piątek, 11 września 2015

khaki

Jedna z podstawowych zasad ubioru mówi, że do luźnej góry nosimy obcisły dół (i odwrotnie!). A co, jeśli mamy ochotę iść na przekór?
Osobiście tę regułę często łamię, bo uwielbiam łączyć szerokie spodnie z obszerną górą. I taki właśnie zestaw prezentuję Wam poniżej. 
Spodnie mają tak szerokie nogawki, że nie wiem, czy to jeszcze szwedy, czy już pallazzo. Dużo spodni o takim kroju pojawiło się teraz w sieciówkach, ale ja swoje wyszperałam oczywiście w sh. Więc jeśli marzą Wam się szerokie nogawki zacznijcie poszukiwania od lumpeksów, bo po co przepłacać:).
Do tego dość luźna, a na pewno lekko zaburzająca proporcje (choć ja ją za to lubię) marynarka. Wylądowała w mojej szafie okrężną drogą. Nie planowałam zakupów w galerii, ale kiedy z mamą weszłyśmy do h&m od razu skierowałyśmy swoje kroki do działu wyprzedaży. Była to już końcówka przecen, więc teoretycznie wybór nikły, ale od razu zwróciłam uwagę na to wdzianko. Ale z przeznaczeniem dla mojej mamy. Namówiłam ją na zakup i o marynarce zapomniałam. 
Jednak ostatecznie po kilku tygodniach, kiedy to rodzicielka moja nie założyła jej ani razu, podarowała ją mi:). I o to jest. U mnie już nie będzie bezczynnie wisieć w szafie:).
Pod spodem również nieprzylegająca bluzka. Taki typowy basic z cubusa.
Na blogu debiutuje torba, również z sh. Noszę ją wprawdzie najczęściej jako torbę dodatkową, w której tacham laptopa, drugie śniadanie i butelkę wody, ale, jak widać, w głównej roli sprawdza się równie dobrze.
Buty- te, co ostatnio. Zachwyciły wiele z Was w ostatnim poście, tu jednak szeroka nogawka skutecznie je zasłania. Więc uwierzcie na słowo- są:).












zdjęcia- M.

spodnie- h&m (sh)
marynarka- h&m
buty- f&f
bluzka- cubus
torba- sh
zegarek- timex

74 komentarze:

  1. ja wciąż nie mogę się przekonać do takich spodni,,,
    ale bardzo podoba mi się Twoja narzutka :)
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się nawet nie musiałam przekonywać, bo miałam choć jedne w tym fasonie od zawsze, niezależnie od mody noszę takie od czasu do czasu.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Akurat w tym zestawie luźna góra fajnie się komponuje z luźnym dołem :)
    Osobiście nie przepadam za tego typu spodniami, ale u Ciebie to mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że nie każdy lubi ten fason:), ale czasem warto się przekonać:).

      Usuń
  3. Chyba niczego nie zaburzyłaś, tak patrzę i patrzę... Podoba mi się całość. Powiewność taka, prosta, niby elegancka, a jednak luuuz :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Sivka.
      A co do ogólnego wrażenia, to coś w tym jest. W założeniu miał to być luźny i wygodny strój, za to jak zobaczyła mnie moja mama, to jej pierwsze skojarzenie: uuu jaka elegancka:).

      Usuń
  4. Super zestaw...taki luzacki...widać, że swietnie się w nim Ewcia czujesz i bałdzooo Ci pasuje :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps. chyba zaczną zabierać Mame na zakupy :PP

      Usuń
    2. Jest dokładnie tak, jak piszesz. W takich zestawach czuję się jak w drugiej skórze:).

      Usuń
  5. ale piękne połączenie fasonów! Jakie kolorki! Uwielbiam takie "lejące" się tkaniny w połączeniu ze sobą ;)
    mi się ostatnio marzą jeansowe dzwony, dopasowane w udach, kloszujące się od kolan ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu:). Też lubię ten "lejący" efekt.
      A dzwony mam:), ale to właśnie szwedy mnie ostatnio kuszą bardziej.

