środa, 20 maja 2015

tygodniowy przegląd

Ostatnio ciągle się przed Wami tłumaczę, a to spadek formy, a to brak czasu... Ostatnie dwa tygodnie to z kolei choroba moich dzieciaków. Nie potrafię wtedy normalnie funkcjonować, zamartwiam się, nie śpię, czuwam przy łóżku to jednego, to drugiego- w zależności, które mocniej gorączkuje. I ten lęk! Jak uwielbiam być mamą, tak ten paraliżujący strach, który towarzyszy mi od dnia narodzin dziecka, strach, który się wzmaga właśnie w okresie nawet niewielkiego przeziębienia, czasem skutecznie mi to macierzyństwo uprzykrza. Ale wirus powoli odpuszcza, temperatura spadła, nosy się odetkały, także wracam do Was:), do blogosfery, jak i do normalnego życia.
I pokazuję się w kolejnej tygodniowej odsłonie. 







Zestaw 1


i uwielbiam te spodnie!
Wygodne i eleganckie zarazem. Wełniane, ale nie grubaśne, luźne, ale na kant. I pasują do wszystkiego:).
Do tego koszula w roli narzutki.
spodnie- acne, sh
bluzka- sh
koszula- reserved
buty- deichmann



Zestaw 2

 i tydzień bez pasków, jest tygodniem straconym.
Czyli klasycznie, tak, jak lubię:).

spodnie- mango (mówiłam Wam, że to moja ulubiona sieciówka?)
bluzka- sh
żakiet- hurtownia awanti
buty- deichmann



Zestaw 3

i cała ja:)- nuda i brązy

bluzka- sh
spodnie-zara
marynarka- stradivarius
szpilki- deichmann (szafa.pl)



Zestaw 4

i dzwony!
Jeansy nawet w dzwonowatym fasonie nadają się do pracy (ok może nie do pracy w banku czy na giełdzie, ale przy umiarkowanym dresscodzie spokojnie możemy sobie na nie pozwolić).
W tym dni zupełnie zaszalałm, bo pozwoliłam sobie dodatkowo na t-shirt z nadrukiem.
Do tego nowy nabytek- marynara:).

spodnie- h&m
tshirt- bershka
marynarka- zara, sh
buty- deichmann




Zestaw 5

i znów jeansy. tym razem złagodzone białą, klasyczną bluzką.

spodnie- h&m
marynarka- bershka
bluzka- szafa.pl


40 komentarzy:

  1. Zdecydowanie moje faworyty to 2 i 4!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nuuuuuuda pani

    ;);)
    Lubie jà , żeby nie było watpliwości

    OdpowiedzUsuń
  3. ja wybieram panią z bramki nr 2 i 5 ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrówka dzieciaczkom życzę :)

    A dla mnie 5 najlepsza :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co odpukać, jest lepiej, ale jutro starszy znów do przedszkola, więc już się denerwuję, co znów przywlecze.

      Usuń
  5. Biorę 3,4,5 :-) Z tym przeżywaniem chorowania dzieci (te czarne myśli...) miałam to samo, mało tego - mam nadal... Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu coś czuję, że tak już będzie zawsze, niezależnie, czy dziecko będzie miało 10 czy 50 lat.

      Usuń
  6. Oj Ewcia, jak Ja cię rozumiem...każde rozpalone czoło powoduje "gorączkę" u mnie...staram się jak mogę nie przekazywać dzieciom tego lęku...ale wtedy moje macierzyństwo jest najtrudniejsze gdy patrzę jak cierpią...

    A co do zestawów to 4 - jest wg mnie the best ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gośka dokładnie! Zresztą mam wrażenie, że jeśli chodzi o podejście do dzieci do jesteśmy podobnie emocjonalnie rozgorączkowane.

      Usuń
  7. Oby dzieciaki jak najszybciej wyzdrowiały :)
    Zestaw numer jeden rewelacyjny, zachwycam się spodniami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Dzieci już zdrowe, oby tym razem na dłużej.

