środa, 24 czerwca 2015

WYPRZEDAŻ

Dziewczyny powoli przymierzam się do odgruzowania szafy, ale aby tego dokonać najpierw zabrałam się za rzeczy, które już wcześniej znalazły się na stercie ubrań przeznaczonych do wydania. Niedługo więc kolejna porcja zawartości mojej szafy, ale teraz małe preludium. Najwięcej tu rzeczy w rozmiarze 40, ale są i S i XS i M i XL i XXL. Są i rzeczy nowe (z metką) i używane.
Polecam przejrzeć, tym bardziej, że mamy tu perełki takich firm jak ACNE, TU czy ZARA.
Opis przedmiotu znajduje się na zdjęciu, wymiary dotyczą na ogół szerokości pod pachami (przy dwóch pomiarach np przy spodniach pas i biodra) oraz długości w linii pleców (tam gdzie jest spory dekolt to od linii ramion).
Do ceny przedmiotu należy doliczyć koszt wysyłki, który wynosi w zależności od wagi przedmiotu do 8 do 11 zł.
Można negocjować, podana cena jest orientacyjna:). Przy większych zakupach zniżki.
Na Wasze życzenie chętnie dodam dodatkowe zdjęcia lub poszukam w czeluściach bloga moich zdjęć w danej rzeczy.
Obowiązuje zasada, kto pierwszy, ten lepszy. A chęć zakupu można deklarować w komentarzu lub mailowo: viosna@poczta.fm



































18 komentarzy:

  1. A stan poncza? Da radę? Żyje ;P?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daje radę:), nie ma dziur, przetarć, przebarwień. Ale nie jest to nówka-sztuka. I to swetrowa chusta jest:). Taaaaaka duuuuża.

      Usuń
  2. wszystko co spojrzałam ,że fajne to za duże jest :)
    no może poza spodniami ACNe tylko że jeansy to wolę mierzyć.... ale fajne są i kolor i fason jeszcze pomyśle chwile
    mam wrażenie że sprzedajesz wiecej niz ja wogóle mam w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu te czarne mają lekkie ślady użytku, ale jeansy są zupełnie jak nowe. I są super- są wyższe niż typowe biodrówki, co ja akurat bardzo lubię.
      A ubrań mam naprawdę dużo, w szafie właściwej już mi miejsca brak, dlatego konieczne jest przeorganizowanie przestrzeni:).

      Usuń
  3. Świetny blog ! Zapraszamy na zakupy: http://fashionbutiquepl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Rezerwuję malinową kopertówkę, jak jeszcze nikt sie nie skusił :)
    Mogłabyś mi podać jeszcze jej dokładne wymiary???wymiary?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda wpisałam rezerwację, a wymiary to 34x27cm.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. To super :) Czy ona jest zamszowa???
      Szukałam właśnie takiej większej kopertówki, a ta jest bardzo fajna i ma ciekawy kolor.
      Nr konta podasz mi na maila????

      Usuń
    4. Jest z imitacji zamszu, ale to materiał. I zaraz skontaktuję się z Tobą mailowo:).

      Usuń
  5. Proszę o nastepujaca rerwacje kurtka pianka, lososiowy zakiet i czrny zakiet. A czy mogę prosić wymiary?W szczególności szerokość w biuście, biodrach i dlugosc rękawa? pozdrawiam. Renatka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renatko w międzyczasie znalazła się chętna na piankową kurtkę. Oczekuję na przelew, więc jakby co to dam znać.
      Łososiowy żakiet i czarna marynarka są jeszcze wolne, więc rezerwuję, ale na łososia mam też drugą chętną. Co do wymiarów to szerokość pod pachami (w obu przypadkach dość trudno mierzalna, więc mierzona na plecach) i długość są podane przy zdjęciach. Rękawy zmierzę i podam później.

      Usuń
    2. Podaję brakujące wymiary. Marynarka czarna, szerokość w biodrach ok 52 cm, długość rękawa przy odwiniętym mankiecie 46 wew, 62zew.
      Łososiowej marynarki w biodrach nie ma jak zmierzyć, a rękawy przy odwiniętym mankiecie46 wew, 63 zewn.

      Usuń
  6. ok to ja czekam na rękawy i biore jak będą dobre:) szkoda kurteczki:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dodawałam komentarz:), powyżej w komentarzu są brakujące wymiary:).

      Usuń
  7. Kilka rzeczy wpadlo mi w oko, niestety rozmiar zdecydowanie nie moj ;<

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzieki, w takim razie wezne obie, ponegocjuje tylko cene (trochę obawiam się, ze ta czaena będzie za luzna ale to chyba nie jest taki dopasowany model?). Napisz mi proszę na maila cene z wysyka i dane do przelewu. mail: takarenia@wp.pl. Renatka

    OdpowiedzUsuń