poniedziałek, 1 czerwca 2015

misz-masz z telefonu

Kolejny miesiąc upłynął w tempie błyskawicy. Mam wrażenie, że dosłownie w zeszłym tygodniu wrzucałam poprzedni telefonowy mix, a tu już pora na kolejny. 
Na początek tradycyjnie już nowości w szafie. Skłamałabym, gdybym powiedziała, że to wszystko... Nie zdążyłam zrobić jeszcze zdjęć moich łowów z tego tygodnia, a zaszalałam:)- także pokażę je Wam w następnym miesiącu.

1. Szpilki River Island 2. Jeansy Acne 3. Marynarka Zara 4. Zamszowa kurtka 5. Kopertowa koszula 6. Kraciaste spodnie 7. Koszula z białym kołnierzykiem i mankietami - wszystko sh, 8. Szpilki- targ

Kosmetyczne denko
1. Kolejny słoik mojego ulubionego podkładu, choć teraz chwilowo testuje inne, ale jak ktoś szuka czegoś trwałego, kryjącego to chyba nie ma nic lepszego 2. Pryzma brązująca z Marizy- byłam z niej bardzo zadowolona, szkoda, że dystrybucja taka utrudniona, bo chętnie kupiłabym kolejną 3. Puder z Biedronki, biały, też pewnie kupię go ponownie, bo swoje zadnie spełnia doskonale 4. Siarkowy krem z Barwy, wracam do niego od czasu do czasu, kiedy za dużo eksperymentuję z innymi kremami i moje pory potrzebują ustabilizowania

Tu z kolei kosmetyczne nowości z rossmannowskiej promocji na kolorówkę -49%
1. Podkłady i pudry 2. Tusze, kredki i cienie 3. Szminki i lakiery 4. 5. 6. Odżywki (ta z sh już przetestowana, jestem bardzo pozytywnie zaskoczona jej działaniem)

Nowości z kosmetyków pielęgnacyjnych
1. Rossmannowska promocja -40%, jak widać właściwie sama Ziaja 2. Zamówienie z YR 3. Prezent z okazji Dnia Dziecka
 
Totalny MIX
1. Zwyklaczek 2. Nowości książkowe 3. Yyy kanapeczki 4. Zakupy z pepco (oczywiście %) 5. Minipacynki 6. Z Oluchą 7. Odwiedziny Pauli u mnie 8. Moja mama w młodości

I rodzinnie
1. Z cyklu "gdzie jest Wally?"2. Ten sam skład, ale ujęcie ciut lepsze:) 3. Smyk 4. Z Sis:)

I czym by był Mobilemix bez selfie:)? Także trochę mojej facjaty.

36 komentarzy:

  1. Mama śliczna i bardzo do siebie (obecnej) podobna. Reszta, jak zawsze, też śliczna:)).

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze zdjęcia rodzinne i z bliskimi osobami. Zazdroszczę dobrze zaopatrzonych sh, świetne rzeczy, brązowa kurtka zamszowa jest genialna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W miasteczku, w którym mieszkam od kilku lat sh to prawdziwe skarbnice perełek:).
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Cieszę się, że wreszcie się Nam udało to spotkanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę i liczę na kolejne takie popołudnie.

      Usuń
  4. Kopertowa koszula super, dużo u Ciebie nowości...
    Mama piękna, myślałam, że to Ty...
    Słodkie zdjęcia z dzieciakami...pozdrawiam ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Basiu. Nie da się ukryć, że jestem do Mamy podobna, ale Mama ma subtelniejszą urodę.

      Usuń
  5. Byłam pewna, że to nie Twoja młoda mama, tylko Ty na tym zdjęciu!
    Poszalałaś z zakupami, oj tak. Uważaj na tę odżywkę 8w1, dopiero co rozmawiałam o niej z kosmetyczką i mówi, że niektórym paznokcie rozwarstwia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi poleciła ją inna klientka w rossmannie, powiedziała, że u mniej super się sprawdziła. No nic- zaryzykuję i zobaczymy:).

      Usuń
  6. Widzę, że nie mnie jednej maj upłynął pod znakiem zakupów - głównie kosmetycznych ;-) Wśród Twoich produktów widzę kilka moich ulubieńców ;-) Zdjęcia z mixu śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  7. wow - ile tego
    super fotki
    kopertowa koszula jest śliczna !
    ja w pepco też właśnie dokupiłam jeszcze domki - do pokoju Łucji ":)
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc, jeszcze nie mam pomysłu na te domki. Póki co stoją niewykorzystane.

      Usuń
  8. Super mix :)
    Zaszalałaś z kosmetykami :) Ja też używam podkładu Revlon choć ostatnio ku mej rozpaczy nagle z dnia na dzień przestał mi się ładnie łączyć ze skórą i było widać jakieś grudki. Mam suchą cerę, ale bez przesady. No cóż, dam mu jeszcze szansę na zreflektowanie się, a jak nie to na jakiś czas odstawię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może się zważył? Nie było mu "za ciepło", albo nie postał na słońcu?
      Bo to by tłumaczyło taki efekt.

      Usuń
  9. Twoja facjata i Twoje dzieci to właśnie mój ulubiony element Twojego mixu (no dobra, ciuchy z sh TEŻ!!!)
    Pozdrowienia dla pięknej SIS :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie sobie zdałam sprawę, że to chyba pierwszy raz, kiedy moja siostra pojawia się na blogu:).

      Usuń
  10. Lubię Twoje misz-masze :-) Cudeńka złowiłaś w sh! Piękna Twoja mama, jak i Ty. No i dzieciaków zdjęcia słodkie! To fakt- maj przeleciał błyskawicznie... Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ledwo napisałam tego posta, a tu już tydzień czerwca za nami... Jak zatrzymać ten czas:)?

      Usuń
  11. jestem fanką takich mixów, jest okazja jednocześnie pokazać i podpatrzeć więcej niż zwykle:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je bardzo lubię u innych, właśnie za to, że możemy się wtedy poznać z trochę innej strony:).

      Usuń
  12. Bardzo mi się podobają te 'lifestylowe' mixy. Jest mida, uroda, rodzina i przyjaciele! Pozytywnie, az serducho cieszy:) Zamszowa kurtka super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da się ukryć, że na zdjęciach ogólnie świat jest "bardziej", bardziej radosny, kolorowy, ciekawy i radosny. Ale staram się też, by w realu było ciekawie.

      Usuń
  13. Bardzo fajny mix zdjęciowy. Sporo zakupiłaś, gratuluję udanych łupów z sh. Nie byłabym sobą, gdybym nie zwróciła uwagi na szpilki (1 i 8), rewelacyjne. Ostatnio bardzo za takimi tęsknię, bo ja ostatnio głównie już w balerinkach chodzę. Masz słodkie Dzieci:-). Na koniec mam pytanie dot. tego białego pudru z Biedronki, używasz go w celu rozświetlenia twarzy? Zastanawiam się nad jego zakupem, stąd pytanie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze trochę i znów będziesz śmigać w szpilach:).
      A pudru z biedronki używałam normalnie, on po nałożeniu jest raczej transparentny, dobrze wykańcza makijaż, matuje.

      Usuń
  14. Fajnie byłoby kiedyś wybrać się z Tobą na ciuchowe zakupy, bo masz "dobre oko" i swobodę stylu. Olga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musimy się w takim razie kiedyś razem wybrać:)

      Usuń