środa, 2 września 2015

misz-masz z telefonu (i nie tylko), URODZINOWO

Działo się w sierpniu, oj działo:).

Początek miesiąca zaczęliśmy mocnym uderzeniem, czyli rocznicowym wypadem (bez dzieci) do Zakopca. Niby to tylko doba, ale odpoczęłam bardziej niż siedząc z dzieciakami w domu w czasie 2 tygodni urlopu.

1.2. W drodze 3.5. Widok z karczmy 4. Widok z hotelowego okna

Nie mieliśmy czasu na górskie wędrówki, ale na dobre jedzenie nigdy nie żałuję ani czasu ani pieniędzy. No cóż żarłok ze mnie.

1. 2. Klasyczny obiad- pomidorówka i kotlecik, 3. Rewelacyjna zupa krem z papryki, 4. Skoro góry to oscypek musi być, 5. I genialny wołowy burger. 6. I my na koniec:).

Z jednego wyjazdu wróciliśmy i już szykowaliśmy się na kolejny. Tym razem w drugi koniec Polski, bo aż pod Szczecin, na ślub mojej kuzynki. Bez zdjęć Młodych i Gości, bo zapomniałam spytać o prawo publikacji.

1. Część prezentu 2,3,4,5,6 W drodze 7. sala weselna 8. Panna Młoda:)

W ostatnich dniach sierpnia wybraliśmy się również dzieciakami do JuraParku w Krasiejowie. Świetna rozrywka dla całej rodziny, polecam serdecznie. Są i dinozaury i wypasiony plac zabaw, i wesołe miasteczko, a nawet plaża nad zalewem:).


A poniżej efekty pracy mojego męża, który samodzielnie wykonał dzieciakom super plac zabaw:), a mi wymarzony hamak, taki mąż to skarb:).

1.2 W budownie 3.4.5.6 Efekt 7.8. Pełen relaks.

Są i ubrania, czyli sierpniowe nowości w szafie, większość oczywiście sh.

1. Koszula kupiona w końcówce wyprzedaży, hm, 2. Koszula esprit, sh 3. Koszula w paski, sh 4. Koszula jeansowa, topshop, sh, 5. Koszula z wiązaniem, hm, sh, 6. Sukienka z poprawin, auchan, 7. Garnitur 3częściowy w prążek, sh, 8. Garsonak, lniana fuksja, sh, 9. Jedwabna sukienka, sh. 10. Top w paski, hm, sh, 11. Torba atmosphere, sh, 12. Skórzana torba- sygnowana jako YSL, ale ciężko mi uwierzyć, że to możliwe..., sh. 13. Białe spodnie, sh, 14. Sukienka, sh

Z pozostały zakupów- książki i podkład, który jednak idzie w odstawkę, bo zapycha moją problematyczną skórę.


A na koniec moje urodziny. Tak, tak już 30:).
Były dwie imprezy, jedna rodzinna a druga już "młodzieżowa".



Moje 3 kreacje, biel i czerwień to stroje z rodzinnej uroczystości, czerń wybrałam drugiego dnia.





I PREZENTY:), a co, pochwalę się, bo LUDZISKA zaszaleli:)

1. Zestaw BOSKIEJ TRZYDZIESTKI od Pauli, chyba nigdy nie dostałam tak przemyślanego i fajnie skomponowanego prezentu:), wśród skarbów w pudełku, "SLOWFASHION", już przeczytane, a recenzja wkrótce, 2. Własnoręcznie zdobiona skrzyneczka od kumpeli:).

I płaszcz od Mamy. Zarzekałam się KORS mnie nie kusi, ale jak zobaczyłam ten wełniany, pięknie odszyty płaszcz w TKMaxx to mi serce zmiękło:).

I to, co sroki lubią najbardziej! 1. Wymarzony, porządny zegarek- Timex, 2. Celebrytka kluczyk, Jubitom, 3. Delikatne pierścionki od Męża.