      Usuń
  6. Świetna kolorystyka ;)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Od jakiegoś czasu właśnie taka "niedosłowność" w fasonie bardzo mi się podoba (kiedyś lubowałam się w rzeczach dopasowanych i lubiłam, jak wszystko było blisko ciała, choć nie obcisłe) - nawet na takich zgrabnych osobach, jak Ty. Bo fajnie wtedy kontemplować całość, a nie skupiać się na wyeksponowanym fragmencie figury - oczywiście podobają mi się konkretne akcenty, ale chyba jesień powoduje, że ciągnie mnie do takich niedopowiedzeń... :-) Ale filozofuję - liczę na to, że - jak zwykle - mnie zrozumiesz ;-) I to khaki jest magiczne (co jest w tym niepozornym kolorze, że tak mi się podoba?), torba rewelacja! Pięknie to zgrałaś - powiało mi nostalgiczną jesienią i bardzo mi to odpowiada :-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że dodając ten zestaw, zastanawiałam się: co powie Ola:).
      Wiem, że nie lubisz pallazzo i ciekawa byłam, czy Ci się spodoba. Także kamień z serca:).
      Dziękuję!

      Usuń
  8. Ewuś bo Ty wysoka jesteś więc możesz nosić w wersji i dół i góra oversize. Ja bym wyglądała jak nie powiem co :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja myślę, że jesteś tak proporcjonalna, że wcale nie byłoby źle:).

      Usuń
  9. Bardzo fajnie wygląda taki luzak. Bardzo ciekawe połączenie fasonów i kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  10. właśnie teraz bardziej niż kiedykolwiek (pomijając lata 70', kiedy to nasi rodzice byli na etapie zaglądania sobie w oczy, a my dopiero byłyśmy w planach) takie szerokości są extra modne. Dlatego noś Kobieto, bo wyglądasz super :)
    wczoraj postawiłam na 'piątek', a dziś utwierdziłam się tym wyborze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ja się bardzo dobrze czuję w takich połączeniach, więc choć za modą ślepo nie gonię, to dobrze, że nie jestem w tym moim zamiłowaniu tak całkiem oderwana od trendów:).

      Usuń
  11. Efekt jest świetny!
    Ja od zawsze byłam zdania, że to bujda na resorach o tym nienoszeniu luźnych gór z luźnymi dołami ;)
    Wszystko zależy od tego, jak to się układa na człowieku, od wzrostu (aczkolwiek ja jestem niska i też tak się noszę - może dlatego, że nigdy nie byłam fetyszystką proporcji ;), od doboru butów i ogólnie od stylu na jaki się decydujemy.

    Udało Ci się zgrać to wszystko naprawdę fajnie!
    Wskoczyłabym w ten zestaw!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O właśnie to! Bo może odwrotna zależność, tzn obcisłe z obcisłym może być już niebezpieczna, tak szerokości moim zdaniem można zgrać naprawdę ciekawie:).
      Dzięki Mar!

      Usuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ejj tam, zasady są dla nas, a nie my dla zasad :D. Ja też je lubię łamać i być "total oversize" :). Nie daj się marynarce zmarnować, oj nie :) . Buty widać :). Całość bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! I do tego są po to, by je czasem łamać :).
      Buziaki!

      Usuń
  14. Bardzo lubię Cię w takich zestawach! SUPER podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tez jestem fanką takich połączeń . Aczkolwiek spodni takich nie mam . Niestety . Ale śmigam w dzwonach do trencha i czuje sie super ! Kolorystyka tez moja !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu napisz jakich dokładnie szukasz i jakie wymiary:), u mnie co tydzień jest w sh dzień wszystko po 1zł, na pewno uda mi się jakieś upolować:).

      Usuń
  16. Zasady zasadami - nie jestem zwolenniczką rygorystycznego ich respektowania. Trzeba jednak mieć to "oko", które podpowiada, co wygląda dobrze, co zaś niekoniecznie. I w tym przypadku rzec muszę, że nie wygląda to najlepiej. Co nie dowodzi, że innym razem koniecznie takiej zasady nie możesz przekroczyć. Wszystko tutaj podlega naszemu estetycznemu wyczuciu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Errato dziękuję za opinię. Ja jednak w tym połączeniu czułam się świetnie, więc to może faktycznie kwestia osobistego wyczucia i podejścia. Pierwotnie miały być tu zwężane nogawki, ale to nie było "to". Dopiero z tymi spodniami poczułam, ze wszystko gra.

