piątek, 1 maja 2015

pasiak

Jedno z moich ulubionych połączeń codziennych. Sprawdza się w dni wolne od pracy, kiedy nie wybieramy się na żadne oficjalne spotkanie, a kiedy zależy nam na wygodzie i nie chcemy paradować w typowo sportowym odzieniu. Właściwie cały zestaw składa się z klasyków: pasiasta bluzka, białe spodnie, dżinsowa katana i mokasyny- sprawdzone i niezawodne elementy, które będą korzystnie się prezentować w różnych konfiguracjach, ale jak widać dobrze też wyglądają razem. Może trochę nudno, może banalnie, ale, gdy brak nam czasu na kreatywność, to właśnie na takie zestawy warto stawiać.













zdjęcia- Paulina

pasiak, katana, buty- sh
spodnie-nn
torba- staroć z szafy mamy

60 komentarzy:

  1. Fajny zestaw, świetna torba :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:). Co do torby to byłam w szoku jakie skarby skrywa szafa mamy:).

      Usuń
  2. A ja twierdzę, że wcale nie nudno! Klasyka w najlepszym gatunku nigdy nie jest nudna! Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Joasiu, ja w sumie też nie czuję się w takim połączeniu "nudno", ale ekstrawagancji też tu nie ma.
      Buziaki!

      Usuń
  3. jakie tam "nudno" - fajnie, miejsko i na czasie: są frędzle? są! są mokasyny? no są!

    jest super!

    a poza tym wiesz, że mi się podoba, bo na żywo chwaliłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mar bo wyjdę na ofiarę mody, skoro tak wszystko jest:).

      Usuń
  4. Świetna stylóweczka! :) Torebka cudna, na topie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio byłam ubrana identycznie (nie na blogu), tylko inna torba. Zestaw uniwersalny i chyba nigdy nie wyjdzie z mody.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest w nim najlepsze- uniwersalność i klasyka:).

      Usuń
  6. Nudno? Jeszcze czego:). Świetny strój. Zawsze na czasie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ponadczasowość tego stroju to jego zdecydowany atut.

      Usuń
  7. Klasyka nigdy nie jest nudna, więc nudno nie jest:-), uwielbiam pasiaki i białe spodnie, zawsze będą na czasie. Z klasykami własnie to jest fajne, że patrzysz i już wiesz co chcesz ubrać, bo wszystko do siebie pasuje. Fajnym urozmaiceniem jest torba z frędzlami. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja jeszcze uwielbiam taką klasykę za to, że dodatkami można czasem zupełnie ją odmienić- czerwone dodatki zupełnie zmieniłyby charakter całości, podobnie szpilki zamiast mokasynów.
      Buziaki!

      Usuń
    2. Masz rację, poza tym stosując dodatki można klasykę fajnie podrasować, jeśli ma się na to ochotę. Mam tu na myśli nie tylko zmianę obuwia, ale też np. biżuterię. Ja kiedyś zakładałąm na siebie dużo biżuterii. Teraz, jeśli chcę trochę urozmaicić klasykę, dodaję jeden konkretny element: naszyjnik, bransoletę. Pozdrawiam, buziaki.

      Usuń
  8. Paski, biel i frędzle nie są banalne razem :) Dobrze to wszystko wygląda. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paski i biel są w sumie oczywiste, ale też myślę, że dzięki torbie z frędzlami nie jest już tak banalnie. Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  9. Od dłuższego czasu oglądam twojego bloga. Bardzo fajne stylizacje, ale dzisiaj musiałam to napisać, bo cały dzień przeglądam katany :-) patrzę a tutaj ty, akurat w takiej, jaką chciałam :-)
    super i zazdroszczę, że to sh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede wszystkim dziękuję za odwiedziny i komentarz. A katanę mam w szafie już dość długo, ale dość sporadycznie ją wyciągałam, dopiero ostatnio wróciła do moich łask i teraz mam na nią multum pomysłów.
      PS. Nie dość, że sh, to jeszcze kosztowała 1zł:).

