niedziela, 7 czerwca 2015

koszula nieformalnie

Koszule kojarzą nam się raczej z strojem eleganckim, od stosownych zestawów do pracy, po uroczystości rodzinne. I nie ukrywam, to właśnie w takiej formie noszę je najczęściej, ale zdarza mi się, jak w dzisiejszym połączeniu, koszulę nosić jako element codziennego stroju. 
Luzu całemu zestawowi nadają przede wszystkim buty, zmiana obuwia na szpilki automatycznie podrasowała by ten ubiór, nadając mu eleganckiego sznytu. A z lordsami jest tak jakoś zupełnie swojsko. Co do samych butów, to pewnie wielu z Was się one nie spodobają. W sklepie też nikomu nie wpadły w oko- tak długo czekały nową właścicielkę, że zdążyły być potrójnie przecenione. Ale w końcu trafiły na mnie, a mi spodobały się od razu, "mój" kolor, prawdziwa, wysokogatunkowa skóra, i jeszcze te urocze chwosty. I wspomniana cena- zamiast prawie 300zł, mniej niż 60.
Koszula to zakup z sh. Nie byłam na nią zdecydowana, ale ściągając ją po przymiarce umorusałam ją szminką. Nie wypadało więc odwiesić ją na wieszak, wylądowała w koszyku:). Plamy się sprały, a ja się cieszę nowym nabytkiem.









koszula- zara (sh)
spodnie- targ
buty- tkmaxx
torba- targ
marynarka- stradivarius
pasek- tally weijl

46 komentarzy:

  1. Koszula wprost boska!!! Najbardziej obecnie na czasie. Nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło:)
    Buty w porządku, pewnie ze względu na cenę nie znalazły właściciela wcześniej. Dobry fart nigdy nie jest zły:)
    A tak w ogóle, to masz szczęście do zakupów - takie spodnie na targu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :), w sumie za 300zł też bym ich nie wzięła.
      A targ mamy taki, że czasem ciuchy lepsze niż w butikach.

      Usuń
  2. świetną masz tę koszulę! I buciki mnie zachwyciły. Ja ostatnio pokochałam luźne koszule w kratę do jeansów, zwykłych casualowych wydań, trampek czy adidasów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszula w sumie tylko kojarzy się tak dość formalnie, ale to przecież wygodny i uniwersalny ciuch.

      Usuń
  3. I jak to czasem los zadecyduje za nas ;) Warto było zakupić ta koszulę, a mokasyny szczególnie! Fantastyczne są, a w dodatku na lato z prawdziwej skóry jak znalazł.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa koszula, wyglądasz super...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie koszule, pewnie miała być Twoja. :D Buty i torebka też są świetne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torebka to już w ogóle przypadkowy zakup z zeszłego roku (a może nawet sprzed dwóch sezonów), ale jest bardzo lekka i ma miękkie rączki, więc fajnie się nosi.

      Usuń
  6. mokasyny fantastyczne! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście buty nie w moim stylu :) Koszula jak najbardziej na tak! Widocznie była Ci przeznaczona. Rozumiem Cię w sprawie tego oficjalnego postrzegania białej koszuli. Sama tak jeszcze mam, po czasach szkolnych, że kojarzy mi się przeważnie z uroczystościami a nie codziennymi stylizacjami.

    Pozdrawiam :)
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej, że krój krojowi nierówny, ta ma wyjątkowo luzacki fason.

      Usuń
  8. dzisiaj padnięta jestem, po całonocnej zabawie i podróży, więc dziś będzie krótko - świetna jest! dobrze, żeś ją umorusała ;P

    i jeszcze to paskiem przewiązanie.
    i marynarki towarzystwo!
    dla mnie wyszło z tego połączenie... całkiem formalne ;)
    ale taką mało nudną formalnością - więc "moje" ;)
    ściskam!

    P.S. mnie się te buty choler... ekhem... bardzo podobają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty to masz nosa do detali, nikt ni zwrócił uwagi na paseczek, a przecież się tak ładnie wkomponował:).
      A buty:)... wiedziałam, ze Ci się spodobają:).

      Usuń
  9. Wyszło fajnie, niezobowiązująco i na luzie! Kiedy muszę wskoczyć w coś na szybko - wybieram właśnie podobny zestaw (czuję się swobodnie i wygodnie). Piękne te odcienie toffi, a nie kupić tych butów za tę cenę- grzech! Buźka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie mogłabym się tak ubrać praktycznie wszędzie, bo i do pracy dałoby radę, ale właśnie na takie ciątanie jest idealny. Buziaki!

      Usuń
  10. Rwunia bardzo fajny look przyjemny dla oka. Podobają mi się buciki i to bardzo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Sylwia:). A buty trochę boho przez frędzle:).

      Usuń
  11. Bardzo fajne te buty - vintage style!! Ja takie uwielbiam! Pasek przy koszuli dużo robi :) - dodaje takiej "nieformalności". Cały zestaw pięknie zatapia się w brązach - czekoladowe buty, karmelowa kurtka i buty - lubię taki klimat - miejska dżungla.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo brązy, szczególnie karmelowe uwielbiam:).
      Dziękuję!

      Usuń
  12. Pasują Ci Ewcia takie klimaty...wyglądasz bardzo naturalnie...pzdr

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna koszula w sam raz do jeansów jak i do legginsów :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś legginsy noszę tylko po domu, ale faktycznie długość koszuli odpowiednia:).

      Usuń
  14. koszule sa ok, takie dłuższe super. ALe będe dzis krytyczna- lepiej dzwony ubrać, rurki nie są korzystne, może to tylko zdjęcie, ale uda wydają się ogromne, a ty przecież zgrabna jestes ...bo brązy to zawsze kupuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu to nie tylko zdjęcie, ale też nie do końca wina spodni. Siedemdziesiąt parę kilo nie robi niestety ze mnie kruszyny, a faktem jest, że obcisłości (czy to bluzek, czy rurek) podkreślają niedostatki.

      Usuń
  15. o a u mnie też na blogu podobne podejście do koszuli :D Twoje podoba mi się, buty super!! Widać, że wygodne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Laura. A buty faktycznie wygodne:).

      Usuń
  16. Widocznie los tak chcial...piekna ta koszula! Buciki tez bardzo przyjemne:) Calosc stylowa i na luzie. Tak lubie:) Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulina śmiała się ze mnie, że specjalnie ją umorusałam, by mieć pretekst:).

      Usuń
  17. świetna stylizacja - pozdrawiamy http://luksusportal.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz naprawdę ekstra! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Koszule wszelakie zwłaszcza nieformalne lubię bardzo. Twoja piękna, dobrze żeś ja opyplala:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś mistrzynią koszul, także dziękuję Ci bardzo:).

      Usuń
  20. Jeeej, koszula cudo! Jak tunika prawie! Ja bym brała bez brudzenia :))) Buty, fakt, trudne, ale wygoda i to, że są w Twoim stylu, bierze górę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to jest chyba tunika:). Dzięki!

      Usuń
  21. Podoba mi się marynarka - wszystko w niej jest fajne: kolor, tkanina, fason!

    OdpowiedzUsuń
  22. Koszule bardzo na tak :) Super wyglądasz :) Dobrze, że ją kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  23. No proszę, gdyby nie szminka, nie miałabyś takiej fajnej koszuli!

    OdpowiedzUsuń