niedziela, 12 lipca 2015

tygodniowy przegląd

 A się nazbierało! Zaniedbałam ostatnio tygodniowe przeglądy, wydawało mi się, że właściwie nie robiłam sobie fotek codziennych strojów, ale jak zgrałam zdjęcia z telefonu, okazało się, że jednak sporo się tego uzbierało. Także zarzucam Was teraz dziesięcioma zestawami z ostatnich tygodni.


Dzień 1
Paski poziome i pionowe? A właściwie czemu nie? :)
bluzka- sh
żakiet- zara (sh)
jeansy- zara

Dzień 2
bluzka i spodnie- szczyt stylizacyjnego wyrachowania:)
kopertowa bluzka- ebutik
jeansy- reserved

Dzień 3
biel i granat- klasyka
bluzka- szafa.pl
żakiet- zara (sh)
jeansy- zara


Dzień 4
i dalej w tej tonacji
bluzka- mohito
top-cubus
żakiet- zara (sh)
jeansy- targ


Dzień 5
ulubione brązy
bluzka- mohito
kurtka- sh
spodnie- mango


 Dzień 6
nieważne co mam na sobie i tak rolę główną na zdjęciu grają rączki dzieciaków, które wypalcowały lustro:)
top- szafa.pl
koszula- sh
spodnie- nn
buty- vagabond

Dzień 7
Klimaty marynarskie
spodnie- mango
top- sh
marynarka- tbsport

Dzień 8
w szarościach
koszula-sh
spodnie- stradivarius

Dzień 9 
i ma się ochotę, ale to już było (patrz zestaw 1)
bluzka- sh
marynarka- zara (sh)
spodnie- reserved

Dzień 10
koszula- mango
spodnie- targ

Dzień 11
i znów brązy
koszula- ebutik
spodnie- targ
buty- deichamann
torba- nn

Dzień 12
sukienka- ebutik
spodnie- nn
buty- sh

Czy któryś zestaw wpadł Wam w oko?

26 komentarzy:

  1. Sukienka w całkowicie innej odsłonie. Moim zdaniem najwłaściwszej dla niej:).
    Najbardziej wpadł mi w oko zestaw z granatową marynarką w tenis, pasiastą bluzką i dżinsowymi rurkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sądzę- w roli tuniki sprawdza się najlepiej, choć nie wykluczam ponownego założenia jej w roli sukienki.
      Pasiaki uwielbiam, bo to dla mnie taki totalnie bezpieczny "basic".

      Usuń
  2. Ale super ten żakiet w paski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Paski pionowe i poziome jak dla mnie super i zestaw z dziewiątego dnia w brązie :) Ewa przyglądam się i widzę, że bardzo zeszczuplałaś, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu mam szczęscie do luster- wszystkie w moim otoczeniu wyszczuplają, także to niestety tylko efekt optyczny:), ale dziękuję!

      Usuń
  4. Swietnie wygldasz w tych jeansach z 1i 3 zdjecia :) 1 zdecydowanie rzuca sie w oko . Podoba mi sie tez biala koszula , fajnie wygladałaby z tymi jasnobezowymi spodniami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię ten fason spodni- niby dzwony, ale nie nachalne, taka lekko rozszerzana nogawka.
      A białą koszulę z tymi jasnymi spodniami też noszę:).

      Usuń
  5. Hej najbardziej spodobały mi się stylizacje z dnia: 1,2, 5,9,

    Zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogpspot.com u mnie post o festiwalowych stylizacjach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zacytuję Cię Ewo: "Tak jak lubię" :-) Wszystkie "moje" w 100%! A kopertową bluzkę z butiku mam identyczną+jeszcze skusiłam się na ecru :-) Wyglądasz ślicznie i bardzo zgrabnie! Widzę, że czerwona mini sukienka świetnie się sprawdziła jako tunika :-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tę ecru kupiła moja mama:). Bardzo lubię ten fason, szkoda tylko, że jest taka sztuczna- ale przynajmniej szybko schnie:).
      Dzięki Olu!

      Usuń
  7. mój ulubiony zestaw to nr 2 i 9
    - chyba dlatego, że uwielbiam tą bluzkę - sama mam ją w dwóch kolorach'
    ogólnie wszystkie zestaw bardzo udane !
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już jesteśmy tu we trzy, którym ten fason pasuje:).
      Dzięki Marysiu.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Podziwiam za konsekwencję codziennego robienie zdjęć, mnie podoba się najbardziej nr.1,4,6 i 9 /z białą bluzką, bo są dwie dziewiątki/. Ostatni zestaw "na luzie" super, ładnie Ci w tym kolorze...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, mimo wszytko nie są to codzienne fotki, robię je średnio co drugi dzień:).
      A z numeracją wszystko mi się pomyliło, ale dzięki Tobie już zmienione.

      Usuń
  9. Woow,ale różnorodność! Piękne fotki i modelka oczywiście :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. w tej koszuli zawiąanej w pasie wyglądasz bosko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile tylko mogę (czyli nie do pracy) to gdzieś przemycam ten trend:).

      Usuń
  11. Bardzo mi się Twój styl podoba, jest prosty ale niebanalny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo dla mnie znaczą te słowa. Dzięki!

      Usuń
  12. O wow, pasiaki obrodziły :), i bardzo dobrze!

    Zamszowa kurtka z SH jest świetna :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie pasiaki lubię, a latem to bym już tylko w nich chodziła:).

      Usuń
  13. 2, 5, 7 - rewelacja, ale we wszystkich zestawach Ci pięknie. :)

    OdpowiedzUsuń