      Usuń
  10. Takie pasiaki na co dzień, też lubię, jest wygodnie i ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny zestaw , torebka - cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygodnie, stylowo i uroczo! Uwielbiam Cię :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ha! To też moje ulubione połączenie :)
    Ps kocham paski!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) to zdecydowanie mój ulubiony deseń.

      Usuń
  14. Wygoda to podstawa, a jak jeszcze wyglada tak dobrze, to juz w ogole marzenie :D ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga dziękuję Ci bardzo, myślę, że nawet na co dzień, w zwyklakach można wyglądać dobrze i staram się to hasło wcielać w życie.

      Usuń
  15. Nie ma nic lepszego jak klasyka,która zawsze jest modna i wygodna :)
    super wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  16. Wolę chodzić w takich klasycznych, sprawdzonych zestawach, niż przekombinować i czuć się dziwnie cały dzień. Poza tym drobne paski ostatnio uwielbiam jak kiedyś kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W epoce przeddzietnej lubiłam się stroić, przymierzać, kombinować. Teraz zwyczajnie nie mam na to czasu, więc klasyka jest dla mnie wybawieniem.

      Usuń
  17. O i widzisz , nasze gusty często mają po drodze . Dziś zwiedzałam w podobnym zestawie - mokasyny , białe spodnie , pasiak i kurtka - skórzana dla odmiany ;);) a torebka w kolorze :)
    Cóż wiec mogę o Twoim powiedzieć , ze Lubie , ze mi sie podoba , ależ oczywiście ze tak !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Aniu to nie pierwszy raz i na pewno nie ostatni raz, bo w końcu już kiedyś stwierdziłyśmy, że w wielu aspektach nasze gusta się pokrywają.

      Usuń
  18. Great look!


    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  19. O rany! Szkoda, że moja mama nie ma w szafie takich perełek jak ta torba! Jest rewelacyjna ♥♥♥ Cały zestaw złożony jest z klasyków: pasiak, białe spodnie, jeansowa kurtka, które w połączeniu wyglądają świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja aż czasem żałuję, że namawiam mamę na porządki w szafie, bo przeze mnie pewnie nie raz wywaliła niejedną perełkę z szafy. Ale całe szczęście wiele okazów udało jej się przede mną jeszcze uchować:).

      Usuń
  20. Bardzo mi się podoba ten Twój luzacki zestaw...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnio też chodzi mi po głowie zestaw z jeansową kurtką i brązową torebką z frędzlami, więc mamy jakiś wspólny mianownik :)))))
    Fajny casualowy zestaw (torebka boooska!!!!!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokaż! :).
      Znając Ciebie zestaw będzie kreatywny, ciekawy i bardzo Twój:). I już czekam z niecierpliwością.

      Usuń
  22. Pięknie wyglądasz:) Od razu widać, że dobrze się czujesz w tym zestawieniu:) Paski niezmiennie dodają uroku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Jedyny mankament tego stroju to biel spodni- trzeba się jednak pilnować:).

      Usuń
  23. Torebka ciekawie uzupełnia całość.
    Też lubię takie proste zestawy właśnie z dżinsową kurtką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu. Czerwone dodatki byłyby bardziej oczywiste, ale lubię czasem przełamać prostotę.

      Usuń
  24. Przepiękny zestaw, wszystko mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Torebka mnie urzekła! Fajna stylizacja :)
    Zapraszam do mnie http://reasil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Po pierwsze, to bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz:).

    Po drugie...pasiak!!! I już przebieram nożkami!! :D. Zestaw świetny i uniwersalny i do pracy i na kawę po pracy, ale i tak najprzyjemniej by było teraz teleportować się na bulwar do Gdyni, i poczuć morską bryzę!!!Auuuuu :D

    W zestawie modowy zawrót głowy: i jeans, i pasiak, i frędzle!!! Piknie :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny prosty i efektowny zestawik, fajnie w takiej wersji wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń