środa, 10 czerwca 2015

dobrze po 50

Chyba rok upłynął od ostatniej stylizacji mojej Mamy na blogu. I choć widuję się z mamą bardzo często, to moje dzieci przy okazji każdej wizyty babci, anektują ją w pełni i nie mamy nawet sposobności, by zrobić zdjęcia. Bo chyba nie muszę Wam pisać, że moja Mama zawsze wygląda elegancko i za każdym razem jej zestawy są warte uwiecznienia. 
Połączenie beżu i granatu wygląda naprawdę elegancko:). A zresztą zobaczcie sami:).








 marynarka- h&m (sh)
torba- sh
bluzka- sh
spodnie- reserved
buty- kaniowski

28 komentarzy:

  1. Chyba czytasz mi w myślach, bo już parę razy kusiło mnie, żeby zapytać czy pojawią się na Twoim blogu kolejne stylizacje Twojej Mamy:-). I proszę, myślisz- masz:-). Zanim zaczęłam udzielać się u Ciebie, wcześniej zaglądałam tu regularnie, anonimowo i wielokrotnie byłam pełna podziwu również dla stylu Twojej Mamy. Jak zwykle pięknie i z klasą:-). Biała marynarka z sh to prawdziwa perełka. Pozdrowienia dla Ciebie i Mamy.

    OdpowiedzUsuń
  2. masz piękną, stylową mamę:) I uwierzyć nie mogę, że taką zarąbistą marynarę w sh upolowała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już kiedyś Ci Ewo pisałam, że Twoja mama jest piękną i elegancką kobietą. Jesteś do Niej bardzo podobna. Pozdrawiam Ciebie i Twoją mamę serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mama wygląda cudownie
    zestaw piękny, klasyczny, elegancki - idealny :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O rety! Jaką Ty masz piękną mamę! Nie widziałam tych wcześniejszych postów, muszę koniecznie nadrobić. Twoja mama naprawdę wygląda szykownie, z klasą i jaki ma wspaniały uśmiech, no nie mogę się napatrzeć na tą dyskretną elegancję i promienność jaka bije z twarzy Twojej mamy. Beż z granatem... nie wpadłabym na tak genialne połączenie- ale to dlatego, że ja z granatu to może tylko spodnie mam ;)
    Pozdrawiam serdecznie Ciebie i mamę- chylę czoła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaaaaka Ty jesteś do mamy podobna Ewo!
    no i rzeczywiście - mama stylowa w pełni :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja uważam, że mama wygląda lepiej od córki. Ma świetną figurę i świetny styl. Fajna kobieta. Jedyne co bym poprawiła to fryzura; ta wygląda na mocno zlakierowaną, a grzywka jak czesana grabiami... przydałoby się więcej swobody we włosach.

      Usuń
  7. na tym przedostatnim zdjęciu mama ma identyczną minkę, jak Ty...a raczej Ty robisz takie minki jak mama :) a kobieta jest naprawdę stylowa ! brawo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoja Mama to super babka jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tym razem powtórzę za całą resztą. Teraz już jasne, po kim ten uroczy uśmiech:).
    Bardzo klasyczny styl. Dla mnie cokolwiek zbyt, ale Jej pasuje. Ma idealne kształty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście, widać podobienstwo! :) piękna masz mamę i widać, że duchem młodziutka ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj! Ja nigdy wcześniej nie widziałam sesji Twojej Mamy! Widać po kim odziedziczyłaś urodę, jesteś do Mamy bardzo podobna :). Mama bardzo elegancka, pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna i stylowa mama :-) Wydaje mi się, że to jest taka kobieta, przy której każda inna w myślach sobie postanawia: "muszę koniecznie pójść do kosmetyczki/fryzjera, zrobić paznokcie, ładniej się ubrać" :-) Oczywiście mam na myśli taką mega pozytywną motywację na jej widok :-) Pozdrowienia dla Mamy, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny zestaw, bardzo elegancki :-) Kolorystycznie rewelacyjnie, lekko i z wyczuciem :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. jest bardzo dobrze po 50 :)) taka ponadwiekowa stylizacja, w której pięknie twoje mamie, dobrze byłoby i tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wygląda Twoja mama, świetne kolory - bardzo jej pasują.

    OdpowiedzUsuń
  16. Widać,że Twoja mama to super babka!:D I zna się na modzie:) stylizacja rewelacja:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  17. GENIALNIE!!! Mama ma świetny styl, ale tą marynarką z sh to pobiła REKORD!!! Zestawiła ją idealnie, bo ona i dopełnia cały zestaw i jest jednocześnie jej głównym akcentem! B R A W O!!!!! i już poza tematyczną opinią - buziaki i uściski dla Niej :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Mama elegancka, ale jaka zgrabną ma figurę!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. woooow !
    ślicznie wygląda :)
    jestem zaskoczona tym sh...myślałam,że za tą stylizacją stoją duże pieniądze

    OdpowiedzUsuń
  20. Naprawdę świetny pomysł, aby uwieczniać mamę. I brawo dla Mamy! Wygląda z klasą. Bije od niej spokój.

    OdpowiedzUsuń
  21. Naprawdę bardzo elegancki strój! Wszystko na swoim miejscu.

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie Twoja mama wygląda, tak szykownie, marynarka śliczna, warto czasem zajrzeć do ciuchlandu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Czerwony Szafirek12 czerwca 2015 19:21

    Piękną masz Mamę i bardzo stylową.

    OdpowiedzUsuń
  24. Niezwykle stylowa Mama... Rób częściej Jej zdjęcia! Warto!

    OdpowiedzUsuń
  25. Niezwykle stylowa Mama... Rób częściej Jej zdjęcia! Warto!

    OdpowiedzUsuń