piątek, 4 września 2015

Paczka z SAKOLIFE i niespodzianka dla Was

Dziś dotarła do mnie bardzo przyjemna paczka. W ramach współpracy ze sklepem SAKOLIFE.PL wzbogaciłam swoją szafę o dwie nowe rzeczy. Poniżej możecie zobaczyć, co takiego mnie skusiło.


 czarny płaszczyk dostępny TU

Jak widzicie powoli szykuję się już do jesieni, stąd lekki płaszczyk. Uwielbiam takie luźne fasony, a wiązanie paskiem nadaje charakteru. Już niedługo zobaczycie pełny post z jego udziałem.


bluzka z łańcuszkiem dostępna TU

Druga rzecz to bluzka z oryginalnym, biżuteryjnym tyłem.
Jest bardzo uniwersalna, prosty przód powoduje, że spokojnie mogę ją nosić na co dzień, ale za to zaskakujący tył nada szyku na wieczorne wyjście.


Ale żeby nie było samych "ochów i achów" to przyczepię się do dwóch rzeczy. 
Płaszcz nie ma podszewki, a wolę jak okrycia wierzchnie ją posiadają. A druga rzecz to zdjęcia na stronie. Wiem, wiem, czepiam się, ale osobiście wolę zdjęcia na gładkim tle, gdzie modelka stoi prosto, a ja skupiam wzrok wyłącznie na ubraniu, a nie na urodzie modelki:). Przyzwyczaiłam się po prostu do looków z sieciówkowych sklepów on-line.

Ale za to ubrania są w pełni zgodne ze zdjęciem, na stronie każdego z przedmiotów widnieje szczegółowy opis, m.in dotyczący składu materiału, a wybór ubrań jest ogromny.

Mam też dla Was niespodziankę, dla moich czytelniczek przygotowano specjalny rabat -15%, wystarczy, że wejdziecie na stronę poprzez link podany przeze mnie, np tu- KLIK
Automatycznie pokażą Wam się ceny o piętnaście procent niższe od standardowych.
I tak "mój" płaszczyk (a dostępny jest jeszcze w innych kolorach) możecie mieć już za niecałe 48 zł:). 

A poniżej mój subiektywny wybór ubrań z SakoLife, które chętnie widziałabym u siebie.








32 komentarze:

  1. Świetne rzeczy wzięłaś! :) A z tych niżej ta biała bluzeczka z falbaną - och piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta bluzeczka bardzo mnie kusiła, ale stwierdziłam, że lato już się kończy i postawiłam na bardziej uniwersalne rzeczy:).

      Usuń
  2. świetne rzecZy zamówiłaś !
    pierwszy raz słyszę o tym sklepie...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      A ofertę sklepu warto przejrzeć, bo jest bardzo bogata.
      A jak zobaczyłam tę bluzkę we flamingi to pomyślałam o Tobie:).

      Usuń
  3. Bardzo fajne ubrania. Płaszczyk klasyczny i ponadczasowy :) A bluzka bardzo oryginalna, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten płaszcz bardzo fajny, choć mi się podoba w szarym kolorze bardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szary też mi się podobał, ale czarny bardziej uniwersalny.

      Usuń
  5. gratuluję udanej współpracy i nowych nabytków, które cieszą oko.
    Biała sukienka, którą pokazujesz w swoim subiektywnym zestawieniu spełnia wszystkie moje oczekiwania, dlatego mam teraz dylemat.. Generalnie nie zamawiam przez internet, bo preferuję kontakt organoleptyczny, 'zakupy przy okazji", jednak tak sukienka o wiele bardziej podoba mi się niż wszystkie białe koronki, które ostatnio zalały blogosferę, ten krój, dekolt, długość.. wzdycham do niej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Co do zakupów przez internet, to ja akurat często zamawiam.
      Może przekona Cię fakt, że wg polskiego prawa teraz na zwrot jest 14 dni ( w przypadku wymiany bądź wadliwego towaru, zwrot obejmuje też koszt wysyłki). Każdy sklep ma swoją politykę zwrotów/wymian, więc warto się z nią zapoznać (do sakolife tu- https://sakolife.pl/Odstapienie-od-umowy-cterms-pol-21.html).
      W każdym razie sukienka i mi się bardzo podoba, jest bardzo kobieca:). I gdyby to był początek lata to na pewno bym się na nią skusiła:).

      Usuń
  6. Tak, taki paczki są bardzo przyjemne :). Jak ja kupuję coś online, to po przyjściu paczki tak niecierpliwie ja rozpakowuje, że zawsze roztargam katon ;). Twój wybór bardzo dobry - mnie się podoba koszulka z flamingami, ale już nawet nie wychodzę, bo mam tyle rzeczy do obnoszenia tej jesieni, że nie wiem czy zdążę ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ogół paczki przychodzą, jak moja córa jeszcze śpi, a ja mam dylemat czy ryzykować jej obudzenie rozrywając karton, czy wytrzymać tę godzinkę:).

      Usuń
  7. ten czarny płaszcz wygląda fajnie, a ta biała bluzka z falbaną przeurocza!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie Ci w tym czarnym płaszczyku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Płaszczyk podoba mi się, oby sie sprawdził na cieplejszą jesień :) Masz rację jednak z modelkami, rozpraszają i nie skupiam się na danej rzeczy, a szkoda ;) Oczami wyobraźni widzę siebie tzn. liczę na to, że ja też tak dobrze będę wyglądac, a potem różnie to bywa, dlatego wolę zdjęcia rzeczy niż ich prezentację, owszem jako dodatek może być :) Dzięki za mały gratisik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że się sprawdzi, bo odkąd go mam noszę go codziennie.

      Usuń
  10. Niektore naprawde są fajne, na pewno zajrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, choć trzeba trochę "przegrzebać", bo towaru jest bardzo dużo- to i wada i zaleta:).

      Usuń
  11. Naprawdę fajny ten czarny płaszczyk! Wyglądasz w nim lepiej niż modelka :)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:), bałam się, jak będzie leżeć, bo to rozmiar uniwersalny, a ja noszę XL i uni jest na ogół za mały.

      Usuń
  12. bluzka jest zarąbista, właśnie szukam czegoś seksownego, ale nie wulgarnego:)
    Płaszczyk też super, teraz większość bez podszewki szyją niestety, aż trudno wyczuć na jaką porę roku je wkładać:)

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to jest fajne w tej bluzce:).
      A płaszczyk to w sumie taka narzutka, więc się sprawdzi w wielu sytuacjach.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  13. Mam narzutkę podobną do płaszczyka, fajny fason, inne ciuchy też super, kilka rzeczy mi się spodobało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zamówić teraz, kiedy jeszcze rabat jest aktywny:).

      Usuń
  14. Świetny wybór Ewo. Zerknęłam. Ciekawe propozycje.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluzka z łańcuszkiem cudna...

    OdpowiedzUsuń