poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Książkowo

Aby tradycji stała się zadość, przedstawiam kolejne 4 przeczytane w ostatnim czasie książki. Tym razem będzie wyjątkowo krótko, bo wśród czterech pozycji jest trylogia, więc opiszę ją jako całość, nie wgłębiając się w szczegóły poszczególnych części.

zdjęcia- lubimyczytać.pl

Dean Koontz TWOJE SERCE NALEŻY DO MNIE
To trzecia książka tego autora, po którą sięgnęłam. Pamiętacie mój zachwyt 1? I wielkie rozczarowanie 2? 
Tym razem moja opinia jest równo po środku. Czyta się świetnie, ale po tym, co już słyszałam o tym autorze znów spodziewałam się więcej. Jednak była też na tyle dobra, że chętnie sięgnę po kolejne pozycje Koontza.

Veronica Roth NIEZGODNA, ZBUNTOWANA, WIERNA
Tym razem, co dla mnie nietypowe, po sięgnięcie po książkę skusił mnie film, powstały na jej podstawie.
Chyba mój poziom emocjonalny zatrzymał się na poziomi liceum, ale uwielbiam tego typu /młodzieżowe i z namiastką dystopii/ książki. Komu podobały się Igrzyska Śmierci, ten i tą serią powinien być zachwycony. Główna bohaterka dojrzewa, jej postać nie jest "płaska" (no może w ostatniej części autorka już mniej skupia się na postaciach, a bardziej na akcji), a i pozostali bohaterowie nie pozostają w tyle.
Polecam!



23 komentarze:

  1. Pierwsza mnie zaciekawiła, jeszcze nie czytałam...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest raczej w stylu Koontza, ale czyta się fajnie:).

      Usuń
  2. nie czytałam żadnej :) ale podziwiam Cię że masz chęc czytania tylu ksiazek :)
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monia, chętnie czytałabym więcej, ale naprawdę ciężko mi wygospodarować na to czas. Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Koniecznie muszę przeczytać tę trylogię:) Uwielbiam takie młodzieżowe książki:)
    Ja tam mogłabym już na zawsze na poziomie liceum być hehe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trylogia mi się bardzo podobała, ale trzeba lubić klimat takich książek:).

      Usuń
  4. Mnie zachwycila ostatnia ksiazka Magdaleny Tulli pt. 'Szum'. Maly format, wielka tresc. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zupełnie nie mój typ literatury . Choc popełniłam ostatnio kryminał Nesbo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam, ale oglądałam już Niezgodną i Zbuntowaną - film wciąga, więc i dobrze po czytadło sięgnąć :). Dzięki za recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto przeczytać, tym bardziej, że trzecia część trylogii filmowo ma być podzielona na dwie części, więc finału doczekamy się dopiero w 2017!

      Usuń
  7. Niezgodną oglądałam ale jeszcze nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogłam się doczekać dalszych losów Tris i Czwartego, więc zamówiłam książki:).

      Usuń
  8. Przeczytałam pierwszą część tej trylogii i bardzo mi się spodobała, ale że na kolejne trzeba było czekać to jakoś się zniechęciłam i w sumie nie przeczytałam kontynuacji, a że moja koleżanka zrobiła ogromny spojler zakończenia to już w ogóle mi się odechciało...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że ja też zdążyłam natknąć się na spoiler i też omal nie zrezygnowałam z przeczytania serii. Ale byłam zbyt ciekawa całości zakończenia:).

      Usuń
  9. Ewa totalnie na wariackich papierac, ale jak dasz rade to wpadaj 10 czerca ,centrum KAtowci , godz 15.oo kawiarnia na Wawelskiej

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezgodną i Zbuntowana oglądałam. Pierwsza część bardzo mi się podobała, druga była dla mnie raczej średnia, nie wiedziałam, że jest trzecia. Sądzę, że tego rodzaju historie duzo lepiej się czyta niż ogląda więc jeśli tylko trafię gdzieś na te tytuły na pewno skorzystam.
    A Grom Koontza czytałaś? Dla mnie to ksiażka wszechczasów (obok Ani z Zielonego Wzgórza i Małej księżniczki:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie dwójka nie zachwyciła, ale bardzo byłam ciekawa dalszych przygód bohaterów, więc sięgnęłam po książkę.
      Gromu nie czytałam- na pewno nadrobię, teraz czytam "co wie noc"i powiem szczerze, aż strach ją czytać wieczorami:).

      Usuń