sobota, 30 maja 2015

swetrzysko


Są takie ubrania, za sprawą których cały strój nabiera innego charakteru (a czasem charakteru w ogóle). Do takich bez wątpienia należy moje kamizelko-swetrzysko. Bez niego, nie ukrywajmy, całość byłaby typowym, nudnym zestawem do pracy, a on dodał trochę luzu i nonszalancji.
Kupiłam go już wieki temu, zresztą kilkakrotnie pojawiał się na blogu, ale ostatnio przy natłoku nowości w mojej szafie, poszedł w odstawkę. A chyba niesłusznie:).
Myślałam o bluzce w jakimś żywszym kolorze, ale ze względu na krótki rękaw kamizelki, nie chciałam psuć sobie proporcji poprzez takie "pociachanie" sylwetki i ramion. 
Bardzo lubię też skórzane dodatki utrzymane w brązie. Doskonale wiecie, że brąz to ogólnie jeden z moich top kolorów, a szlachetność klasycznej skóry (i zamszu, nawet zamszu bardziej) w brązie to dla mnie strzał w 10.  Kiedy wybierałam skórzaną torebkę, chciałam, by była wyjątkowo uniwersalna, pasująca do wszystkiego i ponadczasowa. Kusiła mnie czerń (nadal jest na mojej liście chciejstw), ale lubię ten efekt odcięcia, jaki daje brązowa torebka nawet przy stonowanych zestawach.












zdjęcia- Paulinka

sweter, bluzka- sh
spodnie- orsay
buty- deichmann
torba- nn

48 komentarzy:

  1. Jesteś elegancka na luzie. Bardzo mi się zaczyna podobać ta droga ciuchowa. Chyba zacznę na nią wstępować powoli. Doszłam do strasznego odkrycia, że kiedy mam jakieś ważne spotkanie, na którym niedobrze epatować dziurami w spodniach, albo wycioranymi dźinsami, bądż innym zurzytym spodniem, to ja nie mam się w co ubrać! Dlatego podpatruję, skąd masz spodnie! Acha :D I buty! Acha :D

    Masz trzy świetne kolory na sobie, swetrzycho oczywiście dla mnie bomba, ogólnie prostota i nieprzekombinowanie Twojego stroju bardzo mi się podoba :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ocho, palnęłam błąd! Powinno być "zużyte". Wybacz! :)

      Usuń
    2. Sivka nawet nie wiesz, jak miło mi czytać takie słowa, tym bardziej, że to Ty jesteś ich autorką- komplement jest podwójny!
      Dzięki!

      Usuń
  2. Sweter jest świetny, idealnie wygląda z całością! :)
    Pozdrawiam http://urbaniaknatalia.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te spotkanie elegancji z luzem , lubie tak !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marynarka i byłoby zupełnie sztampowo, a tak jest trochę inaczej:).

      Usuń
  4. Genialnie! Sama ostatnio zakupiłam podobny sweter tylko bez kaptura i w innym kolorze:-:-) Uściski Ewciu ;-) Beata

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. "takie coś" w sumie świetnie oddaje charakter tego okrycia:). Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Swetrzysko bardzo fajne:) Wyglądasz elegancko, a jednak swobodnie, tak lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swetrzysko jest super, bardzo mi się podoba, lubię takie. Torebka śliczna i świetnie pasuje do całości...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu. Sweter lubię bardzo, ale np zimą ciężko go wcisnąć pod kurtkę.

      Usuń
  8. bardzo ładne zdjęcia i cały outfit. świetnie wyglądasz w tej długości spodni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dzięki! Tym bardziej, że to moja ulubiona długość. Lubię swoje kostki, a ta długość świetnie je eksponuje:).

      Usuń
  9. Też chcę takie swetrzysko! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie rzeczy tylko w sh:). A już na pewno tylko tam w takiej cenie.

