środa, 22 lipca 2015

krata

Czy czarno-białe zestawy muszą być nudne? Niekoniecznie. Zresztą dla mnie to klasyka, która prawie nigdy nudna nie jest. Ale jeśli ktoś dopatruje się w tym nieśmiertelnym połączeniu szablonowości i zwyczajności to radzę postawić na wzory.
Odkąd kupiłam tę bluzkę w sh, stała się jedną z moich ulubionych. Ożywi każdy prosty zestaw. Głównie ze względu na deseń, ale również ledwo widoczną, ale jednak obecną, neonową lamówkę przy dekolcie. Tego dnia celowo postawiałam na marynarkę, której podszewka w delikatny sposób koresponduje z bluzką. Tu kratka, tu paski i myślę, że efekt jest dość ciekawy i nienachalny.
Czarne spodnie- niby nic zwyczajnego, ale to kolejny genialny łup z ciucholandu. W 100% wełniane, marki sisley. Za nowe zapłaciłabym fortunę, a kupiłam je za 1 zł. I choć niektórych wełna latem może odstraszać, to uwierzcie mi, że taka cieniutka przędza jest idealna nawet na upały. Torbę znacie z poprzedniego posta. 
A te płaskie cichobiegi są przeze mnie pieszczotliwie zwane "chaplinami", kolorystyka i lakierki nieodłącznie kojarzą mi się z tą gwiazdą niemego kina:).




















zdjęcia- Paula

koszula- sh
marynarka- h&m (sh)
spodnie- sisley (sh)
buty- bon prox
torba- h&m

48 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz :) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czapliny to mój ulubiony fragment tego stroju! U mnie też za chwilę black&white w wersji wakacyjnej, właśnie ze wzorem, tyle że na spodniach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dwie pary butów w podobnym stylu i bardzo je lubię:).

      Usuń
  3. Uwielbiam ten look, wszystko mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne zdjęcia...a i Modelka wdzięczna :)

      Usuń
  4. Świetny zestaw, a B&W ma swoją nieśmiertelną urodę i tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Biel i czerń nigdy nie jest dla mnie nudna :) Ale Tobie faktycznie udało się ożywić ten zestaw koszulą w kratę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko super pięknie idealnie
    koszula jest świetna - super zdobycze lumpeksowe !

    Pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Marysiu, mam ostatnio szczęście do lumpeksów.

      Usuń
  7. Zgadzam się - biel i czerń jest nieśmiertelna. I rzeczywiście te neonowe "paseczki" dodają jakiegoś innego charakteru.

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki detal, a robi różnicę. Dzięki!

      Usuń
  8. No pewnie, że nie muszą być nudne!!! :-) lubię czytać Twoje opisy stylizacji. I gratuluję łupu za 1 zł! Normalnie zapłaciłabyś naprawdę fortunę, jak sama napisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie ostatnio perełki wynajduję. Dzięki wielkie.

      Usuń
  9. jakie te portretowe zdjęcia są super, Ewo!
    chyba najładniejsze, jakie u Ciebie wśród portretówek widziałam!

    a spodnie pierwsza klasa - bardzo fajny, uniwersalny model.
    i jak fajnie leżą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Mar! Zdjęcia to zasługa Pauliny:).

      Usuń
    2. zawsze twierdziłam, że z tej naszej Pauli zdolna bestia jest ;)
      ale bez pięknej modelki zdjęcia by tak urocze nie wyszły ;)

      Usuń
  10. Bardzo fajny elegancki zestaw ! Super wyglądasz :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że dostrzegłaś w nim nutkę elegancji, bo, mimo płaskich butów, też uważam, że nie jest to typowo luzacki look.

      Usuń
  11. Genialnie wyglądasz, bluzka fantastycznie się prezentuje z tymi spodniami, masz farta i celne oko;) Promiennie dzisiaj wyglądasz, a to black and white, klasa! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Z tą bluzką jest czasem mały problem- źle skomponowana wygląda jak góra od piżamy.

      Usuń
  12. gdybym ja upolowała tę bluzkę, chyba też byłaby moją ulubioną ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewa wyglądasz pięknie, kwitnąco, kobieco. Zestaw bardzo mi się podoba, szczególnie koszula - nie można przejść obok niej obojętnie.

    Trafiłam na tego bloga przez zupełny przypadek, a tu Ty... Cieszę się bardzo. Będę tu zaglądać.

    Pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

    Twoja koleżanka z ławki z podstawówki - Elwira :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elwira nawet nie wiesz, jak się cieszę z Twoich odwiedzin. Musimy się jakoś spotkać na żywo!
      I dziękuję za tyle miłych słów.
      Pozdrawiam gorąco! :)

      Usuń
    2. Zdecydowanie musimy :) Swoją drogą jak to zleciało...
      Jeśli uda mi się zawitać do Częstochowy, to dam Ci znać.

      Pozdrawiam :*

      Usuń
  14. Ah, ja tę bluzkę chętnie bym Ci podkradła! I spodnie mają super krój, i buty moje ulubione, i torba, i black&white jest nieśmiertelnie idealny...i znów się zachwycam...i znów nie ma w tym zachwycie ani grama przesady (jak ostatnio próbowałaś sugerować) :-) Naprawdę - pod przysięgą! - kolejny raz baaardzo mi się WSZYSTKO podoba :-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu dziękuję Ci bardzo:). Jesteś moją ubraniową bratnią duszą:).

      Usuń
  15. Myślę, że to fajne zestawienie. Sama ma podobną bluzkę tylko krótki rękaw i buty prawie identyczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z pewnością czarno-białe zestawy nie muszą być nudne! Twój właśnie to pokazuje. Koszula świetnie ożywia całość, bo ma fajny, dość nietypowy print, taka krata, ale inna niż zawsze :) W sumie całość bardzo mi się podoba, choć buty zmieniłabym na inne, bo te są według mnie straszne (przepraszam, ale kompletnie mi sie nie podobają :) ).

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa. CO do butów to w sumie rozumkiem, bo są dość kontrowersyjne:).
      Pozdrawiam!

      Usuń
  17. Czarno-białe zestawy nudne? To bluźnierstwo ;) Moim zdaniem monochromatyczność jest zawsze dobrym rozwiązaniem, bo cóż jest lepszego od klasyki?
    Piękny outfit, jestem fanką tych lakierowanych butów.

    come-carpe-diem-baby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:). A te buty, wnioskując z komentarzy można kochać albo nienawidzić:).

      Usuń
  18. Świetna jest ta koszula :) to prawda, ceny koszul w sieciówkach czy innych sklepach są czasami olbrzymie, dlatego zwykle czekam na przeceny jesli jakąś chcę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dziś była w galerii i po ostatnich zakupach w sh to nawet wyprzedaże odstraszają mnie ceną:).

      Usuń
  19. Bardzo ładnie Ewo, koszula z sh - obłędna, trzeba umieć szukać to się znajdzie.
    Świetna całość. Brawa dla Pauli za świetne zdjęcia...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ostatnio się od sh uzależniłam, przynajmniej raz w tygodniu muszę "zaliczyć" ciucholand.

      Usuń
  20. Odpowiedzi
    1. Na zdjęciach i po photoshopie:). Buziaki!

      Usuń
  21. Świetne łupy! Nabrałam ochoty na wycieczkę do sh ;) Bardzo podoba mi się też torebka, ale nie mogę już kolejnej kupić, o nie ;)

    OdpowiedzUsuń