poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Zakopane

Weekend w Zakopcu trwał zdecydowanie za krótko! Tym bardziej, że był to typowy, jedynie sobotnio-niedzielny wypad.
Ale, jak już Wam pisałam, mimo to udało mi się wypocząć. Spędziliśmy ten czas leniwie, spokojnie, rozkoszując się widokiem gór.
Dziś, kiedy piszę do Was, jestem już po kolejnym wyjeździe, tym razem z dzieciakami, więc o błogim lenistwie nie mogło być mowy, ale o tym napiszę Wam kolejnym razem.
Tradycyjnie już odwołuję się do faktu, iż wyjazdowa walizka jest w moim przypadku zawsze oszczędnie spakowana, więc zestaw z poniższych zdjęć stanowi połączenie względnej wygody i elegancji. Czyli obcas jest, ale nie w postaci szpilki, a klocka, sukienka też obecna, ale żadne obcisłości, a przyjemna tunika, nawet i żakiet się załapał, ale lniany i z rękawem 3/4. Czyli optymalny miks zestawu na spacer i tego na uroczystą, rocznicową kolację. 














sukienka- benetton (sh)
buty- stradivarius
torba- h&m
naszyjnik- własność mamy
żakiet- sh (własność mamy)

61 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia! Widoki są cudowne :)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  2. NO to jak bez dzieciaków, to było świętowanie na całego, na luzie! Bardzo dobra stylizacja Ewciu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi, że bardzo tego potrzebowałam:). Buziaki!

      Usuń
  3. Super look a cały krajobraz idealnie to podkreśla!

    OdpowiedzUsuń
  4. set jest świetny!
    jest modnie (i to bardzo nawet! te buty, ta sukienka - wszystko prosto z "topu" :)), jest wygodnie i jest elegancko - taką lubianą przeze mnie i mniej oczywistą elegancją :)

    czekam na "relację" - mam nadzieję, że dzieciaki Ci się na wakacjach nie pochorowały?
    bo tak groźnie to o braku lenistwa zabrzmiało ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe szczęście dzieciaki zdrowe, ale po prostu 7 godzinna podróż z nimi w aucie, nieprzespane noce (zmiana otoczenia) i ogólny ukrop bardzo dały nam się we znaki.

      I dzięki wielkie. Choć buty "już" zeszłosezonowe, a sukienka pewnie jeszcze bardziej zestarzała:).

      Usuń
  5. Nawet w czasie górskiego wypadu prezentujesz się elegancko! Nie to, co ja... Tylko że spędzamy tam czas zupełnie inaczej, ja zwykle gramolę się na jakiś szczyt, a odpoczywam po powrocie ;-)
    Mogę zapytać ile kosztowały buty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym chętnie połaziła po górach, ale mieliśmy właściwie tylko jedno popołudnie, wieczór i poranek dla siebie. Daliśmy więc spokój z jakimikolwiek wypadami i rozkoszowaliśmy się błogim lenistwem i nicniemusieniem:).
      A buty kosztowały 49.90, ale kupione na wyprzedaży w poprzednie wakacje.

      Usuń
  6. Chyba Wam temperatury dopisały, bo nawet żakiet wykorzystany, dzisiaj pewnie byłoby bez niego :)) Urlop w wersji mini bez dzieciaczków też jest dobry ( dla związku i nie tylko), ale wspolne wyjazdy to dopiero wyzwanie. Max czasu dla dzieci, max zmęczenia :))
    Zestaw ładny, brakuje mi tylko zdjęcia bez żakietu, żeby w całości sukienkę pooglądać, bo bardzo ciekawa jest. Ale te widoki za Tobą... ech, ja chcę znowu gdzieś wyjechać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, temperatura była idealna, ciepło, ale bez upału.
      Teraz to mi się z powodu tego ukropu ryczeć chce, nie cierpię takiej aury!
      A sukienkę bez żakietu postaram się w takim razie pokazać w najbliższym czasie.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Ewo fantastycznie wyglądasz. Tak elegancko i z klasą.
    Sukieneczka świetna i bardzo Ci pasuje. Na początku myślałam, że to kombinezon.
    Fajnie zestawiłaś ją z torebką i butami.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      A widzisz a ja u Ciebie miałam odwrotnie- kombinezon wzięłam za sukienkę:).
      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. świetnie wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tam widzę w tle budzącego się rycerza, wcale mnie to nie dziwi, taka laska na horyzoncie nawet Tutenchamona może obudzić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha! Dobre:). To do Egiptu nie jadę:), bo jeszcze mnie jakieś mumie pogonią.
      Dzięki wielkie:).

      Usuń
  10. elegancko, z klasą i bardzo kobieco! genialnie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale fajnie! jak ja bym sobie tam pojechała...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty masz inne wojaże pod ręką, także to Tobie można zazdrościć:). Pozdrawiam!

      Usuń
  12. Elegancka czerń, a sukienka ma ciekawy krój i wzór, więc ma się wrażenie dodatku luzu do tej elegancji. A wszystko to na tle Giewontu i pięknie się razem komponuje - strój niecodzienny, bo okazja szczególna, ale i nie "ą, ę", bo to i góry, i wakacje...podoba mi się! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu tak właśnie miało być, nie zupełnie na luzie, bo w końcu rocznicę uczcić trzeba, ale też bez nadęcia:).
      Buziaki!

