wtorek, 16 czerwca 2015

sukienka w stylu boho

Kolejny wyjazdowy zestaw. Tym razem jedna z moich ulubionych letnich sukienek. Czarna, ale z mnóstwem kolorowych wzorków, które dają nam pełną dowolność doboru dodatków. Tym razem z tej dowolności nie skorzystałam, bo, jak wspominałam, torba wyjazdowa była mocno uszczuplona. Są więc czarne buty i torebka. Ale świetnie będą się prezentować dodatki w kolorze kobaltu, pomarańczowym, żółtym i beżowym. 
Frędzle na torbie i wzór oraz zwiewność sukienki sprawiły, że całość nabrała trochę klimatu boho. Wielki powrót mody na lata 70 mnie osobiście bardzo cieszy, bo zawsze uwielbiałam takie klimaty. Równocześnie boję się przesytu, że oglądając wszędzie stylizacje w klimacie hippie, w końcu nastąpi zmęczenie materiału...
Ale nie ma co się martwić na zapas:).
Takie ciuchy, jak ta sukienka,su idealne są na upały, kiedy to za nic nie chcemy zakładać na siebie kolejnej warstwy. Wtedy to ten jeden ciuch musi "robić" całą stylizację. I ta sukienka taka właśnie jest- wyjątkowo lekka, przewiewna, ale do tego na tyle klimatyczna, że nie potrzebuje już towarzystwa.








sukienka- new look
buty-nn
torba- auchan
okulary - vision express

58 komentarzy:

  1. dawaj tę kieckę - ale to już, w podskokach ;P;P;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mar dać mogę, ale to rozmiar 44, to dwa takie Marczaki potrzebne, by ją nosić:).

      Usuń
    2. Chyba jakieś małe 44,albo metki sie szwaczkom pokitrały, bo za chiny nie uwierzę, że Ty taki rozmiar nosisz:)
      A sukienka idealna na lato :)pieniądze Ci w niej :)

      Usuń
    3. też nie uwierzę :o

      za Chiny Ludowe!

      poza tym bez przesady - ponczo jakieś przywdzieję, paskiem powiążę i będzie cacy ;P

      Usuń
    4. Irma - oooo, jakby pieniądze w niej jeszcze były, to tym bardziej ją chcę ;P

      Usuń
    5. Fakt, ta 16(44) nie jest jakoś wybitnie duża, ale też nie jakieś maleństwo, bo normalnie 40/42 noszę.
      Mar- ponczo założysz, sukienkę zakryjesz- ej no! :)

      Usuń
    6. będzie dobrze, mówię Ci ;P

      Usuń
    7. Mar, tak to jest jak komórka myśli za mnie:) Pięknie, rzecz jasna miało być:) ale kaska też by mogła nie ma to tamto hehe

      Usuń
  2. Fajna ta sukienka! Lubię taki print! ;) Ładnie Ci w niej :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, też lubię takie etniczo-azteckie motywy:).

      Usuń
  3. kochana - piękna ta sukienka !
    świetnie wyglądasz

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super, dziewczęco, zwiewnie, taka Ewa-dziewczynka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulinko dzięki, choć zwiewność i dziewczęcość to jakoś nie są cechy, które mnie na co dzień najlepiej opisują:).

      Usuń
  5. świetny post!:)
    zapraszam do mnie: http://blousforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś wielką szczęściarą, że możesz nosić takie sukienki. Dla mnie to zarówno już, jak i jeszcze nieosiągalne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, długość przyzwoita, nic nie opina- można nosić:).

      Usuń
  7. Oj tak, tak - klimaty boho -indiańskie to Twoja bajka zdecydowanie (moja też zresztą :)) . Patrzę i zazdroszczę jak mocno włosy ci urosły!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aga:), masz rację i Ciebie i siebie lubię w takim klimacie.

      PS. A włosy wczoraj ścięłam... tak z 12-13 cm, także ten...no długie już tak nie są:).

      Usuń
  8. Gratulujemy bloga prowadzonego z pomysłem ;)
    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK


    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z tym, że sukienka to idealne ubranie na upały :) Twoja jest świetnie i wyglądasz w niej pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu. A sukienka oczywiście kupiona na wyprzedaży:).

      Usuń
  10. OOooo sukienka piękna, Ty, wszystko piękne! Uwielbiam te klimaty więc dziesięć razy TAK! :) buźka

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyglądasz,modnie.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy modnie, ale dobrze się czułam w tym zestawie:). Pozdrawiam!

      Usuń
  12. Prześliczna sukienka, uwielbiam takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale długie włosy :-) bardzo fajne to boho :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu. A jak pisałam powyżej- włosy wczoraj podcięłam, także już nie są takie jak na zdjęciu.

      Usuń
  14. Kiecka kapitalna i nawet dobrze, że miejsca w torbie podróżnej brakło na te dodatki wszelakie, bo przebrana byś była, a tak torebka z frędzlami i sandałki zupełnie wystarczą i styl boho gotowy. Sukienka sama w sobie jest piękna, żeby jej nie zakrywać :) super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie ma tego złego:).
      Cieszę się, że Ci się podoba. Pozdrawiam!

      Usuń
  15. Mnie akurat boho średnio kręci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla osób, które najbardziej cenią proste formy czy kobiece, seksowne stroje boho może być zbyt udziwnione lub za luźne, także rozumiem.
      Ale ja tam lubię:), mimo że to klasyka jest mi najbliższa.

      Usuń
  16. Masz rację za wiele nie trzeba do niej dodawać :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja bym tu dodała lenonki i wysłała wehikułem czasu na Woodstock :) Pasuje Ci ten styl !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie bym się tam wysłała:), uwielbiam te klimaty:).

      Usuń
  18. Fajne to Twoje boho :-) Nie wiem, od czego to zależy, ale mam wrażenie, że (obok uniwersalnej klasyki) to Twój klimat - może przez te indiańskie włosy i urodę? Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu może po prostu widać, co mi w duszy gra. Bo ja właśnie, obok klasyki, taki styl lubię najbardziej:).

      Usuń
  19. Na taką kieckę poluję. Mnie się marzy długa do ziemi, ale z Twoją to ja też bym wiedziała, co zrobić;-) fajna jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O długa to już w ogóle byłby strzał w 10!

      Usuń
  20. Pięknie wyglądasz!:)) A sukienka jest przefajna;) Strasznie mi się takie podobają!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajna sukienka.....bardzo. Klimat boho bardzo do ciebie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja tam zawsze byłam za boho!
    A co to na kostce, tatuażyk?

    OdpowiedzUsuń
  23. Sukienka świetna, super wyglądasz...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  24. O takie wzory bardzo mi się podobają, marzy mi się taka długa sukienka. Ewa ślicznie wyglądasz, lubię ten Twój niewymuszony, łagodny uśmiech.

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo podoba mi się to, że w tym sezonie króluje boho! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna sukienka, taka wakacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna jest ta sukienka! Idealnie dobrana torebka do sukienki w stylu boho :)

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie wyglądasz :). Ja też lubię boho, ale też mi się przejada powoli w tym sezonie.

    OdpowiedzUsuń
  29. ładnemu we wszystkim ładnie! sukieneczka słodziutka, taka dziewczęca i świetna na upały, ale to Ty dodajesz jej blasku! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń