niedziela, 10 maja 2015

orientalny jedwab

Robieniu tych zdjęć towarzyszyły nam niewybredne komentarze panów-buraków, wybaczcie więc moją lekko skwaszoną minę na zdjęciach. Ciężko się uśmiechać, gdy okazuje się być sensacją dla mocno podchmielonej grupy, której osobnicy wykazują iloraz inteligencji rzędu procentowej ilości alkoholu wypijanych przez zeń trunków.
Co do samego zestawu to cieszę się, że w końcu mogę Wam pokazać jedwabną koszulę upolowaną w ciucholandzie. Kupiłam ją już zimą, ale jej urok widać dopiero, kiedy możemy sobie pozwolić na zdjęcie kurtki/żakietu. Ma piękny ornamentowy wzór i mimo ferii kolorów dość subtelny charakter.
Idealnie będzie się komponować z jasnymi jeansami (szczególnie widzę to dzwony i całość utrzymaną w boho klimacie). Mam też letnie lniane koralowe spodnie i myślę, że w połączeniu z białym topem będzie tworzyć spójną całość. Jak widzicie mam już na nią kilka pomysłów i jeśli tylko nadarzy się okazja, to na pewno przedstawię je na blogu. Dziś jednak w wersji dość eleganckiej, głównie za sprawą czerwonych szpilek. Za to jeansowa katana ma nadać całości bardziej miejski charakter.















zdjęcia- Paulinka

koszula (100% jedwab)- sh
katana- sh
spodnie- nn
buty- eliliu
torba- f&f

69 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz, zazdroszczę koszuli. Cóź, Twoja mina jest ok, naprawdę, dobrze, że mojej nie widać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się nazywa dobra mina do złej gry. Panowie mi skutecznie popsuli humor, dobrze, że zaraz zasiadłyśmy do wspólnej kawy, bo Wy z kolei poprawiłyście mi samopoczucie na dłuższy czas:).

      Usuń
  2. Zazdroszczę Ci tej koszuli!!! jest cudowna!!! ślicznie w niej wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jako fanka koszul zazdroszczę Ci Twojej ogromnie. Jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I do tego to stuprocentowy jedwab, także za 5zł naprawdę okazja:).

      Usuń
    2. Kurczaki, tym bardziej zazdroszczę:)

      Usuń
  4. I jak inaczej niz zwykle , kolorowo i pieknie . Pieknie Ci w szpilkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dzięki! Od czasu do czasu lubię wprowadzić trochę koloru, choć szczerze mówiąc, jeśli już się pojawiają, to wolę je w zdecydowanej formie.

      Usuń
  5. no Kochana, ten zestaw jest fantastyczny! stylowo i elegancko, bluzka super! :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. sama się widzę w tym zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się:). Na ogół przedstawiam tu bardziej uniwersalne połączenia, tym bardziej się cieszę, że się podoba.

      Usuń
  7. oj, to żeś im podkadziła - jest szansa, że mogli sporo wypić.
    Wtedy ilość procentów byłaby dość spora, a nie wyglądali na takich, co to by wysokie IQ mieli :>

    Koszula jest świetna!
    chwaliłam ją już na żywo, w czasie focenia, muszę więc pochwalić ją i tu ;)
    ja co prawda widziałabym ją z zamszowymi lordsami, zamszową, frędzlową listonoszką i kapelutkiem, ale to ja - Ty ograłaś ją po swojemu.. i dobrze!
    bo dajesz jej szansę na zaistnienie w trochę innym wymiarze - ja na przykład nie wpadłabym na założenie jej do szpilek!
    a na białe spodnie to już na pewno!

    dobrze, że co kobieta, to inny gust - smutno by tym naszym ciuchom było, gdyby nosiło się je tylko w jednej konfiguracji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może faktycznie panom dodałam:).

      Jedno z połączeń, które mam w głowie to właśnie jeans, zamsz, frędzle i boho klimat:). Może będzie okazja, by się "obfocić" i w takim zestawie:).

      Usuń
  8. Ojej, faktycznie i opcja ze zdjęć i te jako propozycje w poście pokazują potencjał tej koszuli, a także Twoją pomysłowość :)
    Świetne białe spodnie, szpilki jak z czerwonego dywanu! PIĘKNE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potencjał koszula ma chyba większy niż moja wyobraźnia:), ale postaram się Was nie zawieść:).

      Usuń
  9. Bardzo podoba mi się Twój nowy, lumpeksowy nabytek. W dodatku jedwabny. Za to właśnie kocham sh, za takie perełki. Będę monotematyczna, ale znowu podoba mi się Twoje zestawienie:-). Bluzka świetnie komponuje się z białymi spodniami, a czerwone szpilki idealnie dopełniają całości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ucieszyłam, że ten konkretny odcień czerwieni butów zgrał się z koszulą. Gdyby były klasycznie czerwone, to mogłyby się tonowo minąć z koszulą.