      Usuń
  13. Zdjęcia cudne a Ty wyglądałaś pięknie :)
    Ewo, zdradzisz gdzie były robione te zdjęcia i jakie miejsce wybraliście na uroczystą kolację? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu zdjęcia robione właśnie pod Karczmą Szymaszkowa, gdzie też jedliśmy kolację:).
      Hotel też mieliśmy w okolicy Kasprowego.

      Usuń
  14. OO i widzę, że żakiet się załapał :)) , a ja się tutaj rozpływam w tej temperaturze :(.

    Oj widok tych gór w tle jest przepiękny, tylko się nim delektować !! :)

    Elegancko i luzie, modnie i wygodnie :)!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już się od tego upału zupełnie roztopiłam, masakra jakaś!
      Dzięki!

      Usuń
  15. Przepiękny plener do zdjęć :) wygladasz w nim niezwykle pięknie ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz :]

    Zobacz także: usługi księgowe wrocław

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie w górach nigdy nie ma mowy o lenistwie, zawsze chodzimy po górach bardzo dużo :-) no i widze zdjecie na tle Giewontu! Mega fajne buty masz, poza tym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A my, jak pisałam powyżej chcieliśmy właśnie błogiego lenistwa. Choć przy dłuższym wypadzie na pewno zdecydowalibyśmy się na jakąś małą wspinaczkę:).

      Usuń
  18. Bardzo kobieco, czyli akurat, by mąż zakochał się ponownie :) I jak urosły Ci włosy!!!
    Podziwiam, jak umiesz się spakować na wyjazd - ja biorę całe walizy, bo to jak wyglądam zależy od nastroju, który u mnie zmienny jest :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga ja mam nadzieję, ze on po prostu nadal zakochany, a nie znów:).
      A włosy faktycznie rosną mi jak szalone, przecież ledwo co ścięłam 15 cm.
      Co do walizki to mam ciuchy pasujące na różne okazje, bo, mimo ogólnego zaplanowania, co i kiedy założę, to też lubię mieć wybór.

      Usuń
  19. Zazdroszczę wyjazdu :) Stylizacja bardzo kobieca. Czarny może nieco odstraszać w takie upały, ale dla odważnych świat należy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      A co do czerni w upały to masz 100% racji. Jednak ten zestaw był sprzed tygodnia, kiedy to temperatury były bardzo przyjemne:).

      Usuń
  20. Ale kobieco, elegancko i seksownie jednocześnie:) Bardzo lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zakopane zawsze na tak! Świetne buty :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Stylizacja świetna, szczególnie podoba mi się torba. Wyglądasz sexownie, taka niezobowiązująca (ech trudne słowo) elegancja :) Wzór sukienki zdecydowanie na tak, ale fason trochę mniej mi się podoba - dodaje objętości w talii. A odkąd sięgam pamięcią jesteś niezmiennie super laską ;)

    Pozdrawiam ciepło, E.B. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elwira niestety to do figury z czasów, gdy jeszcze dzieliłyśmy szkolne mury, to brakuje mi jakieś 3 rozmiary, czyli gdzieś 15 kg. Ale dzięki wielkie:).
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Oj tam nieważne ile ważymy, a na ile się czujemy. I jak dobrze się czujemy we własnej skórze :)

      Usuń
  23. Bardzo mi się podobają. I widoki, i włosy, i strój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mario.
      Włosy całe szczęście mam w miarę bezproblemowe, wystarczy umyć i właściwie już fryzura gotowa. Oczywiście, jeśli ktoś jest zwolennikiem takiego totalnego luzu na głowie, jaki noszę:).
      Pozdrawiam!

      Usuń
  24. Ten look po raz kolejny utwierdza mnie w przekonaniu, że masz urodę stworzoną do stonowanych barw ! Prezentujesz się zjawiskowo - myślę, że Mężowi serducho biło wyjątkowo szybko w Twoim towarzystwie ! I nie była to sprawa górskiego powietrza ... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda dzięki! Co do barw to różnie to bywa, bo np w czerwieni i kobalcie bardzo się lubię, a w pastelach wyglądam kiepsko.

      Usuń
  25. Wyglądasz pięknie! Cudne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  26. weekendy zawsze trwają za krótko

    Zobacz także: Gniazdka hermetyczne - gdzie je stosować?

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wyglądasz. Ps. Kiedy zamieścisz jakąś stylizację Twojej Mamy? Bardzo dawno już Jej nie było... Czekam z niecierpliowścią. Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio nie miałyśmy z mamą okazji porobić zdjęć. Jak już spotyka się z nami to w momencie i w pełni ją anektują moje dzieciaki. Ale postaram się nadrobić:). Dziękuję bardzo!
      Pozdrawiam:).

      Usuń
  28. Jestem pod wrażeniem! Nawet te "trudne" buty z grubymi paskami nie zaszkodziły tej stylizacji. Pięknie! Nie mogę się napatrzeć :) Mój ulubieniec w tym miesiącu ;)

    OdpowiedzUsuń