 A na koniec okulary, jedna para to wymarzone szkła z polaryzacją (Adidas), a drugie kupione przy okazji w TKMaxie, ale Missoni w tak dobrej cenie nie mogło zostać na półce.





47 komentarzy:

  1. Ale super zdjęcia! Widać, że sierpień był bardzo udany. Przypomniałaś mi mój wyjazd do Zakopanego :)
    Fajnie, że udało Ci się trochę pojeździć i odpocząć.

    Spóźnione, ale szczere i serdecznie życzenia urodzinowe :)
    Możesz zdradzić co jeszcze znalazło się w pudełeczku od Pauliny? Przyznam, że to bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udany, intensywny i trochę w tej intensywności męczący:).
      Dzięki!

      A co do prezenty, to były tam jeszcze: kosmetyki do kąpieli, puder brązujący i wosk YC. W wszystko to z uroczymi przywieszkami, typu "dla ducha", "dla ciała" itd:).

      Usuń
    2. Bardzo fajny pomysł :) Dziękuję za inspirację :)

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia ;) Ale gdzie ta 30? Bo na pewno nie u Ciebie, rewelacyjnie się prezentujesz ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Ale teraz to przysłodziłaś:), bo wyglądam raczej znacznie starzej niż ta metrykalna 30:), ale i tak dzięki!

      Usuń
  3. Impreza była, oj była, ledwo potem na lotnisko dotarłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak:), była:). A my w niedziele jeszcze małe afterparty:).

      Usuń
  4. No to widzę, że sporo się działo w sierpniu. Ja też byłem na wypadzie w górach. Najchętniej bym tam wrócił a tu już kolejny rok szkolny i... matura.

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię jak się dzieje:), ale spokój i rutynę też cenią, na wszytko jest czas.
      Powodzenia w szkole!

      Usuń
  5. Widać że dobrze sie bawiłaś:) Piękna sukienka z frędzlami, bardzo Ci pasuje:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. A w sukience, zdążyłam obskoczyć i urodziny i wesele:).

      Usuń
  6. Wszystkiego naj, naj, naj!!! Prezenty cudowne, sierpień pełen wrażeń, super z Was Rodzinka! Buziaki! PS. Hamak od Męża- pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Olu:).
      A rodzinkę, fakt, mam pierwsza klasa:).

      Usuń
  7. Bardzo fajny miks zdjęciowy, uwielbiam takie posty! :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. 30-ka? Jejciu, jaka Ty młoda dziewczyna jesteś!!! Wszystkiego naj naj z okazji urodzin :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to i starzej się czuję i starzej wyglądam:). Kiedyś jeden z "hare kriszna" powiedział mi, że mam starą duszę, chyba coś w tym jest:).
      Dzięki!

      Usuń
  9. Wszystkiego najlepszego, szanowna Trzydziestko;) Swietne prezenty, zwlaszcza plaszcz Korsa i skorzana trorba od YSL (tak tak, to calkiem mozliwe, jesli skora jest naturalna). Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Nikki:). Co widzę komentarz od Ciebie to klikam w Twój profil z nadzieją, że wróciłaś do blogowania:).
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  10. Zacznę od prezentów urodzinowych, bo się uśmiałam - niedawno kupiłam sobie identyczny zegarek! Żeby mieć jeden porządny :-D W Jubitomie w Cz-wie już nie było kluczyków, zostały oklepane wzory celebrytek.
    Brawa dla męża za plac zabaw!
    Z ubrań bardzo mnie intryguje garnitur w prążek.
    Krasiejów znamy, znamy. Byliśmy kilka lat temu, trzeba się znów wybrać, bo pewnie się tam pozmieniało to i owo.
    Spóźnione sto lat! Życie Ci się zaczyna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha:), Zegarek jest świetny, prawda? Wizualnie bardzo mi się podoba (choć chyba wolałabym znaczniki zamiast cyfr), ale tak się go jakoś fajnie nosi- ma swój ciężar:).
      A z placem zabaw, to wprawdzie zarzekał się już od 3 lat, że zrobi, ale faktycznie zrobił, i to jaki:)!
      Garnitur jest o tyle ciekawy, że góra ma fason takiego "bombera" czy tam fleka, zupełnie nieszablonowa.
      Ja z kolei planuję Krasiejów znów za rok, im dzieci większe tym chyba lepsza zabawa.
      I dziękuję za życzenia:).

      Usuń
  11. Jaki plac zabaw! Taki mąż to skarb ;) I ciuchowo tez nieźle poszałałaś, kto wie, może ta torba to jednak oryginał :) Fajniusie wakacje mieliście i trzy sukienki extra na uroczystości miałaś. I jeszcze raz: sto lat, sto lat :)) bo tak pięknie wyglądałaś, prezenty świetne dostałaś, jes czego zazdrościć ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mój mąż (choć potrzebuje do tego zachęty), umie i chce robić różne rzeczy w domu i w okół niego:).
      Dziękuję Ci Joasiu bardzo!

      Usuń
  12. Ach, jak dobrze trzydziestką być:)) Najlepsze Życzenia!

    OdpowiedzUsuń
  13. O Kochana Najlepszego na każdy dzień! :) Ale Ci pięknie w tej czarnej sukience! PRZEpięknie! Serio :)
    I jakie prezenty.... Taki porządny zegarek i mi się marzy ;) Ale są inne priorytety na ten moment ;( :p
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewelinko dziękuję!
      I wiem, jak to jest, zawsze są pilniejsze wydatki, ale chciałam mieć jakąś pamiątkę z 30:).

      Usuń
  14. EE, to spóźnione, ale najlepsze życzenia urodzinowe :). Zdrówka i samych powodów do radości :).

    Widać, że sierpień minął przyjemnie i aktywnie ;). Frędzlowa sukienka sprawdza się znakomicie (to nic że nie są zamszowe, dla mnie i tak bomba :) ) , dopisali także goście i dobre humory, a Ty jak zwykle piękna :).

    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki!
      A gości miałam cudownych, naprawdę lubię tę moją paczkę, były też nowe twarze,mktóe chyba również dobrze się bawiły:).

      Usuń
  15. Czy to możliwe, że widziałam Cię dzisiaj rano w Auchan w Częstochowie? :) mam nadzieję, że tak :) nawet chciałam podejść, ale trochę się wstydziłam ;) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak:). Szkoda, że nie podeszłaś, choć pewnie bym się trochę zawstydziła:). Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
    2. Teraz też żałuję ;) jesteś piękna kobietą i masz przecudowne włosy! :)

      Usuń
    3. Jejku dziękuję! Na żywo niestety wyphotoshopować się nie da, więc tym bardziej dziękuję:).

      Usuń
  16. Wszystkiego najlepszego! widac ze przyzyłas przecudowny czas :) z reszta zdjecia mi się super oglądało, a co dopiero tobie łącząc to z wspomnieniami :)
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas na pewno warty zapamiętania:). Ale zdjęcia lubię, bo przypominają o takich chwilach:).
      Buziaki!

      Usuń
  17. Fajne fotki, piękne prezenty, stylizacje, super wypad w góry :) Spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ta czarna sukienka na Tobie to mistrzostwo! ) oooo, też się będę za Bondę zabierać, mam przygotowaną na jesienne wieczory ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I za to kocham lumpeksy:), za te perełki:).
      U mnie Bonda czeka w kolejce, bo mi stosik książkowy rośnie, a czytać nie ma kiedy.

      Usuń
  19. Fajny przegląd miesięca, szczególnie prezenty !

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo spóźnione, ale baaardzo gorące życzenia urodzinowe.
    Jesteś śliczną, młodą kobietą. Świetna relacja i fotki. Piękne prezenty.
    Moc pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu ja mam zamiar cały rok świętować tę 30, także nie tak spóźnione:). Dziękuję bardzo!

      Usuń