      Usuń
  10. Koszula w tej kolorystyce wygląda obłędnie, a Twoje szpilki i białe spodnie tylko dodają uroku. Jest super i ciekawa jestem tych zestawień, o których piszesz z prezentowaną koszulą :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Joanno:). Lubię takie ciuchy, które okazują się inspiracjom i wymagają chwili przemyślenia. Choć nie wyobrażam sobie, by moja szafa miałaby bazować na takich, wtedy codzienne ubieranie trwałoby zdecydowanie dłużej niż minutę.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  11. Koszula jest przepiękna, wyjątkowy łup ;) Gdyby była w mojej szafie pewnie miałabym podobne pomysły. Czekam na kolejne zestawienia :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, myślę że przedstawię ją Wam już w bardziej letniej scenerii:).
      Pozdrawiam:).

      Usuń
  12. Bardzo delikatne zdjecia i Ty taka subtelna na nich, sliczna.
    Koszula cudnie z białymi spodniami wygląda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Olu:). A na zestawienie jej z białymi spodniami wpadłam zupełnie przypadkiem.

      Usuń
  13. pięknie wyglądasz w tym zestawieniu, wzroku od Ciebie nie mogę oderwać! Wzór na koszuli zachwyca, bardzo mi się podoba jego połączenie z białymi spodniami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu nawet nie wiesz, jak się cieszę, że ten zestaw się Wam podoba. O dziwo miałam pewne obiekcje co do tej koszuli, ale w pełnie rozwialiście moje wątpliwości.

      Usuń
  14. Białe spodnie to coś na co zdecydowanie warto zapolować w tym sezonie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówić to od lat nie wyobrażam sobie mojej garderoby bez białych spodni. Na okres wiosenno-letni to podstawa:) (a ja i zimą je czasem noszę)

      Usuń
  15. Cudowny zestaw,ja tu wcale nie widzę Twojej skwaszonej miny;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Nati. Starałam się ukryć dezaprobatę.

      Usuń
  16. Jest piękna i pięknie zaprezentowana(z tym subtelnie pasującym pod kolor tłem)!!! :)
    Buraki-cwaniaki. Nic ciekawego sobą nie reprezentują, to dogadują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobór tła, jak i zdjęcia to zasługa Pauliny, ale dziękuję:).

      Usuń
  17. niesamowita koszula! Ja widzialabym jeszcze jedno zastosowanie - jako cover up na plaze, do jednobarwnego kostiumu lub takiego w klimacie. Mysle, ze swietnie bedzie tez wygladac z dodatkami w kolorze naturalnej skory. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za pomysł! Masz rację, będzie super w takim połączeniu.

      Usuń
  18. Koszula piękna, przecudna, potrzebuje niewiele w tle i właśnie te białe spodnie są super! Świetnie "grają" kolory koszuli z Tobą - włosami, ustami :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bałam się ją przytłoczyć, choć z drugiej strony w takiej "choinkowej" scenerii, z mnóstwem koralików, barw itp chyba też by się obroniła:).
      Buziaki!

      Usuń
  19. Świetne połączenie!!!!! Koszula jest idealna <3 w moim typie

    ~~~~~~~~~~~>>>>
    Zapraszam również do mnie na blog!
    www.bambiboho.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się połączenie koszuli z kurtką :) Wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od początku widziałam ją z dżinsem, a skoro postawiłam na białe spodnie to dobrałam chociaż jeansową katanę:).

      Usuń
  21. Powiem Ci, że blogów nie komentowałem od dawna, głównie z braku czasu, a planuję sobie usiąść i zawitać do kilku osób jutro, natomiast do Ciebie wpadam już dziś. Zobaczyłem stylizację na modnej polce i wpadam Ci powiedzieć, że to absolutnie jedna z Twoich najlepszych! Genialne połączenie, ze smakiem, spójne, troszkę urozmaicone koszulą, bardziej niż zwykle. Jest dobrze, szczerze!
    Przy okazji chciałem podziękować za wszystkie Twoje komentarze na moim blogu. Mi również było miło Cię poznać, mam nadzieję, że jeszcze się zobaczymy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nabil dzięki za odwiedziny! Dużo dla mnie znaczą Twoje słowa. Mówiłam Ci zresztą osobiście, że Twój blog to zdecydowanie światowy poziom, więc każde Twoje uwagi są dla mnie wyjątkowe:). Tym bardziej dziękuję za tak pozytywną opinię:).
      I podzielam chęć spotkania, myślę, że będzie jeszcze okazja:).
      Pozdrawiam!

      Usuń
  22. ślicznie
    takie niewybredne komentarze trzeba olać i już

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Tak też w sumie zrobiłyśmy, choć Paulina uraczyła ich też "miłym" słowem. Uwielbiam ją za to:). Ja tam tchórzę w takich sytuacjach:).

      Usuń
  23. Świetna koszula, jakie perełki można znaleźć w ciucholandzie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zestaw ładny ale koszula nie do końca w moim stylu :)

    Pozdrawiam,
    Nippi

    OdpowiedzUsuń
  25. Prezentujesz się zjawiskowo ! Koszula wpisuje się w tak modny obecnie styl boho ... <3

    OdpowiedzUsuń
  26. upolowałaś prawdziwą perełkę :) ja osobiście nie przepadam za koszulami, bo nie umiem ich nosić, tym bardziej chętnie podglądam jak robią to inni :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jako, że jestem zapaleńcem kultury japońskiej to bardzo podoba mi się klimat zdjęć. Orientalny print świetnie współgra z kataną. Strzał w dziesiątkę :)

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Idealna koszula!
    Piękne zdjęcia kochana!


    Pozdrawiam i Zapraszam do siebie http://www.fashionmint.pl/ Zachęcam również do obserwowania, chętnie się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak mówi piosenka "buraczana krew się leje, to historii są koleje" ;). Nie ma się co przejmować foty fajnie wyszły.

    Oj tak, piękna jest ta bluzka. Dobrze się komponuje z Twoim typem urody - ciemne włosy i brwi, do tego mocna kreska - wyglądasz jak jakaś egzotyczna piękność z Indii :). Fajnie, że z tym jeansem postawiłaś na miejski charakter, bo to pokazuje jej uniwersalne zastosowanie:). Z niecierpliwością czekam na kolejne wcielenia bluzki!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale mi się dzisiaj podobasz!!! Wyglądasz genialnie!!! Taki skarb w sh wynalazłaś Szczęściaro!!!;) I jeszcze jak ją fajnie wyeksponowałaś w tym zestawie. Tu nie ma rzeczy przypadkowych, wszystko idealnie dobrane <3 Za focenie przy za przeproszeniem półgłówkach i to podchmielonych podziwiam bo ja bym uciekła aż by się kurzyło;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dzisiaj "kupuję"Ci w całości, świetny zestaw, wyglądasz genialnie Ewo.
    Trudno robi się zdjęcia, ja wybieram miejsca gdzie nie ma ludzi, są takie /w niedzielę/.
    Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny zestawik,ciekawa koszula,zastanawiam się czy się bardzo gniecie

    OdpowiedzUsuń
  33. piękne buty :)
    oryginalny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ta koszula jest boska, kolory, materiał. Zestaw letni, z pazurem, idealnie zestawione kolory. Bardzo mi się ten zestaw podoba, do jeansów lub boyfriendów też będzie super. Pozdrawiam Babooshka

    OdpowiedzUsuń
  35. Współczuję, pewnie nie odważyłabym się robienia zdjęć przy takiej publiczności ;/ Uwielbiam jedwab, jak widzę, że coś jest 100% jedwab to włącza mi się w głowie zielona lampka "muszę to mieć" :) Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  36. Szczerze Ci współczuje tych idiotów przy zdjeciach... To strasznie pędzące kiedy ludzie sie na Ciebie gapia jak robisz zdjecia. Do tego jeszcze, o zgrozo, pijani!!
    Ale chyba efekt był tego wart! Koszula. Raczyliście najładniej wyglada sama, bez żadnej marynarki/ kurtki. Fajnie uwypuklilas jej czerwona barwę zakładając te szpilki ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Oj tak, takie pajace potrafią człowiekowi napsuć nerwów...
    A Ty wyglądasz rewelacyjnie! :) Koszula jest piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. No kurczę, ja to wciąż się dziwię, że w XXI wieku blogerka/szafiarka wciąż wzbudza taką sensację :/ zaścianek na maxa :/ u mnie identycznie! dlatego na robienie zdjęć, raczej szukam miejsc odludnych zawsze, bo tak irytują mnie Ci ludzie, że później jakieś głupie miny i grymasy walę na zdjęciach :P hehe

    Koszula świetna! i właśnie za to uwielbiam buszować po SH,bo można tak złowić perełki za grosze, a wciąż wyglądać modnie i stylowo :)

    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękna koszula. Kolory. Inaczej trochę niż zazwyczaj. I to jest to! Bardzo korzystnie. Jedna z najlepszych Twoich stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  40. Jestem pod wrażeniem. Pięęęknie, baaardzo! Koszula, szpilki - cacka!
    Ewo, co do buraków - pijaków, szkoda słów... A zdjęcia - cudne!
    Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń