niedziela, 19 lipca 2015

tygodniowy przegląd

Kolejny tygodniowy przegląd (a mam jeszcze dwa w zanadrzu:)). Tym razem bardzo poprawne, codzienne zestawy. I w końcu pojawia się sukienka!
Nie przedłużając, zapraszam na przejrzenie poszczególnych strojów.


Poniedziałek
chyba nie ma w moich przeglądach choć jednego zestawu bez pasiaka. Także i tym razem paski nie zawodzą.
bluzka- mohito
spodnie- mango
buty- targ
marynarka- mango (sh)

Wtorek
i wyciągnięta praktycznie z podziemi bluzka z czasów licealnych. Mam takie pudło z "pamiątkowymi" ciuchami i od czasu do czasu robię ich przegląd. Tym razem owe poszukiwania skończyły się wyciągnięciem paru perełek.
bluzka- nn
spodnie- mango
marynarka - stadivarius

Środa 
i zdjęcie krzyczące: skasuj mnie!
Wybaczcie jakość, ręka drżąca:)
top- sh
spodnie-nn
koszula- chińczyk

Czwartek
i nuda w pełni. Ale lubię tak. Czerń+jeans.
bluzka- ny
marynarka- mango (sh)
spodnie- acne (sh)

Piątek 
i nowe nabytki, czyli łowy w sh i tesco
sukienka- benetton (sh)
buty- f&f

53 komentarze:

  1. Mało odkrywcze, ale i tak fajne. Bluzka z dna szafy i buty z ostatniego zdjęcia najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie aspiruję do bycia odkrywczą w sferze mody. Ale zdaję sobie sprawę, że ten tydzień był już zupełnie zwyczajny:).
      A na tego typu buty czaiłam się już parę miesięcy i jak zobaczyłam je w tesco i to jeszcze za 30% wyjściowej ceny to musiałam je mieć!

      Usuń
  2. zdecydowanie trzeci najfajniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie najbardziej letni zestaw, inne trochę trącą jesienią:).

      Usuń
  3. Poniedziałek i czwartek najlepsze:)Pozdrowionka Piękna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli klasyka i prostota:). Lubię:).

      Usuń
  4. Trzeci zestaw wpadł mi w oko przez koszulę od chińczyka ;) i drugi z bluzką wpasowaną w brąz marynarki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta koszula ma coś w sobie- ma formalny krój i kolorystykę, za to wzór odbiega od dress codu, chyba za to ją lubię.

      Usuń
  5. Mnie też wpadł w oko 3 zestaw. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo, bardzo, BARDZO lubię pasiaki, więc nie może być inaczej - skradłaś moje serce! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tygodniowy przegląd bez pasiaka nie ma racji bytu:). Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Poniedziałek, wtorek i piątek :)))))))))))) !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Żółwik, też mam takie pudło z odzieżowymi starociami (a w zasadzie nawet cały pojemnik na pościel pod kanapą :D) i co sezon znajduję tam jakieś fajne perełki :) Pasiak jest idealny na lato, fajnie nawiązuje do marynarskiego stylu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIby do tego pudła wrzucam tylko rzeczy, które darzę sentymentem, a i tak już się mocno przepełniło:).

      Usuń
  9. Jak na środek lata , to rzeczywiście jesienne propozycje . Ja z kolei koszule w czachy zdecydowanie bym wyrzuciła ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pagoda, takie propozycje:).
      A koszulę akurat lubię bardzo:).

      Usuń
  10. Codzień inaczej ale za każdym razem z klasą ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Codzień inaczej ale za każdym razem z klasą ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Codzień inaczej ale za każdym razem z klasą ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatni, petarda!! ;) super wygladasz we wszyskich!

    OdpowiedzUsuń
  14. 1 i 3 to faworyci/ moim zdaniem/...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  15. kochana - wiem, że się powtarzam, ale uwielbiam Twoje tygodniowe przeglądy
    dla mnie wygrywa środa - śliczna narzutka
    oraz piątek - więcej sukienek proszę, bo wyglądasz w nich super :))

    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu bardzo się cieszę, że przeglądy Ci się podobają, sama też je lubię, bo dają mi obraz mojego stylu, a przy okazji pokazuję się Wam w moich codziennych zestawach.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  16. Sukienka z sandałami najlepsza! Ile kosztowały? Ja się czaje na te skrzyżowane, ale ostatnio były jeszcze drogie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 33zł:), bo to nie skóra. Wzięłam jeszcze jedne, też w tym stylu, ale bardziej powycinane po bokach.
      A te na krzyż chyba nadal były dość drogie, jeżeli piszemy o tych samych (były czarne i rude).

      Usuń
  17. U mnie wygrywa piątek, ale Ty wiesz, że ja mam słabość do sukienek:-). Obłędne buty, jestem nimi zachwycona. Oprócz czarnych, chętnie przygarnęłabym takie w odcieniu cielistym:-). Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieliste też widziałabym chętnie w swojej szafie, albo w rudościach:).
      Dzięki! Buziaki:).

      Usuń
  18. Pierwszy, trzeci i ostatni :) Sukienka to jest ubranie, które powinnaś nosić cześciej :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas sobie obiecuję, że będę częściej nosić kiecki, ale jakoś mi z nimi nie po drodze.

      Usuń
  19. Pasiak poza konkurencją, bo ma zawsze wygraną obligatoryjnie :-) Ciekawe buty - fajnie z tą sukienką (tak "nowocześnie"), myślę że będą też nieźle wyglądały ze spodniami - dobry zakup :-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D w końcu paski to paski i koniec dyskusji:).
      Ze spodniami też już je miałam:).
      Dzięki wielkie! Buziaki!

      Usuń
  20. Środeczek Ewciu. Zdecydowanie wygrywa środeczek! Ktoś tam wyżej pisał, że nic odkrywczego. Ale często urok tkwi w prostocie. Nie trzeba "krzyczeć" kolorami i wzorami, żeby wyglądać fajnie. Mnie tam się podoba. O! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko dzięki!
      Nic odkrywczego- ja tam sobie z tego zdaję sprawę, ale wcale nie mam ochoty tego zmieniać. Ja rozumiem, że gdzieś jest przeświadczenie, że blogerka "modowa" musi wyznaczać trendy i odkrywać cuda na kiju. Ale dla mnie to właśnie fajny wygląd na co dzień to priorytet.
      Buziaki!

      Usuń
  21. Podoba mi się jedynka. Klasyk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, choć i reszcie blisko do klasyki:).

      Usuń
  22. Dla mnie wygrywa sukienka. Zawsze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakoś małosukienkowa jestem:), ale od czasu do czasu lubię.

      Usuń
  23. szkoda tylko, ze zdjecia niewyrazne, bo byloby super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem, też nad tym ubolewam, ale tygodniowy przegląd to właśnie efekt braku czasu i codziennych możliwości sprzętowych. "Normalne" sesje może jakością też nie powalają, ale przynajmniej nie ma tam efektu robienia zdjęć "tosterem". Tygodniowy przegląd od początku był i pewnie nadal będzie cykany telefonem w tzw międzyczasie.

      Usuń
  24. dziekuje za podpowiedz jeszcze raz, dodalam zakladke obserwatorzy :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo udany tydzień, wtorek najciekawszy :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. koszula w czachy od chińczyka jest zarąbista:)

    OdpowiedzUsuń