środa, 19 sierpnia 2015

tygodniowy przegląd


Dziś spełnił się mój wizualny koszmar. Wiedziona ciekawością zboczyłam z drogi, by zajrzeć do szumnie brzmiącego przybytku "salon odzieży" i tam zalało mnie morze pastelowego poliestru. Wiecie te wszystkie sukienunie, bolerka, żakieciki i garsonki. Niektóre fasony mocno przestarzałe, inne z tych "modnych modą bazarową". A wszystko w cenach grubo ponad sieciówkowych. I torebki, takie które na targu już dawno przecenione- wszystkie "zarowe" łódki, pastelowe kuferki, w cenach z 3-4 krotną przebitką. 
A wiecie co jest dla mnie w tym wszystkim najdziwniejsze? Sklep ten znajduje się zupełnie na uboczu, by do niego dotrzeć trzeba zjechać z głównej drogi, pieszo to ładny kawałek od wszelkich zabudować, a mimo to sklep ma się w najlepsze, a klientek, choć godzina była nietypowa, naprawdę sporo...

A przed Wami kolejny tygodniowy przegląd.



Zestaw 1
Sukienka, o której już Wam pisałam- jest idealna do pracy, klasyczna, czarna.
sukienka- h&m (sh)
żakiet- h&m (hurtownia awanti)
buty- f&f


Zestaw 2
W bieli, ale z czarnymi akcentami
bluzka- nn (szafa.pl)
spodnie-nn
żakiet- h&m (hurtownia awanti)
buty- nn


Zestaw 3
i kolejna z moich ulubionych wśród ostatnich zdobyczy- spódniczka kopertowa
spódnica- InWear (sh)
bluzka- sh
marynarka- sh
buty- nn


Zestaw 4
bluzka- nn (szafa.pl)
spodnie- nn
torba- bloomingdales (sh)


Zestaw 5
bluzka (100% lnu)- sh
marynarka- sh
spodnie- mango
buty- elilu

39 komentarzy:

  1. moje ulubione są zestawy 1 i 2 :)
    piękny ten żakiecik !

    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukam teraz zamiennika, bo ten sie już mocno wysłużył, a bardzo go lubię.

      Usuń
  2. Moje zestawy to 3 i 5, dzięki spódnicy i spodniom - w ulubionej długości :-)
    Co do tych sklepów odzieżowych, to właśnie mój koszmar, ale na naszym targowisku taki sam przepych. Nie mam tam czego szukać. Nie wyobrażam sobie imprezy w poliestrowej sukience, na poliestrowej podszewce (ale za to bez rękawów).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze rok temu było mi praktycznie obojętne z czego wykonany jest ciuch, teraz zawsze zwracam na to uwagę przy zakupie. Wprawdzie nadal zdarzy mi się kupić coś z poliestru, ale i on nie zawsze jest taki sam.

      Usuń
  3. Wszystkie zestawy na plus. Drugi wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę, wszystkie dziś mnie zachwycają, nie ma jednego faworyta :) No i wiadomo, że zgarniasz u mnie dodatkowe punkty za sh :DDD
    Miłego dnia Ewka:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga w tym roku nawet mnie wakacyjne wyprzedaże specjalnie nie ruszyły, bo i tak wszystko, czego potrzebuję, znajduję w sh:).
      Buziaki!

      Usuń
  5. Rzeczywiście takie sklepy odzieżowe to jakiś fenomen. Wszystko, a przynajmniej większość, brzydkie, przestarzałe, przerysowane i drogie a i tak ludzie tam chodzą.
    Najbardziej podoba mi się zestaw numer 5 :)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie cieszę się, że są jeszcze małe sklepiki, które radzą sobie z wszechobecnymi sieciówkami, ale jakość tam była znacznie poniżej nawet najtańszej sieciówki, a to już przykre.

      Usuń
  6. Super blog! :) Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji jesli Ci sie spodoba poniewaz bardzo mi na tym zależy! ♥ Z góry wielkie dzięki :)
    http://lovelysoophie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Marynarka w pasy to jest to, boska <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Paiasta marynarka - boooomba!! :) ogolem bardzo fajne, eleganckie stylizacje, a na ostatniej super buty :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam wszystkie zdjęcia robić w domu, bo wtedy właśnie widać buty- a do nich mam słabość, ale jakoś częściej mam okazję cyknąć fotkę w pracy.

      Usuń
  9. Ale marynara super! :) Dzisiaj zestaw nr dwa jest moim faworytem! :) Chociaż pięknie wyglądasz w każdym :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm... znam taki jeden sklep - asortyment jak piszesz, tylko że tak ludzi nigdy nie ma:), kiedyś śmiałyśmy się z koleżanką, że to chyba musi być jakaś "pralnia", bo nie możliwe, by się utrzymywali ze sprzedaży :). Ale tu mówisz klientki są :)

    Moi faworyci: 2 i 5 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są, wprawdzie głównie w wieku 50+, ale jednak!

      Usuń
  11. zestaw numer 5 to mój numer 1. obłędny!
    uwielbiam Twoje zestawy z tą pasiastą marynarką ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, najbardziej podoba mi się ostatnia stylizacja :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też ją lubię, bo jest kompletna:).

      Usuń
  13. Ładne te zestawy, drugi i piąty mi się podoba z czego piąty bardziej, super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo to wprawdzie daje perspektywa zdjęcia, ale też lubię to połączenie.

      Usuń
  14. Marynarka w pasy z pierwszych zestawow "robi" swietna robote! Poza tym lubie tez ten ostatni...
    Usciski. Anka

    OdpowiedzUsuń
  15. To chyba jakiś fenomen a może taka niewiedza kobiet? Jednak wiele pań lubi kupować "byle co".
    Mój faworyt to zestaw nr.5...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba właśnie niewiedza, albo przyzwyczajenie.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  16. Ten początek mnie... zasmucił. Znam takie sklepiki. Wiadomo, że prowadząca taki sklep pani ni może zrobić mega wyprzedaży jak w sieciówce bo musi na tym zarabiać i nie może sobie pozwolić na wymianę towaru co sezon, ale dziwi mnie, że znajduje tyle klienteli ;)
    A jeśli chodzi o twoje zestawy to na pewno 1 bo moja ulubiona marynarka, 3 bo świetny krój spodnicy i 5 bo taki... inny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że prawa rynku są nieubłagane, ale jednak chyba w takiej branży trzeba iść z duchem czasu, lub chociaż postawić na klasyki i odpowiednią jakość.

      Usuń
  17. Kopertowa spódnica zdecydowanie przyciąga moją uwagę. jest świetna :-)

    OdpowiedzUsuń