niedziela, 21 czerwca 2015

biel i czerń

Biel i czerń- to połączenie zawsze się sprawdza. Zarówno w przypadku eleganckich zestawów na wieczór, klasycznych połączeń do pracy czy właśnie weekendowych luzaków.
To kolejny zestaw stworzony z mojej mikrogarderoby, którą miałam ze sobą na wyjeździe. Spódniczka tuba towarzyszy mi na wakacyjnych wojażach właściwie co roku. Jest idealna i na plażę i na spacer, a na upartego (do jakiejś wyjściowej bluzki) sprawdzi się i na wieczorne wyjście. 
Podobnym pod względem uniwersalności ciuchem są topy typu basic, ich nie może zabraknąć w mojej codziennej szafie, zabieram też 2-3 sztuki na wyjazdy. 
Z połączenia topu i tuby powstała nam czarna i banalna baza, jednak lekka, niezobowiązująca narzutka/kamizelka trochę "ubiera" ten goły zestaw.

Przepraszam Was za zdjęcia, wiem, że są mocno prześwietlone, ale i tak biorąc pod uwagę materiał wyjściowy, to próba ich ratowania była jak reanimowanie trupa.





spódnica, top- cubus
buty, narzutka- nn
torba- auchan

49 komentarzy:

  1. Na ostatnim zdjęciu wyglądasz jak 15-sto latka idąca ze szkoły :):)
    Proszę załóż obcasy ! Bo naprawdę policja cie zgarnie za wagarowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anka obcasy to "muszę" nosić ze względu na kacze nóżki, ale nie zawsze jest na nie czas i pora. W upał, na drogę, przy okazji wakacyjnego luzu szpilkom mówię nie, a kompleksy chowam do kieszeni:).
      A 15 podbiła moje serce:), nawet mając rzeczywiście 15 lat wyglądałam na dwadzieścia, także mi pasuje:).

      Usuń
    2. Jakie kompleksy ..... ?!?!?

      Ja ostatnio wogole nie nosze szpilek .... ;)

      Usuń
    3. Że niby jakie to "kacze nóżki"?! Bo się pogniewam.

      Usuń
    4. Faktycznie wyglądasz na tych zdjęciach na nastolatkę. :))
      Fajny zestaw, taki na luzie.

      Usuń
    5. Errato, kacze w moim przypadku to zdecydowanie przykrótkie, ale, jak napisałam powyżej, już dawno przestałam się tym przejmować.

      Anka kompleksów trochę jednak mam, ale tak szczerze mówiąc coraz mniej mnie uwierają.

      Lidio dzięki:).

      Usuń
  2. Mam pier*dolca na punkcie prześwietleń na zdjęciach, ale jakbyś o nich tu nie napisała, to nawet bym ich nie szukała ;P
    moim zdaniem wszystko tu jest ze światłem OK ;P ja bym ich tylko tak nie wyostrzała.

    Zestaw jest prosty, z daleka wyglądający na wygodny i w Twoich ewidentnie barwach!
    bo co jak co - tak jak ja do czerni z bielą z rezerwą podczłapuję, tak dla Ciebie jest stworzona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem, to "ziarno" wygląda okrutnie, ale te zdjęcia w pierwotnej wersji nie wyglądały w ogóle- tak się mój mąż postarał, że stanowiłam drugi plan. Więc kombinowałam, jak się da i wyszło, co widać.

      Wygodny, bo podróżny- kilka godzin w aucie, no musiało być wygodnie:).

      Usuń
  3. Lubię biel i czerń, zawsze się sprawdza...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu, takie klasyczne połączenia kolorów są jednak ponadczasowe.

      Usuń
  4. jeśli chodzi o zdjęcia to ja nie narzekam, bo nie muszę widzieć każdego włosa oddzielnie, ani osnowy w bluzce czy spódnicy, mnie interesuję najbardziej 'sens' ogólny stroju i spojrzenie na dany trend. Skoro kolory widać, poszczególne części stroju widać to jest ok :) reszta, czyli cała otoczka mnie średnio interesuje.
    Propozycja bardzo mi się podoba, bo w prostocie i naturalności siła, a narzutka i torba nadają charakter całości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja mam podobne podejście do zdjęć, dlatego, mimo wszystko, je wrzucam do sieci. Ale znam i cenię osoby, które zwracają na to szczególną okazję i ich czuję się zobowiązana przeprosić. I w sumie sama coraz częściej zwracam uwagę na tło, kompozycję zdjęcia itd, ale nadal to strój i wygląd osoby na zdjęciu ma dla mnie kluczowe znaczenie.

      Usuń
  5. Zdjęcia są spoko, nie ma co narzekać :) Super wyglądasz, no i widzę frędzelkiii :) buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Inka. Nawet mi się z Tobą ten zestaw skojarzył:).

      Usuń
  6. Nawet nie zauważyłam, że ze zdjęciami coś nie tak.
    I ja ostatnio na weekendowym wyjeździe miałam czarną, bawełnianą i wygodną sukienkę. Czerń nie jest oczywiście zarezerwowana na wieczór czy do pracy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W bawełnianej wersji czerń jest jak najbardziej codzienna:).

