niedziela, 26 lipca 2015

tygodniowy przegląd

Tym razem połączenie elegancji z totalnym luzem

Poniedziałek
i jeans w roli głownej (i porozrzucane zabawki przy okazji)
spodnie- acne (sh)
katana- sh
bluzka -kik
buty- birkenstock (tkmaxx)

Wtorek
i pamiętacie, jak w poprzednim przeglądzie pisałam, że pasiak musi być? Tym razem w wersji soute
bluzka- sh
spodnie-zara

Środa 
i w końcu dawka elegancji
sukienka- h&m (sh)
buty- f&f 

Czwartek
i chyba najlepszy jakościowo zestaw. Wełniane spodnie, jedwabny top i bawełniana koszula. A wszystko oczywiśćie z sh.


Piątek
Jest coś w tym zestawie, że bardzo go lubię. Pewien luz, taka celowa niedbałość.
koszula- sh
spodnie- acne (sh)
marynarka- mango (sh)

20 komentarzy:

  1. No proszę, jest sukienka, super...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie sukienka !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobasz mi się w nieformalnej wersji pitkowej i najlepszej gatunkowo czwartkowej :)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piątkowy to i mój ulubiony, zresztą czwartek razem z środą zaraz po:). Dzięki!

      Usuń
  4. Środa najlepsza, uwielbiam Cię w sukienkach ;*
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta jest świetna, bo idealna do pracy:). Dziękuję Marysiu.

      Usuń
  5. Jak widać każdy ma iny typ :))) ---> dla mnie rządzi PIĄTEK, a zaraz za nim luźny PONIEDZIAŁEK <3
    Piątek to moja bajka ze względu na koszulę i nonszalancję; poniedziałek ze względu na zabawki (żartuję!!! :DD) - bo szary jeans to ostatnio biały kruk :) + sandały!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :), piątek jak najbardziej jest w pełni "mój", poniedziałek trochę przypadkowy, ale nie powiem, bym źle się w nim czuła:).

      Usuń
  6. fajne zestawy:) podoba mi się elegancka środa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. super!!!! Sroda wymiata

    z pozdrowieniami,
    Ola
    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba muszę częściej nosić sukienki:). Dzięki Olu.

      Usuń
  8. poniedziałek czwartek piątek to moje typy, ale tylko dlatego, że wpisują się w mój gust, co nie zmienia faktu, że w kiecce wyglądasz bardzo kobieco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej się czuję w spodniach, ale jak widać i sukienką nie pogardzę:). Dzięki!

      Usuń
  9. Podoba mi się czarna sukienka <3 pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. Piątek najbardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zestawy jak zwykle najbardziej podobasz mi się w sukience :)

    OdpowiedzUsuń