      Usuń
  10. zdjęcia cudowne! :) sweter mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ta swetrowa kamizelka jest bombowa!
    ja to takie ciuchy namiętnie kolekcjonuję, także tego... mnie się podoba :)
    no i ze spodniami i torbą wygląda świetnie!

    choć ja ciągle nie umiem się do tego efektu "odcięcia" przekonać i nadal hołduję czarnym torbom ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ją kupowałam jeszcze się nie znałyśmy, ale jak ją teraz wyciągałam z szafy pomyślałam właśnie o Tobie, że jest taka "Marowa":).
      CO do toreb to ja raczej odwrotnie, dopiero w ostatnich latach przekonałam się do czerni na torebkach. Przez lata nie miałam żadnej czarnej torby, choć reszta stroju bywała na ogół w czerni.

      Usuń
  12. Rewelacyjna torba! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe to Twoje swetrzysko:). Świetnie wygląda z czarną bluzką. Lepiej, że bez rękawów, bo nie obciążają całości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, rękawy mogłyby przytłoczyć całość, ale też dawałyby większą dowolność w wyborze bluzki.

      Usuń
  14. W tym swetrze podoba mi się kilka rzeczy- krój: na dole asymetria, kieszenie, wywijany niby kołnierz i oczywiście krótki rękaw, ładny splot, kolor (???) pewnie też wybrałabym czarny jako uniwersalna baza do wszystkiego. Ostatnio doceniam coraz bardziej zalety takich swetrów. Ale i spodnie są świetne do tego zestawu, zaskoczeniem za to jest brązowa torebka. Nie spodziewałabym się takiego odcięcia kolorów, zawsze wydawało mi się, że czarny i brązowy to niedobre połączenie, a tutaj u Ciebie kompletnie mnie zaskakuje dopasowaniem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie za te wymienione przez Ciebie przymioty lubię ten sweter:).
      I cieszę się, że torebka stanowi pozytywny element zaskoczenia. Pozdrawiam!

      Usuń
  15. Podoba mi się ten zestaw, a spodni CI zazdroszczę! Dziękuję za ten dzień, znów mnie "naładowałaś" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Paulinko! Mam nadzieję, że to powtórzymy:).

      Usuń
  16. Masz rację, a ten sweter zdecydowanie nadał stylizacji pazura ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak, rzeczywiście ten sweter nadaje charakteru całości. Powiem Ci, że jak byłam mała to taki zestaw kojarzył mi się z taką elegancką kobietą interesu, co to wlatuje na chwilę do biura jak perszing, narobi rabanu, skontroluje jak się interes kreci i leci dalej. Jest ciekawie!! Bardzo fajne buty :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Narobi rabanu i znika:). Mi pasuje:).
      Dzięki za ciepłe słowa!

      Usuń
  18. jeden z moich ulubionych rodzajow swetrow - przytulny, cieply i mozna nosic na kilka sposobow, a Ty wygladasz dzis szykownie i elegancko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, uniwersalność takiego okrycia jest nie do zastąpienia.

      Usuń
  19. Czarny, szary i niczym wisienka na torcie - brązowy kolor. Szykowne połączenie.
    Na dodatek krój swetra daje mu szałowe funkcje zarówno płaszcza jak i narzutki. Niby tylko dodatek, a równocześnie centralny punkt odniesienia :)
    Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dzięki temu ten zestaw coś w sobie ma, bo inaczej, bez swetra byłoby słabo:).
      Dzięki!

      Usuń
  20. po pierwsze torba - boże, jak pięknie się prezentuje. Ten zestaw pokazuje, jak dobry dodatek dodaje klasy całemu zestawowi! I swetrzycho, kocham takie, a te Twoje prezentuje się zachwycająco!! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu. Jednak dodatki potrafią "robić" strój:). A piękna, licowa skóra, to już w ogóle:).

      Usuń
  21. Kiedyś pisałaś, że zwracasz uwagę na to, jak spodnie układają się w kroku, więc i ja dostałam takiej " manii'. Te chyba nie leżą najszczęśliwiej? Ale ładne to są, trzeba przyznać.
    Powtórzę się - jaka Ty jesteś podobna do mojej sąsiadki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zwróciłam na to uwagę, ale dopiero na zdjęciach. I jak je założę następnym razem to się przyjrzę, czy to tylko efekt zdjęć, ujęcia czy faktycznie jest coś na rzeczy.

      Usuń
  22. wow - ten sweter jest super - udana zdobycz
    całość bardzo mi się podoba - jest klasa :)
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    OdpowiedzUsuń