      Usuń
  7. Rzeczywiście, wyglądasz ja dziewczyna z liceum - i dobrze moja 15-tko, kobieta zmienną jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Razy dwa. Ale mi przyjemność tym odmładzaniem zrobiłyście:).

      Usuń
  8. Łooo, teraz to mnie zatkało... dziewczyneczka z Ciebie i laseczka w takim stroju :) Fajne, wyluzowane zdjęcia, jest dobrze :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Joasiu. Tym bardziej, że się w sumie bury za ten zestaw spodziewałam.

      Usuń
  9. pięknie kochana !
    ja bez mojej czarnej tuby też się nigdzie nie ruszam :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden z najbardziej uniwersalnych ubrań:). Pozdrawiam!

      Usuń
  10. Fajny, "luzacki" zestaw. Też bardzo lubię taką kolorystykę. Zestawy b&w są mi najbliższe.
    Super torebka, podobna, z frędzlami też w końcu zagościła w mojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo dziewczęco wyglądasz! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. calosc bardzo fajna! uwielbiam torebki z fredzlami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja ogolnie frędzle najbardziej lubię na dodatkach.

      Usuń
  13. Sukienka bardzo fajna. Myślę, że sprawdzi się na wiele okazji i jest świetna n letnie dni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bluzka i spodnica, więc jeszcze bardziej uniwersalne elementy:).

      Usuń
  14. b&w to nieśmiertelne połączenie.
    Bardzo fajnie wyglądasz, tak młodo i zawadiacko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesli bylo jak piszesz, to tego "trupa" udalo Cie tak zreanimowac, ze wyglada swietnie;); Zdjecia sa super - co mam byc widac - to widac:) A widac piekna, stylowo i wygodnie ubrana kobietke;);) Narzutka super!
    Pozdrawiam Ewuniu! Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anka dzięki, ulżyło mi trochę, bo bałam się, że zarówno fotki, jak i sam zestaw uznacie za zdecydowanie nie wart pokazywania. Pozdrawiam!

      Usuń
  16. Bo kobieta ma wiele twarzy - tu Ewa jak nastolatka! Luźny, niezobowiązujący zestaw i na upał idealny :-) Pozdrawiam! PS. Tak mi się skojarzyło z upałami - Ewcia,a Ty spinasz włosy, jak jest gorąco? Masz je piękne, mam wrażenie że mogą "grzać" jak futro :-) A tak w ogóle, to mogłabyś napisać o tym, jak je pielęgnujesz i stylizujesz - oczywiście, jeśli będzie Ci się chciało :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtedy to faktycznie było bardzo upalnie, także chyba nawet aurę widać na zdjęciach:).
      Co do włosów i upałów, to czasem spinam, czasem zaplatam warkocz. A faktycznie grzeją, jak ciepła czapa.
      Co do włosów to miałam kiedyś nawet zrobić "włosowego" posta, ale byłby niezwykle ubogi, bo nie poświęcam im za dużo czasu. Mam przetłuszczające się włosy, więc myję co 1-2 dni, jeżeli wypada dzień bez mycia ratuję się suchym szamponem, inaczej robi się mocno niewyjściowo.
      Do mycia używam raczej drogeryjnych produktów i szczerze mówiąc nie przywiązuję wagi do składu, raczej do zapachu i efektu wygładzenia, który jest dla mnie pożądany.
      Na ogół używam jakiegoś szamponu przeciwłupieżowego i odżywki ze spłukiwaniem (ostatnio obie rzeczy made by biedronka). Od czasu do czasu jedwab lub serum na końcówki.
      Właściwie nie suszę włosów- myję wczesnym wieczorem i do czasu pójścia spać wysychają. Prostuję sporadycznie- na "większe" wyjścia.
      Staram się w miarę regularnie podcinać (na zdjęciach jeszcze przed ostatnim podcięciem, teraz są 10cm krótsze). I czeszę się sławnym tangle teezer. I tyle:).

      Usuń
    2. Dziękuję! Oczywiście, okazuje się, że niewiele robisz a efekt wow :-) Nie ma sprawiedliwości na tym świecie... Buziaki!

      Usuń
  17. Ciekawy blog prowadzony z pomysłem - gratulujemy ;)
    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK


    Pozdrawiamy i przesyłamy

    KOD RABATOWY: 10off
    WAŻNY NA CAŁY ASORTYMENT (10 % zniżki)

    OdpowiedzUsuń
  18. znów taki luz u Ciebie, czuć mocno lato! fajnie, optymistycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Lauro, na wyjazdach na ogół ubieram się zupełnie "bez spiny":), odpoczywam od szpilek i marynarek (choć na co dzień jedne i drugie bardzo lubię).

      Usuń
  19. Super wyglądasz! Połączenie czerni i bieli zawsze na tak :)

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ewcia wyglądasz cudnie. dziewczęco i subtelnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Tym bardziej, że rzadko wyglądam dziewczęco i wdzięcznie:).

      Usuń
  21. Wiesz co? Nie martw sie zdjeciami:) Jak dla mnie liczy sie zamysl i caloksztalt a nie to czy jestem w stanie policzyc wlosy w Twojej fryzurze;) Zestaw bardzo fajny, ta zwiewna narzutka dodala charakteru:)

    OdpowiedzUsuń