaw piękny w prostocie i taki Twój.
    Czekam na wiecej. :) Pozdrowionka.
    Acha i nie wierzę, że wyglądałaś na plaży, jak wieloryb wyrzucony na brzeg...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu lejesz miód na moje serce! Dziękuję Ci bardzo!

      Usuń
  21. Bardzo twoje klimaty... taka harmonia barw i twojej osobowości :) Tak jak basia napisała - mistrzostwo! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, co za spektakularna figura! Piękna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z figurą to niestety jest kiepsko, ale dziękuje za miłe słowo:).

      Usuń