      Usuń
  17. Ten płaszcz jest genialny, swietnie lezy na Tobie. A jesli chodzi o spodnie - sama nie lubie tego modelu (na sobie), ale u Ciebie rpezentuje sie ekstra ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. wyższa szkoła mody :) Spodnie genialne

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja to siebie nie widzę w takich spodniach, ale u Ciebie mi się podoba, fajnie to połączyłaś no i super jest ta torba, w second hendach czasem można coś ładnego wyszukać, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny warto się przełamać do tego kroju:). Wysokie buty + szerokie spodnie = wydłużenie nóg gwarantowane:).
      Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  20. ja tam lubię wyglądac cała na luźno...mega wygoda a i super wygląda! :)
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to taka wygoda inna niż wyciągnięty dres:).
      Pozdrawiam!

      Usuń
  21. Po pierwsze, nie widzę tu sprawiedliwosci - taka torba z sh? No że też ja na nią nie trafiłam Po drugie, też często łamię zasadę, o której piszesz. I dobrze mi z tym. No i po trzecie, jak Ty to robisz, że jesteś sexy nawet w tiszercie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A najlepsze jest to, ze doczekała przeceny -50% i zamiast 26, zapłaciłam 13 zł:).
      I dzięki wielkie. Sexy może nie jest najlepszym określeniem, ale dobrze się czuję w swoim ciele (mimo kilku kompleksów), a myślę, że przede wszystkim to determinuje nasz ogólny wygląd:).

      Usuń
  22. Czasami zasady trzema łamać, a Tobie to wyszło na plus. Świetne, oryginalne połączenie!:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  23. podoba mi się - lekko wyciągnięta koszulka ładnie komponuje się z szerokimi nogawkami spodni,wszystko razem tworzy spójną całość :)
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjęcia, ciekawa całość! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tym bardziej, że początkowo nie byłam zadowolona z tych zdjęć- te bloki w tle... no ale jak się nie ma co się lubi, to trzeba akceptować to co jest:).

      Usuń
  25. Zasady są po to aby je łamać ;-) Fajna luźna stylizacja, ja chyba nie mam na tyle odwagi aby ubrać takie spodnie;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      A co do spodni to warto się przełamać, przymierzyć w sklepie kilka par o tym kroju, bo kto wie? może się przekonasz:).

      Usuń
  26. Jestem fanka takich lejących się faktur i moim zdaniem wyglądasz bardzo proporcjonalnie, bo wydaje mi się, że jesteś wysoka. Ja nie czułabym się zbyt dobrze, może dlatego, że jestem krasnal ;) i obie takie obszerności byłyby dla mnie zbyt przytłaczające, ale jestem pełna podziwu dla efektu u Ciebie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu z tego, co widziałam na zdjęciach w życiu bym nie powiedziała, że jesteś niewysoka:). I myślę, że spokojnie możesz sobie na taki fason pozwolić:).
      Pozdrawiam!

      Usuń
  27. Świetne zdjęcia, ciekawa całość! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ewo, wyglądasz niezwykle nowocześnie w tym połączeniu ! Piękne słoneczne zdjęcia i promieniejąca Ty, w bardzo udanych "szerokościach" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo! Zdjęć w słońcu nie lubię, te wszystkie cienie i prześwit na zdjęciach mnie irytują, ale "sesja" trwała" ok 40 sekund- tyle mój mąż był skłonny wygospodarować:), także narzekać nie będę:).

      Usuń
  29. świetny outfit. kolorystyka mi się bardzo spodobała, idealnie na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. A jesienne barwy to moje ulubione.

      Usuń
  30. kiedyś nosiłam takie spodnie - czemu je wyrzuciłam? teraz żałuję. Tylko trochę buty mi nie pasują
    www.puffa.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Swietna stylizacja, piekne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. całość prezentuje się świetnie. Ja takich spodni bym nie założyła, bez nich mam za dużo kilogramów, ale na Tobie wyglądają świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, choć myślę, że waga nie jest tu aż tak istotna, bardziej proporcje. Sama jestem o parę (paręnaście?) kg za duża, a taki fason lubię.

      Usuń
  33. Bardzo fajny zestaw :) Ja też uwielbiam łamać reguły obowiązujące w modzie i lubię, gdy inni tez to robią, bo w końcu jak się zawsze mówi, modą trzeba się bawić :) Najważniejsze żebyśmy to my, którzy nosimy ciuchy dobrze się w nich czuli, a wtedy i one będą się dobrze prezentować :)
    Pozdrawiam, http://pallmathesecond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację- to najważniejsze, czuć się dobrze w swojej skórze:).
      Pozdrawiam!

      Usuń
  34. Moim zdaniem proporcje są więc jest O.K. Prostota i elegancja w jednym, super...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak dla mnie super, bardzo podoba mi się ten zestaw :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń