środa, 12 sierpnia 2015

tygodniowy przegląd


Dziś kolejny tygodniowy przegląd. Upał uniemożliwia mi logiczne myślenie, więc i sklecenie kilku sensownych zdań wykracza chwilowo poza moje możliwości. Bez zbędnych słów zapraszam na kolejny tygodniowy przegląd. 

Zestaw 1
I jedna z ulubionych- jedwabna bluzka.
ubrania- sh
zegarek- nn (mały sklep w Suchej Beskidzkiej)



Zestaw 2
i znów jedwab, znów z sh
bluzka- jigsaw (sh)
spodnie- mango
buty- f&f



Zestaw 3
Kombinezon w roli głównej
kombinezon- takko
buty- vinted.pl
 żakiet-h&m (hurtownia awanti)



Zestaw 4
lniane spodnie- french connection (sh)
bluzka- takko
rzemyk- buda w Zakopanym



Zestaw 5
i najnowszy zakup- sukienka
sukienka- atmosphere (sh)
buty- nn

46 komentarzy:

  1. Jak dla mnie wygrywa trójka - bo kombinezon i bo marynarka, którą uwielbiam (przegapiłam na Vinted okazję na podobną niestety). No i piątka - bo sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marynarka chyba przeżywa już swój ostatni sezon, coraz bardziej niechlujnie wygląda, ale nadal bardzo ją lubię, szczególnie latem.

      Usuń
  2. 2 jest taka że sama bym wskoczyła <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że widzę Cię w tym zestawie:)? Buziaki!

      Usuń
  3. Łał, sukienka, zdecydowanie wygrywa :) Piękna! I podobają mi się te dwa żakiety, jeden biały, drugi w paski. Zadowolona jesteś z zakupów w awanti? Zamówiłam dwie rzeczy i jedna chociaż markowa jest, hmmm, kiepskiej jakości. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do awanti to bardzo różnie, poza tym od dawna nie zamawiałam. Np ten żakiet to był super zakup, posłużył mi długo, a kosztował grosze.
      Inne rzeczy (około 4) już mnie tak nie zachwyciły.

      Usuń
  4. a ja wybieram 4, piękna ta czwóreczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 4 też lubię- głównie ze względu na dekolt, mój ulubiony, w serek:).

      Usuń
  5. zgadzam się z poprzedniczkami, sukienka przebiła wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wahałam się, czy założyć ją do pracy, ale upały usprawiedliwiają takie wybory:).

      Usuń
  6. Ja uwielbiam Cię w sukienkach ;*
    Wygrywa zestaw nr 5, cudna sukienka
    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne sukienka :) Podoba mi się też zestaw 3 i 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie najbardziej przypadł do gustu 1 i 4. Zarówna biała marynarka, jak i czarna bluzeczka z dekoltem wyglądają bombowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja tej białej marynarki jakoś nie lubię. Ciągle szukam jej zastępstwa, ale nie znajduję żadnej białej w dobrej cenie, więc ciągle, gdy potrzebuję białego wdzianka stawiam na tą. Ale dzięki wielkie.

      Usuń
  9. W tym masakrycznym (jak dla mnie) upale - "biorę" 4 i 5! Ślicznie wyglądasz codziennie :-) PS. Jestem pełna podziwu dla każdego, kto w tych temperaturach potrafi wyglądać rześko :-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu dla mnie upał zaczyna się już przy 25 stopniach, możesz sobie więc wyobrazić jak się czuję, gdy drugi tydzień mamy w Polsce tropiki. MASAKRA!

      Usuń
  10. SUKIENKA!!!! no i kombinezon z pasiastą marynarką <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej :) Dzieki za odwiedzinki ;) Ja w okresieletnim w ogóle nie mam czasu na net. Ograniczam się tylko do fb. Wszystkie zestawy super a z paseczkami najfajniejszy. No i śliczna sukienka. Cudownie wyglądasz i bardzo fajne masz zdjęcia :) ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Majka czekam na Twój blogowy powrót, bo uwielbiam Cię i czytać i oglądać. A póki co śledzę fb i podglądam, co u Ciebie:).

      Usuń
  12. Chyba jestem w mniejszości, ale moi faworyci to 2 oraz 3 :) (ale sukienka też piękna :D )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam w mniejszości, 3 omal nie wybija się na prowadzenie:). Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  13. Fajnie, 3 i 5 najlepszy :) Pozdrawiam :):):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka znów wygrywa! Poza tym nie wyobrażam sobie założyć długich spodni, mimo jedwabiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze dwa zestawy są z jeszcze chłodniejszych dni. W kombinezonie faktycznie się gotowałam, za to lniane spodnie z 4 sprawdziły się idealnie.

      Usuń
  15. wszystkie zestawy są fajne, ale sukienka, to ona dziś mnie przyciągnęła. Jest piękna i to z sh, super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio to sh u mnie króluje:). Dzięki!

      Usuń
  16. Bardzo podoba mi się ta narzutka w paski :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka z ostatniego zdjęcia jest najwspanialsza, wygladasz swietnie ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzisiaj to zachwyciłam się sukienką...buziaki...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  19. Sukienka - boska! Ty w niej cudna :)

    OdpowiedzUsuń