poniedziałek, 7 września 2015

płaszczyk

Jak obiecałam, dziś dodają zestaw, w którym główną rolę gra płaszczyk, który ostatnio Wam prezentowałam.
Połączenie bardzo proste, w sumie szkolne, jak na rozpoczęcie roku. Jednak takie zestawy black&white są dla mnie kwintesencją prostoty, ale też elegancji.
Zdjęcia niestety robione już o zmroku i nie oddają uroku tego klasycznego połączenia.
Kluczowe są tu detale, jak nieformalny krój płaszcza, czy wycięte buty. Dzięki takim drobiazgom, niby nudny strój, zyskuje na atrakcyjności.

PS. Wybaczcie dziś małą kreatywność, ale mojemu synowi wystarczyły 3 dni w przedszkolu, by znów się rozchorować, a chore dziecko w domu= chory dom.






zdjęcia- M.


 płaszczyk- SakoLife
spodnie- zara
koszula- esprit (sh)
torba- sh
buty- f&f


52 komentarze:

  1. Bardzo zgrabnie wyglądasz w tym zestawieniu, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Paulinko!
      Ale, jak Ci mówiłam, te zdjęcia wyszły bardzo prześwietlone...ale jak się nie ma co się lubi...

      Usuń
  2. Bardzo dobrze wyglądasz w tym płaszczyku :) I buty fajne :)

    PS. Zdrówka dla synka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny płaszczyk :) Zapraszam do moniqueinfashionland.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Płaszczyk już chwaliłam 😊 buty, one mnie dziś zachęciły. Dawaj 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty kupiłam "przy okazji" zakupu innych, tamte leżą a w tych chodzę właściwie non-stop.

      Usuń
  5. Połączenie proste i bardzo efektowne. Takie są najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo piękny klasyczny zestaw! A buty dodają całości pieprzu! (mimo, że i tak zawsze się zastanawiam czy to pasuje mieć dziury w butach/bose stopy, a u góry ubiór na ceblukę to wrażenie niezmiennie robi to na mnie świetne :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W taką porę często się tak ubieram. Rano jest jeszcze chłodno, ale w ciągu dnia notujemy i upalne temperatury- wtedy kurtka w rękę a reszta zestawu pasuje jak ulał:).

      Usuń
  7. Ładny płaszczyk, idealny na jesienne dni :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początek jesieni super:).
      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. świetnie i bardzo elegancko wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój przedszkolak też już załapał katar:(
    Moją uwagę przykuły buty--bardzo ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  10. Już widać, że jesiennie! Ale... taki klimat jesienny to może byc ;) pieknie CI w czerni. Pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Po okresie unikania tego koloru, ponownie wracam do noszenia czerni.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  11. Bardzo fajnie :), podoba mi się takie miksowanie por roku - płaszczyk na chłodne dni i sandały :). Chory ktokolwiek z rodziny = chora rodzina :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaka pora roku, taki miks:). Chwilami jest gorąco, jak w środku lata, ale jak zawieje!

      Usuń
  12. Bardzo kobieco wyglądasz w tej czerni, Ewo.
    Płaszczyk jest śliczny, ale mnie najbardziej zachwyciły buty!

    Kurujcie się - trzymam kciuki za szybkie do zdrowia powroty tam u Was :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Mar!
      Buty, choć to przypadkowy zakup, spisują się świetnie.

      Usuń
  13. Zapomniałam, że to już pora płaszczyków, gdyz dalej żyję wakacjami!v
    Super wygląadsz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja Wam tego Cypru zazdroszczę:)!
      Buziaki!

      Usuń
  14. prosto i z klasą! Piękny klasyk!
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie, klasycznie i elagancko.
    Ewo, co Ty masz w sobie? Zawsze zachwyca mnie Twoja osoba, taki spokój, szlachetność :)
    Moc pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu nawet nie wiesz, jak mi miło jak czytam takie słowa. To chyba największy komplement dla kobiety:).
      Dziękuję Ci bardzo!

      Usuń
  16. trochę mrocznie, tajemniczo i bardzo bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta ciemna zieleń mojego tajemniczego ogrodu daje taki klimat:).

      Usuń
  17. Krój płaszczyka jest fantastyczny, a buty mnie zauroczyły, chyba pierwszy raz cieszę się, że już jesień, bo nie jest mi przykro, że takich nie mam ;) zdrówka kochani.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Joasiu. Płaszczyk ma ten plus, że wygląda równie dobrze związany, co puszczony luźno.

      Usuń
  18. Wyglądasz pierwsza klasa! /jak zawsze zresztą.../ Buziaki, zdrówka dla wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  19. ALE PIEKNIE
    Pozdrawiam kochana:*
    Ola

    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  20. Prosto znaczy dobrze.
    Żałuje, że wszystkie fajniejsze buty mają dla mnie zbyt wysoki obcas. Te Twoje są super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Ja akceptuję obcas do 9 cm, powyżej tego się już bardzo męczę.

      Usuń
  21. Ładnie wyglądasz, tak elegancko, a sandały super!

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie :)

    Pozdrawiam, E.B.

    OdpowiedzUsuń
  23. Hello,

    Amazing ! :D

    Sarah, http://sarahmodeee.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładnie się prezentujesz Ewo...buziaki...

    OdpowiedzUsuń