      Usuń
  8. Też serducho mi zamiera zawsze, gdy coś się DZIEJE, czyli nie tylko wtedy gdy są chorzy... Mam bogatą wyobraźnię i niestety łatwo się nakręcam, więc wówczas racjonalny Mąż mnie stopuje.
    Zdrówka i wytchnienia Wam życzę :)
    A co do zestawów to trudno wybrać lepsze z dobrego :) Ale stawiam na 4 i 5 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak- wyobraźnia w połączeniu z lękami- ehh skąd ja to znam...
      I moje typy!

      Usuń
  9. Moi faworyci na ten tydzień to dwa ostatnie jeansowe zestawienia :)
    Doskonale Cię rozumiem, najpiękniejsza rzecz jaka mi się w życiu przydarzyła to bycie mamą, ale ten wszechobecny strach bywa męczący, ale chyba od tego jesteśmy, żeby czuwać ;)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli moje typy się potwierdzają:).
      I masz rację- my mamy już tak mamy. Ojcowie podchodzą bardziej zadaniowo.

      Usuń
  10. Super zestawienia - modne i wygodne :)!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam to samo jak dzieciaki choruja...a myslalam, ze to tylko jestem taka strasznie nadopiekuncza i trzese sie ze strachu jak ktores z dzieci ma katar albo goroczke... Zdrowka Wam wszystkim zycze!
    Ja bardzo lubie te Twoja "nude", ktora wole nazywac minimalizmem:) Dla mnie jafajniejszy jest zestaw 2 i 5:)
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najdziwniejsze jest to, że ogólnie nie należę do pesymistów, ale jeśli chodzi o dzieci to jest we mnie taki irracjonalny lęk, że od razu mam jakieś czarne myśli.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  12. mój ulubiony to zestaw nr 2
    uwielbiam te Twoje przeglądy tygodniowe :)
    jak wrócę to pracy to chyba zgapię ten pomysł :))

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgapiaj, będzie mi miło jak się zainspirujesz:).
      Pozdrawiam!

      Usuń
  13. I znowu nie mogę się zdecydować ;) Na pewno 2 - sama bym się tak ubrała. Ale też zestawy z dzwonami do mnie przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasiak choć raz w tygodniu musi być:).

      Usuń
  14. Tym razem moim faworytem jest zestaw numer 3, a to za sprawą fajnej marynarki w camelkowym odcieniu. Co do dzieci - mam identycznie. Kiedy mały np. gorączkuję jestem cała w stresie. Ta ciągła troska i lęk o dzieci to chyba uczucia wpisane w bycie Mamą. Tak jak piszesz, z jednej strony to cudne być Mamą, a z drugiej towarzyszy temu ciągła obawa o zdrowie, bezpieczeństwo itp. Podejrzewam, że ma tak wiele z nas. Zdrówka Wam życzę i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawiam - miało być gorączkuje.

      Usuń
    2. Tą marynarkę to uwielbiam, ma świetny krój.

      I masz rację, to jest tzw "ryzyko zawodowe" i chyba nie można się do tego lęku przyzwyczaić.

      Usuń
  15. Luźne stylizacje, jakie uwielbiam !
    Najbardziej przypadła mi do gustu biała podkoszulka z musztardową marynarką, i beżowo-kawowy płaszczyk ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny jest ten "przeglądowy" cykl :). Właściwie to wszystkie zestawy mi się podobają, każdy z nich jest w trochę innym stylu, więc ciężko mi je nawet porównać, jednak gdybym bardzo bardzo coś miała wybrać, to niech będzie 5 - bo już i dzwony i ta brązowa marynareczka-wkradają się lata 70'.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację- każdy inny, ale czuję w tym siebie:). I 5 faktycznie najbardziej w klimacie:)P.

      Usuń
  17. Zestaw 2 i 3 jest dla mnie najlepszy :) Ale i tak we wszystkich wyglądasz super :) Też muszę pomyśleć o takich postach, bo robię fotki praktycznie codziennie ale przepadają po jakimś czasie na snapchacie :P buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inka koniecznie- bardzo chętnie zobaczę taki e codzienne sety u Ciebie, tym bardziej, że nie wiem, co to snapczat.

      Usuń
  18. Zestaw 2 i 4 to moi faworyci...pozdrawiam Ewo...

    OdpowiedzUsuń
  19. Ewo, mam nadzieję, że dzieciaczki już zdrowe.
    Nr 2 - paski i ostatni. Świetna marynarka.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń