środa, 1 lipca 2015

ślub

Ślub- cudowna uroczystość, zarówno dla Państwa Młodych, jak i dla rodziny i przyjaciół- nic tak nie cieszy, jak szczęście bliskich ludzi. Także Kochani, jeżeli to czytacie to jeszcze raz wszystkiego dobrego- wiem, że jesteście i będziecie szczęśliwi!

Jeżeli tylko Panna Młoda wyrazi zgodę to jeszcze przy okazji pokażę Wam, jak zjawiskowo wyglądała- pięknie i naturalnie. A póki co moja kreacja na ten wyjątkowy dzień.
Nie jestem mistrzynią w strojeniu się, dlatego za każdym razem, gdy mam ubrać się na specjalną uroczystość, w mojej głowie pojawia się pustka. Ślub i wesele zobowiązują do elegancji, sznytu i blasku. Nie jestem też zwolenniczką zbytniej ekstrawagancji w doborze stroju na tę uroczystość. Bardzo trudno więc było mi znaleźć złoty środek, a przy okazji nie wydawać fortuny na nowe ciuchy.
Postawiłam więc na klasyczną, prostą sukienkę, którą swobodnie wykorzystam również przy okazji innych wyjść, a nawet do pracy. 
Jednak sama sukienka wyglądała trochę zbyt biurowo, tym bardziej w połączeniu z klasycznymi czółenkami. Podratowała mnie w tej sytuacji Paulina, pożyczając ten przepięknie zdobiony naszyjnik.
I kreacja byłaby właściwie gotowa i dla mnie kompletna. Niestety okazało się, że pogoda zamiast upalnej, była wietrzna i deszczowa. W ostatniej chwili więc ratowałam się pożyczonym na prędce wdziankiem. I niestety, bolerko to, czy tam żakiecik, spowodował, że całość zrobiła się strasznie pańciowata i trochę biurowa. Ale uwierzcie mi ze względu na aurę nie miałam innego wyjścia, a i tak zmarzłam (ślub na plaży) konkretnie.
Zdjęcia robione w deszczu, więc włosy mokre i makijaż lekko spływający. Ale i tak był to piękny dzień! Bo nie ważne gdzie, ale ważne z kim! :)














sukienka- reserved
torebka- nn
buty- zign
narzutka- własność Sis
naszyjnik- własność Pauli

49 komentarzy:

  1. Piękna sukienka i moim zdaniem ten żakiet wygląda bardzo dobrze :) Pięknie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:), a żakiet sam w sobie nie jest zły, ale nie miałam go w planach i przez to nie czułam się w nim komfortowo.

      Usuń
  2. Gdyby nie Twoja uroda to faktycznie wyglądałabyś trochę ciotkowato. Ale ten kolor sukienki bardzo Ci pasuje, a uśmiech sprawia, że jest olśniewająco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, w sumie to dobrze usłyszeć "ładnie wyglądasz", bo "ładna sukienka" może być sama w sobie, a niekoniecznie ładna na nas.

      Usuń
  3. Pięknie wyglądałaś! Elegancko i szykownie :) Naszyjnik to prawdziwe cudo! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dzięki! Naszyjnik sprawił, że zrobiło się strojnie.

      Usuń
  4. Przepieknie z klasą. Piękna czerwień !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewciu, przepięknie się prezentowałaś, narzutka wcale nie jest pańciowata :) Tak myślałam, że wybierzesz ten lub perełki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulinko dzięki! Bardzo sobie cenię Twoje zdane, także wiesz:). A za naszyjniki jeszcze raz dziękuję.

      Usuń
  6. Bardzo fajnie wyglądasz, mega kobieco :) Założę się, że wyglądałaś najlepiej ze wszystkich gości :p
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. A kobiety na tym ślubie prezentowały się naprawdę pięknie.

      Usuń
  7. Wyglądałaś zjawiskowo :) Piękny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, wyglądałaś pięknie i nie pańciowato:-). Bardzo pasuje CI taki odcień czerwieni, a całość fajnie urozmaicił naszyjnik i kopertówka. Jest kobieco, z klasą, elegancko i ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W czerwieni ogólnie czuję się wyjątkowo dobrze:). Dziękuję za miłe słowa.

      Usuń
  9. Założę się, że byłaś najlepiej ubraną kobietką ze wszystkich zaproszonych pań ! Przepięknie wyglądałaś, a sceneria miejsca mega romanyczna ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panie ogólnie prezentowały się super. Nie było falban, misternych loczków, koków itp:).
      Dzięki!

      Usuń
    2. No i Panna Młoda, która olśniła wszystkich!

      Usuń
  10. Ślub na plaży - nigdy na takim nie byłam, zazdroszę wrażeń, nawet tych deszczowych :) Nie jest pańciowato ani biurowo, jest po prostu elegancko :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby tylko dopisała pogoda, to wrażenia byłyby nieziemskie. Ale i tak było super, nieszablonowo.

      Usuń
  11. ślub na plaży... eh... moje marzenie
    zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klimat bardzo pozytywny. Jak pisałam piękne pogoda stanowiłaby taką kropkę nad "i", ale i tak było wyjątkowo.

      Usuń
  12. Nigdy nie byłam fanką żakietów, więc nie może mi się podobać i zdjęłabym Ci go :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz ja też bym go zdjęła, choć akurat fanką żakietów wszelkiej maści jestem.

      Usuń
  13. wyglądałaś bardzo ładnie, prosto, bez przesady i z klasą, a naszyjnik sprawił, że całość stała się faktycznie bardziej wyrazista i ciekawsza !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, z naszyjnikiem to prawda, także cieszę się, że Paula mi pożyczyła takie cudo.

      Usuń
  14. Jakie znowu "biurowo" i jakie "pańciowato" - jak kopa zasadzę, to będzie źle, Ewa!
    Wyglądasz bardzo fajnie, bo biel z czerwienią łączona, to nie jest standardowe "weselne" połączenie.
    I przede wszystkim - nie wyglądasz tandetnie!

    A sama wiesz, jak łatwo o tandetę w kwestii stroju na taką okazję - na paru weselach pewnie byłaś ;) i swoje widziałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tej tandety obawiałam się najbardziej. Strasznie mi się podoba lekka awangarda na wesele jak u soie, ale nie czułabym się swobodnie w takim stroju, tym bardziej w czerni jako świadek. A wszystkie weselne sukienunie powodują z kolei u mnie totalną awersję. A bałam się, że tej już jednak trochę do nich blisko.

      Usuń
  15. P.S. podaj mi na priv na fejsie numer konta - jutro dostaję wypłatę :D opłacę "ponczo" :D

    OdpowiedzUsuń
  16. No kochana, elegancja i klasa sama w sobie :) Fuksjowa sukienka faktycznie uniwersalna, do wykorzystania nie tylko na śluby :)) ale podoba mi się połączenie z bielą. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zdążyłam ją wykorzystać służbowo:), także zakup chyba trafiony:).
      Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  17. Znów piękna Ewa, ta czerwień jest idealnym tłem dla Twojej urody! Jest ślicznie i gustownie - żadne tam "pańciowato" - nieudziwniona fryzura, piękny makijaż i elegancki naszyjnik - stylowo i nowocześnie (jak dla mnie). Ślub na plaży - zazdroszczę! Jedyny problem, jaki bym miała, to buty na obcasie w tym piasku... ;-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Olu. Najbardziej właśnie na ślubach nie lubię tych usztywnionych fryzur, brokatowych makijaży itd. Ale całe szczęście coraz mniej takich zjawisk się obserwuje.
      PS. Obcasy i piasek- tak to nie było dobre połączenie.

      Usuń
  18. Mam ślub w sierpniu więc temat mnie interesuje, też postawię na prostotę, świetnie wyglądasz...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu bardzo jestem ciekawa Twojej kreacji, więc mam nadzieję, że pochwalisz się na blogu. Pozdrawiam!

      Usuń
  19. Pięknie wyglądałaś, te kolor wspaniale podkreśla Twoją urodę! :) A ślub na plaży bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak dla mnie to najlepszy look Gościa ślubnego jaki ostatnio oglądałam. Nie wygląda, że masz pustkę w głowie, bo absolutnie ZAWSZE na wielkie uroczystości ubierasz się IDEALNIE!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga dzięki! Jednak taki strój na wielkie wyjścia zawsze sprawia mi problem, wolę moje "mundurki".

      Usuń
  21. od wczoraj zacywcam się twojąa urodą, sukienką, butami, naszyjniekiem ,nawet wdziankiem mimo ,że takic patrotycznych kolorystycznie zestawów nie lubię
    idealna czerwona sukienka , odcień idealny dla ciebie

    taaaa w ostatnim poście mogłaś sobie pisać,że to koniec z tym luzem, jak taki zestaw miałaś w zanadrzu....

    przepięknaś i przepięknie wygladasz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dzięki wielkie! Też wolałabym ten nieszczęsny żakiet np w beżu, ale z przymierzanych i tak to była najlepsza opcja.
      A czerwień lubię i w obliczu tylu miłych słów chyba słusznie:).

      Usuń
  22. Uważam, że bardzo dobrze i stosownie się ubrałaś. I ładnie. Sukienka tak twarzowa i zgrabna, że mniam, jesteś ciachem;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz stosownie to słowo, które jednak powinno nami kierować przy okazji takich uroczystości, także dziękuję bardzo:).

      Usuń
  23. Dobra propozycja. Sierpień miesiącem wesela w mojej rodzinie, więc może skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. to musiał być piekny ślub :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładnie :) i kolorki ci pasują. Żakiet nie jest zły, poza tym trudno iść bez żakietu, gdy jest chłodno. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń